وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

پیشاپیش بیاین ماچتون کنم...

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶ ق.ظ
سلام.
این روزهای آخر سالی که یه جوری برنامه‌ریزی کرده بودم به 30 درصد کارهای عقب‌مونده از دو سال ِ پیشم برسم جوری شلوغ شد که به کارهای الانمم نرسیدم :/
الغرض، خواستم بگم ممنونم از آقای صفایی‌نژاد که در چالش وبلاگ منو به عنوان یکی از وبلاگ‌های خوب معرفی کردند، باعث افتخاره.
و عذرخواهی می‌کنم هم از ایشون و هم اون دوست عزیزی که من رو به چالش دعوت کردند و فرصت نشد شرکت کنم. اگر عمری باقی موند ان‌شاءالله سال ِ جدید.
اومدم بگم پیشاپیش عیدتون مبارک و حال ِ دل ِ همه‌تون خوب...
این روزهای تعطیل نیستم دیگه (حالا انگار قبلا خیلی بودم)، اگر کانالی دارید که اونجا هم می‌نویسید آدرسشو بذارید برام. منم که همونطور می‌دونین توی کانالم می‌نویسم و اگر این روزها دوست داشتید همچنان بخونید می‌تونید اونجا منو دنبال کنید. آدرسش سمت چپ، بالا وبلاگ هست.
موقع تحویل سال اگه بیدار بودید یادتون نره منو هم دعا کنید.
امیدوارم سال جدید سال رونق وبلاگ نویسی باشه...

خانوم شما ارزو میکنید سال رونق وبلاگ‌نویسی باشه در حالی که خودتون نمی‌نویسید؟:|
 دیگه سالی یه بار چراغت روشن میشه! در این سال جدید بیا تحولی ایجاد کن و اخر هر هفته نصف روز رو بذار برای وبلاگ😍؟ نظر مثبتت چیه؟:))

سال نوی خودت هم مبارک عزیزم ^_^ امیدوارم با جهان سالی پر از خوشبختی و حال خوب داشته باشی :**
من سالِِ نو یه جای خیلی خوبم ان‌شاءالله، حتما دعات میکنم :**

خب اون موقع که هنوز سال جدید نیومده بود ننوشتن من عیب نداشت :دی

سلام عیدتون پیشاپیش مبارک . شیرینی عقد که ندادید لااقل شیرینی عروسیتون رو بدید:دی
امسال که رادیوتون کم کار بود امیدوارم سال جدید پرکار باشید.
چشممممم :دی

ان شالله برای شمام روزهای خیل خوب و مبارکی باشه
تنتون سلامت
دلتون شاد
لبتون خندون
جیبتون پر پول
الهی روزهای جدید بر عزت تون افزوده بشه

مهربوووووون
من رو دعا می‌کنی عزیزم؟! :)
حتمااااااااااا
عید تو هم پیش پیش مبارک باشه و ان شاءالله سال خوبی رو شروع کنی
ممنونم محبوبه‌ی مهربوون...
سلام
عید شما هم مبارک
من فقط خواستم بگم جسارتا ما نامحرم هستیم اینکه تو عنوان فرمودید پیشاپیش بیایین.. خواستم بگم برای ما مصداق نداره ظاهرا!!!:)
سلام
:)))))
آدرس کاال من
fishingfrombooks
هست
سپاس :)
بله، در کل این شروع، بهتر از شروع نکردن است؛)
عیدتو هم مبارک:)
دارم ولی کم بروزش می کنم
و شما هم همینطور:)
ان شاالله.
ممنونم
سلام علیکم
ان‌شاء‌الله سال خوبی پیش رو داشته باشید!
سلام متشکرم همچنین شما...
موفق باشید. انشاءالله همه چیز های خوب رونق بگیره توی سال جدید. 
ان‌شاءالله...
پیشاپیش عیدتون مبارک ^_^
ان‌شاءالله در سال جدید، حس‌های خوبِ جدیدی رو هم تجربه کنین. :)
ممنونم مهربووووون :)
سال نو برات مبارک باشه ان‌شاالله^_^
ممنونم عزیزم
سلام
سال نو پیشاپیش مبارک :)
ان شالله سال رونق اقتصادی باشه که خب همه میگن غیرممکنه و سال رونق وبلاگ نویسی باشه که این به همت شما بستگی داره, من وبلاگ ندارم ;)
چه خوب می شد اگر می نوشتید...
سلام. خواهش می‌کنم.
ان شالله سال خوبی داشته باشید و پر برکت 
من هم بالاخره کانال راه انداختم
سلام.
بسیار عالی از نوشته‌های خوب شما مثل قبل استفاده خواهیم کرد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">