وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

به وجود آمدم که زن باشم

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

http://s5.picofile.com/file/8138393626/1380530100105976.jpg


گفت: "دیگر وقتش شده که مرد شوی، مرد ِ زندگی ِ خودت"!

فکر کردم شاید درست می گوید، شاید وقتش رسیده که جای خالی ِ مرد ِ زندگی ام را خودم برای خودم پر کنم و به جای تصمیمات ِ اشتباه و انتخاب های اشتباه، مرد ِ زندگی ِ خودم شوم، اما بعد با خودم گفتم نه، من مرد نیستم، نمی توانم مرد باشم و نمی خواهم که مرد باشم... من برای زن بودن آفریده شده ام، برای دختر ِ بابا بودن، برای فخر فروشی کردن و دلبری کردن برای پدرم با موهای بلندم، برای ترسیدن از تنها توی خیابان بودن وقتی که هوا تاریک است، من آفریده شده ام که زن باشم... آدم وقتی یک جایی از زندگی اش خالی است نباید خودش را عوض کند، نباید برای پر کردن ِ جای یک آدم در زندگی اش خودش را به آدم ِ دیگری تبدیل کند، اگر به این حالت برسد جای خودش در زندگی اش خالی میشود، با جای خالی ِ مرد ِ زندگی می توان کنار آمد ولی با جای خالی ِ خودش نه!!!

من علاقه ای به مرد بودن ندارم، راستش دیگر علاقه ای به مرد داشتن (به جز بابا و داداش) هم ندارم... انگار که یک قاب ِ عکس را از روی دیوار برداری و سفیدی ِ جای خالی اش توی ذوق بزند اما باز هم علاقه ای به نصب ِ قاب ِ عکس ِ دیگری نداشته باشی... مرد نداشتن از مرد ِ بد داشتن خیلی بهتر است... با این وجود باز هم نمیخواهم مرد ِ زندگی ِ خودم باشم... من خدا را دارم، پدرم را و برادرم را... فکر میکنم همین داشته ها کافی باشد، دیگر نیازی نیست زن بودنم را نابود کنم، نیازی نیست حتما سخت باشم و قوی، تا جای خالی ِ مرد ِ زندگی ام را پر کنم... من زن خواهم ماند و با همین زنانگی ثابت خواهم کرد که حتما هم لازم نیست هر زندگی ای یک مرد داشته باشد... ما زن ها، ما زن های ظریف و نه ضعیف... خودمان یک تنه برای پر کردن ِ تمام ِ نقش های زندگی مان کافی هستیم...

به وجود امده ام که زن باشم عااااالی کف دست هورا جیغ فریاد بیست امتیاز مثبت خخ
:))
زن بودن معجزه ست...
معجزه ای بزرگ...
چقدر قشنگ گفتی که با جای خالی کس دیگه ای میشه کنار اومد، ولی با جای خالی خودمون تو زندگی نه...
مرد نداشتن بهتر از مردِ بد داشتنه، واقعا هم همینطوره...
زن و مرد در کنار هم، زنانگی و مردانگیشون قدرت بیشتری میگیره، ولی نیاز نیست حتما برای زن بودن یا مرد بودنشون یه جنس مخالف خودشون رو داشته باشن

قربونت رها جان، امیدوارم سختی های زندگی هیچ وقت زن بودنم رو کمرنگ نکنه :)
خیلی قشنگ گفتید و من بعنوان یه مرد بسی حظ بردم از این متن قشنگ.
متنی برآمده از سرشت پاک یک دختر خوب سرزمین من.
به نظرم یه زن باید در همون جایگاه خودش باقی بمونه. ظریف و نازک بدن نه سخت و زمخت، با احساس نه بی احساس و خشک،
افکار و رفتارش زنانه باشه نه مثل کسی که مردانه رفتار کنه و از زن بودن خودش غافل بمونه.


شما لطف دارید جناب ِ راد، زن باید لطافت و ظرافت ِ خودش رو حفظ کنه ولی متاسفانه خیلی ها اینطور نیستند. 
لطافت زنانه به خودیِ خود قدرتی بیش از بازوی مردان است!

آه موهای حنایی اش را ببین!
زن ها خیلی قوی ان اگر زنانگیشون رو حفظ کنن :)
آره ، جای خالی ِ خود ِ آدم بدتر از تمام جای خالی هاست
خیلی بده و تلخ :(
خیلی قشنگ بود. مرسی.
یه فیلمی دیدم می گفت: صلاح زن، بانو بودن ِ که می تونه با این خصیصه دنیا رو بگیره!
پس بریم ب فتح ِ دنیا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">