وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

بَسته‌ی پُستی ِ محرمانه!

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ب.ظ

یک‌سری پست‌ها هست که ترجیح می‌دم فعلا به‌صورت رمزدار منتشرشون کنم.

رمز پست‌ها به چه کسانی تعلق می‌گیره؟

 

1- کسانی که زیر این پست درخواست رمز کرده باشن.

2- کسانی که یا وبلاگ‌نویس ِ آشنا باشند یا آشنای بدون ِ وبلاگ باشند.

توضیح: آشنا بودن چطوری مشخص می‌شه؟ کافیه کمی از شما شناخت داشته باشم، یعنی وقتی اسمتون رو می‌بینم با خودم نگم یارو چه مشکوکه، کیه؟ من که نمی‌شناسمش؟ تا حالا ندیدم اسمشو!

 

+ لازم به ذکره که، این پست‌ها، چون کمی جنبه‌ی شخصی و زندگیم داره ترجیح می‌دم به صورت رمزدار باشن (شاید بعد از مدتی از رمز برداشتمشون)

 

امیدوارم شرایط دریافت رمز رو داشته باشم...

سلام.

من نسرینم، نسرین خواهان رمز است، آیا نسرین را می‌شناسی 😁

نسرین دختر خوبی است😌

می‌گم مدیربرنامه‌هام باهات هماهنگ کنه :دی

سلام.

فکر کنم من هم جزء گروه ۱ باشم هم ۲😉

سلام.
چه خوب :)

پس منم اشنام، منم رمز میخوام🙈

سلام سلام... ببینیم چی می‌شه :دی

من طالب رمزم. آشنا هم هستم. وبلاگم دارم. اگه لازمه دو تا شاهد و ضامنم بیارم :))

چک سفید امضا فراموش نشود.

من ام رمز من ام رمز :-)

باشه :دی

منم مشکوکم آقا.

بهم رمز ندی میام و با ماهی گندیده پنجرۀ خونه‌تون رو می‌شکونم و فرار می‌کنم.

حالا میل خودت

 

شما که دیگه خییییییییلی مشکوکی :دی

احتمالا اسمم اشناست برات

باشد که در خیل اشنایان و رمز دارن باشم :)))

بله حتما :)

منم شامل میشم ؟

چرا که نه؟! :)

ما از کدوم دسته هستیم آشناها یا غریبه ها:)

باید استعلام بگیرم :دی

رمز رو برای من هم بفرستین بی زحمت.

سلام
ارسال شد.

رمزت را به سمت و سوی ما روانه کن ای آشنایِ روزهای دور...خیلی دور...

=)))

عه عه چه اسم آشنایی... من کجا اسم شما رو شنیدم خانوووم؟ :دی

من من D:

یه کامنت خصوصی بذار برات بفرستم.

آقا درسته ما کامنت نذاشتیم :)) بدلیل مشغله هام :)) 

ولی این به این معنی نیست که من شما رو نمیخونم و نمیشناسم  :)) 

اگر شما منو میشناسین  و براتون ناآشنا نیستم و رمز رو پلیز رد کن بیاد اینور :دی 

 

خارج از شوخی طالب رمزم اگر صلاح دونستین رمز رو بدین ممنون میشم :))

 

سلام :))

خوبی ؟ 

بهتری ایشالا ؟!:)

 

عزیزمممممممم :*
سلام مهربون خدا رو شکر خوبم... چشم حتما رمز رو می‌فرستم براتون.

بخشکه شانس بعد مدتها اومدم اینجا و پست اول رمزداره :دی

و من کلا هیچ وقت پست رمزدار نمی خونم چون به نظرم نسبت به خواننده های خاموش ناعادلانه س ممکنه اونا دلشون بخواد :)))

امیدوارم حالتون خوب باشه :)

عرض ارادت.

اومدی و به در بسته خوردی :))

سلام سلام.

آقا منم رمز.

سلام
حتما :)

سلام  

وب خوبی داری اگه خواستی بهم سر بزن اگرهم امکانش هست باهم تبادل لینک کنیم 

موفق باشی 

سلام. میتونم رمز رو داشته باشم؟

سلام
بله، چرا که نه.
رمز ارسال می‌شه خدمتتون.

احتمالاً من شامل دستۀ دوم نشم. بعضیا من‌و هالی‌همینه هم صدا می‌کنن البته! دیگه نمی‌دونم تاحالا گذرتون به وبلاگم افتاده یا نه.. :)

 

+ تا از اصل مطلب دور نشدیم بگم که بنده هم خواهانِ رمز بودم D:

ارسال شد :)

سلام رمز همون قدیمی اس که مال پستهایی مستقل زندگی کردنتون بود؟

سلام؛ خیر.

سلام منم میتونم رمز داشته باشم آیا بانوجانم؟

سلام.
بله حتما :)

من من من :دی

چشم :دی

خب من این پست رو خوندم ولی نمیدونم چرا کامنتم زیر این پست نیست یعنی شاید کامنتی ننوشتم ولی جالب تر اینکه رمز پست تابوشکنی رو دارم. پستی هم که ازش پریدم اینجا رو هم الان دیدم. :))

خلاصه رمز رو بده خواهر جان.

ببین من خودمم نمی‌دونم جریان چیه و چی شد :دی
رمز رو هم بهت می‌دم ولی محض رضای خدا برو جواب شماره 3 پست پنج دری رو برام بنویس :دی

رمز رو کجا میفرستین ؟ ایمیل ؟ 

نه به وبلاگ دوستانم. البته اونایی که می‌شناسمشون. چون پست‌ها در مورد خاطرات زندگیم هستن نمی‌تونم به کسایی که نمی‌شناسم رمز بدم. پوزش منو بپذیرید.

صف یه دونه ای هم دارید؟ :دی 

نه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">