وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

رینگ ِ مرحله‌ی بعد

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۶ ب.ظ

استرس دارم، مثل تمام وقت‌هایی که قرار بوده یک کار مهم و بزرگ بکنم، کاری که خودم انتخابش نکرده‌ام و از طرف اطرافیان به من سپرده شده است، حالا این‌که می‌گویم بزرگ و مهم، از نظر من اینطور است، شاید شما یا هزاران آدم دیگر وقتی در جریان قرار بگیرید با تعجب بگویید: "همین؟" و این یعنی از نظرتان نه آنقدرها مهم است و نه بزرگ.

اما من ترسیده‌ام، مثل هزاران وقت دیگر، اطرافیان در من ویژگی‌ها و توانایی‌هایی دیده‌اند که خودم ندیده‌ام، آن‌ها چیزهایی دیده‌اند و پیشنهاد داده‌اند که وارد مرحله‌ی بعد شوم و من همان چیزها را ندیده‌ام و از وارد شدن به مرحله‌ی بعد ترسیده‌ام، هراس دارم، ایستاده‌ام یک گوشه و دارم به رینگ ِ مرحله‌ی جدید نگاه می‌کنم، احساس کسی را دارم که قرار است وارد رینگ شود و از تمام آدم‌های داخل رینگ مشت بخورد و حتی نتواند یک حرکت در راستای دفاع از خود انجام دهد، در حالی که دیگران اینطور فکر نمی‌کنند.

 

الان گمونم من درک می‌کنم چی می‌گی. یه بار به یکی از خواستگارام گفتم، ازدواج خیلی ترسناکه، فکر کن یه نفر میاد تو خونه ات که دیگه قرار نیست بره. طنزه ولی اون ورش جدا ترسناکه، مطمئنا از پس این مرحله هم بر میای. حتی اگه ندونم اون مرحله ترسناک چیه:) 

دقیقا همین... دقیقا

زندگی میدون این ترسیدن هاست ...

چیزایی که واسه ی پا گذاشتن توی وادی شون باید صد دله شجاع بشی ...

از این حیث که خورد ورود هم شجاعت میخواد. :| چون دیگه اگه افتادی توش برگشتی نیست. 

اهم اهم. :)) 

یاد اون مواقعی میافتم که همه میگن بچه بچه... بچه بیارید. ..

آره، در واقع هر مرحله‌ی جدید زندگی یه ترس و استرس داره برای همه آدما. امیدوارم از پسش بربیام.

مهم نیست چقدر توی رینگ مشت می‌خوری. مهم اینه که آخرش روی زمین نیفتی. اصلاً ما وارد رینگ می‌شیم که مشت بخوریم. 

مشت بخورم چشمم کور شه کی جواب‌گوئه؟ :دی (جواب‌گو داریم؟)

از رینگ واسه خودت یه غول نساز برو توش فوقش اینه یه چندتا میخوری و چندتا هم میزنی دیگه مهم اینه از مبارزه ی خودت راضی باشی و اینو هم بدون آدما بدون مبارزه فرقی با مرده ها ندارن

دقیقا همین‌طوره، البته من هیچ‌وقت نمی‌تونم ساکن باشم و هیچ‌کاری نکنم. هیچ‌وقت از یه‌جا نشستن و تکراری شدن روزام خوشم نمیاد و همیشه یه چیزی رو تغییر می‌دم. اما حس می‌کنم شاید واسه این مرحله زود بود هنوز.

خب به هرحال حتما که قابلیت هایی داشتی که بهت این کار رو سپردن. گاهی آدم بااینکه توانمندی هایی داره ولی چون خودش رو باور نداره دچار تردید میشه برای انجام کار. خودت رو باور کن ان شاالله که حتما از پسش برمیای.

ان‌شاءالله همین‌طور باشه می‌گی. دقیقا اعتماد بنفس من خیلی پایینه.

میدونی بانوچه اعتقاد عمیقی دارم هر چیزی که اطرافیان در ادم میبینن حقیقته محضه ، فقط باورش کن و بزن تو کارش :)

ارزو میکنم تو برنده رینگ باشی :)

من قدرت ریسک بالایی دارم، یعنی در مواردی که یه چیزی در مورد خودم باشه ریسکم بالاست، نمی‌ترسم و می‌زنم به دل کار.
اما اینجا بین قدرت ریسک بالا و اعتماد بنفس پایینم گیر افتادم :دی

ان شاءالله که خیره.

برات انرژی و همت مضاعف آرزو میکنم.

حتما از پسش بر میای. :*

ممنونم مهربوووون :*

ول کن جهان را.... قوی باش دختر!

سعی خودمو می‌کنم.

فولاد خوب چه فولادی هست؟ اونی که پتک بیشتری سرش خورده و تحت گرمای بیشتره بوده!

در مورد آدم‌ها که لزوماً صدق نمی‌کنه، می‌کنه؟

سلام بانوچه !
دعوتت میکنم به چالش داستان من و وبلاگ نویسی !
پست آخرم رو بخون ..

سلام
عه چرا من این کامنت رو الان دیدم؟ توی هرزنامه بود. قبلا همچین پستی نوشتم با کمی تفاوت البته.
اینه لینکش:
http://banoooche.blog.ir/post/306
http://banoooche.blog.ir/post/307

تو رو نمی‌دونم ولی من هروقت ترسیدم موفق‌تر شدم!

آره همین‌طوره، ولی برای من نه همیشه.

قشنگ بود مرسی از مطالب خوبتون

قشنگ بود مرسی از مطالب خوبتون

مرسی.

سلام و درود

مرسی که بهم سرزدید

شمارا با چه نامی لینک کنم؟

 

 

سلام
:/

سلام و درود

من را با عنوان برق و الکترونیک لینک کنید 

مر۳۰

سلام.

"البته رمز این پست‌ها به کسایی تعلق می‌گرفت که توی پست پنج‌دری به مورد شماره 3 جواب داده باشن. حالا من پارتی‌بازی کردم رمز رو دادم ولی برو جواب بده :دی"

 

چه کارهای سخت سختی ازم می‌خواهی؛ بشینم، فکر کنم، نظر بدم! نمی‌شه فقط بشینم و بخونم؟ خدایی همون خوندن هم شاهکاره زندگیمه، اگر بدونی که من چقدر اهل خوندن نیستم! تو که پارتی بازی کردی، یه آوانسیم این وسط به ما بده، خدا هم خشنود می‌شه! به خدا!

اتفاقا چون شما صاحب‌نظر هستی، اگر نظرتو بگی منت گذاشتی :دی

سلام مجدد 

ببخشید شما چرا جواب منو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

سلام
جواب چی؟

سلام مجدد

جواب تبادل لینک رو میگم شما نگفتید با چه عنوانی لینکتون کنم؟

 

سلام همچین کامنتی رو یادم نمیاد ولی خب من تبادل لینک ندارم.

سلام مجدد 

جواب تبادل لینک رو میگم شما نگفتید با چه عنوانی لینک کنم شمارو؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">