وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

چندتا عکس یادگاری با یه بغض و چندتا نامه

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶ ب.ظ

 

کلهم از دیرباز و قدیم‌الایام و روزگاران قدیم، یادگاری و هر آنچه که خاطره‌سازی می‌کرد رو دوست داشتم. چندین سال پیش توی وبلاگم توی بلاگفا از خواننده‌های وبلاگم خواستم که به مناسبت فرا رسیدن تولدم :دی یه یادگاری از خودشون برام بذارن. یکی تصوری که از من داشت رو نقاشی کشیده بود، حالا یا به شکل خودم، یا حتی یه خط بنفش، یا گل قرمز... هر چیزی که منو تو ذهنشون میاورد نقاشی کرده بودن. یکی صداشو ضبط کرده بود و تبریک گفته بود، یکی یه یادداشت کوچولو نوشته بود و عکسشو فرستاده بود که اون یادگاری رو با دست‌خط خودش داشته باشم و خلاصه هر کی هر چی تو آستین داشت توی طبق اخلاص گذاشت و به من یادگاری داد که خیلی برام ارزشمند بود. امسال اینو حتی توی کانالم هم گفتم و تا امروز چند نفر فرستادن. اما چون هر کسی گرفتاریای خودش رو داره تا یک هفته بعد از تولدم هم اگر بفرستید خوشحالم می‌کنید. تولدم 14 دی‌ماه هست. می‌تونید یادگاریتونو تا 21 دی‌ماه بفرستید.

در همین راستا، اینو ببینید، به دیوار هال ِ خونمون نصب کردیم، هر کی مهمونمون می‌شه ازش می‌خوایم که برامون یادگاری بنویسه. قبلا یه تابلوی کوچیک‌تر بود توی خونه مجردیم. امسال بزرگ‌تر و شکیل‌ترش کردیم :دی البته توی عکس زیاد خوب و واضح نیست. فعلا فقط پسرعمه‌ی همسر برامون یه یادگاری نوشته. بقیه هم که اومدن عجله‌ای اومدن و رفتن و نشده. هم فرداشب و هم پس‌فرداشب یه عالمه مهمون دارم که از ذوق اینکه تک‌تکشون اونجا برام یادگاری بنویسن از الان چشمام قلب‌قلبیه.

و ایضاً اینو هم ببینید، کارت دعوت عروسیمونه که برای اینکه یادگاری داشته باشیم چاپ کردیم روی شاسی. شما هم آدم خاطره‌باز و خاطره‌سازی هستین؟

خاطره های کمی هستن که دوست دارم مرور کنم. گذشته کلا برام حس خوبی نداره، شاید حال برام خوشایند تره.

ان‌شاءالله که حال و آینده‌ی قشنگی داشته باشی.

منم عاشق یادگاری ام&_&

چرا تولدت وسط امتحاناس:(

همینو بگووووو کل سال‌های تحصیلیم تولدم زهرمارم می‌شد

اول اینکه من در مرحله فکر کردنم برا یادگاری ولی مطمئنا زیاد طول نمیکشه، چون همین که ایده اش به ذهنم برسه حریص میشم برا زود انجام دادنش.

دوم اینکه ایده تابلو یادگاری تو خونه اتون خیلی باحاله، در آینده ایده دزدی خواهم کرد. :))

فکر کن خدا رو چه دیدی شاید یه روز یکی از ماها رو اون تابلو یادگاری نوشتیم. *___*

منتظرمممممم 
اصلا ایده این تابلو واسه خودت فقط بیایییین :*
می‌خواستیم توی جشنمون هم همین‌کار رو کنیم یه تابلو قسمت آقایون یکی هم سالن خانما‌ بذاریم که از مهمونای شب عروسیمون یادگاری داشته باشیم. ولی اینقدر همه‌چی درهم شد که این آرزو محقق‌ نشد.

کارت دعوت مجازی منظورته؟

 

آخ جون تولد *_*

مبارکا حاش خانوم :****

نه کارت دعوت واقعنی. 
مرررررسی.

تولدت پیشاپیش مبارک...ولی حیف و ضد حیف که کینه داری و نمیتونی دلت رو صاف کنی...

ممنون.

سلام

چون ممکنه یادم بره پیشاپیش تولدتونو تبریک میگم پیشاپیش

عکس ماه داماد محترمه؟

سلام برسونید و خدمتشون بفرمایید که  سینه رو مثل شیر بدن جلو و خودشو برای پرداخت قسطها آماده کنن:)

کارت دعوتتون خیلی امروزی بود...

از طرف من به عنوان یادگاری بنویسید: در کوی ما شکسته دلی میخرند و بس..بازار خود فروشی از آن سوی دیگر است!(نمیدونم این بیت چرا یادم اومد فقط؟)

موفق باشید

سلام متشکرم از تبریکتون. 
خیلی امروزی بود خوبه یا بد؟ 
ممنون از بیت ولی اگر ممکنه با خط خودتون بنویسید و عکسشو برام بفرستید.

سلام تولدتون از همین الان مبارک. من راستش با دیدن اسمتون یاد آلوچه و کلوچه میفتم. تقصیر خودتونه در هر حال. D:

از خدا میخوام در کنار آقای محدث شاد و همیشه خندان، با دلی آرام و روحی جوان و لبی خندان، خوش و خرم زندگی کنید و همینطوری تند تند پله ها رو برید بالاتر خیلی زود برسید به "کمال".

آمین

سلام مرسیی
حق دارین خب‌ :دی
ممنونم ان‌شاءالله‌.

سلام.

واااای چقدر قششششنگ...

من خودم رو آدم خاطره بازی می دونستم (و اطرافیان هم همین نظر رو در موردم دارن). ولی الان در مقایسه با خاطره بازیهای خوشگل و باکلاس تو، می بینم که خاطره باز واقعی تویی... نه من =)))

:))
همه خاطره‌بازا :*

سلام بانو. من امروز فهمیدم که زندگی مشترکتون رو شروع کردین، کلی خوشحال شدم براتون. تبریک میگم... خوشبخت و شاد باشین همیشه :)

سلام 
ممنونم از شما :)

عکس دستخط منو هم نگه داشتی؟ من هنوز عکسش رو دارم:)

بلههههه همشونو دارم.

تولدتون مبارک

ممنونم از شما آقای دکتر.

🎂🍬🍭Happy birthday to you 🎂🍬🍭

Thank You :*

بیشتر وقت بده

بذار امتحانا تموم شه 

:دی

تموم شد؟

نه هنوز تموم نشده:((((

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">