وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

اصلا خودم قراره افتتاح کنم

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ق.ظ

خب از اونجایی که شواهد نشون میده گویا من فردا پرواز دارم به تهران و بالاخره امسال هم قسمت شد بریم نمایشگاه کتاب :دی

امسال تصمیم گرفته بودم یا نرم نمایشگاه تهران یا اگه میرم روزهای اول نرم! ولی دقیقا برعکس شد و همین روزهای اول دارم میرم :دی

با این حساب من پنجشنبه نمایشگاهم :)

منم از همین‌جا برات بای‌بای میکنم و خوش بگذره عزیزم :*
التماس دعا خلاصه :دی
بالاخره با کی رفتی؟ :)
عزیزمممم اگه کتاب خاصی خواستی حتما بگو بیارم برات. :*

با جمعی از همکاران + همسر :دی
خوشبحالتون
نمایشگاه کتاب روح آدمو عوض میکنه و جیب آدمو خالی!:)
ولی باز میارزه بنظرم
واقعا هم همینطوره... اصلا خود فضاش هم عالیه
:( 

+ جای هولدن با این پستای جمع کردن بلاگرا واسه یه دورهمی خالیه
خبری نیست ازش :/
قرار بود بچه‌های رادیو رو ببینم که تاریخ رفتن من عوض شد :(
وای که چقد دلم نمایشگاه کتاب میخاد*_•
عزیزممممم :)
خیلی هم خوب خوش بگذره.
متشکرم. 
 سلام نمایشگاه کتاب با آغوش گرفتن مفهوم ها و اسم های کتاب ها و خریدشون بهت خوش بگذره، کتاب خوب خریدن به از خریدن خوبِ کتابه.
سلام
امیدوارم سفر مفیدی باشه. 
ان شالله که به سلامتی. 
متشکرم.
منم احتمالا پنجشنبه نمایشگاهم =)
چه خووووب، اگه دوست داشتی اطلاع بده حتما.
سلام 
خوش بگذره :)

اتفاقا منم امروز اومدم تهران:)

سلاااام
تا کی هستی :)
تا جمعه آخر هفته دیگه به احتمال زیاد :)

پرواز ما یکم عقب افتاد و به جای امروز فردا میایم.
من پنجشنبه و جمعه تهرانم. اگه دوست داشتی و فرصتشو داشتی هماهنگ کنیم همدیگه رو ببینیم توی نمایشگاه. :)
ممنون عزیزم :*

می‌دونستم اخر اون همسر بنده‌ی خدات رو راه میندازی، از چشمات معلوم بود اصلا :)))
:)))))

من دقیقا شنبه از تهران برگشتم که پام به نمایشگاه باز نشه :))
:))
من مدام به همسر میگم اونجا هی قدم زدیم تو مدام یادم بنداز نباید کتاب بخرم در صورتی که جفتمونم میدونیم شدنی نیست :دی
میتینگ میری؟
والا فردا و پس فردا اونجام. اگه بتونم بلاگرها رو ببینم خوشحال میشم ولی اینکه بخاطر شرکت در میتینگ بخوام برم، نه. فعلا تاریخ رفتن من به هیچکدوم از دورهمی ها نمیخوره :دی
إن شاء الله که افتتاح با شکوهی داشته باشید:)
مرسی :دی
یعنی کسایی که پنجشنبه بیان نمایشگاه کتاب اینبار بانوچه رو با خونواده خواهند دید. :) خوش بگذره.
تهران اومدن منم که دقیقا موند برا بعد نمایشگاه کتاب :|
متاسفانه برنامه با یک روز تاخیر انجام شد و ما پنجشنبه عصر حرکت کردیم و جمعه اونجا بودم :)

بسیار عالی، سفر بسلامت.
قیچی بردین برای بریدن روبان یا بسپارم دوستان بیارن؟ :))
تا رسیدم کار از کار گذشته بود :دی
خوش به حالت :)
قربانت :*
من دیر رسیدم ایشالله سال های بعدیم بری
متشکرم :)
افتتاح کردید نمایشگاه رو؟
دیر رسیدم :دی
دروغ میگه جمعه اومد
:))))

کتابهایی که قبلا خریدم را هنوز تموم نکردم! قیمت ها هم جوری شده که کتاب هم کم کم میشه کالای سرمایه ای! هر روز گرونتر! یعنی یک جلد کتاب شده صدتومن! واسه همین ترجیح میدم برم توی پارک قدم بزنم بعد هم یک ساندویچ بخورم برم خونه. 
بسیار عالی، موفق باشید...
مرسی عالی بود
خواهش میکنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">