وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

وقتی که رسیدن به تو امکان دارد...

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶ ب.ظ


آغاز می‌کنم غزلم را به نام تو...


( ثبت شود به تاریخ 21 آذر ماه 1397 )


مبارکه عروس شدید ؟
شیرینی ما فراموش نشه .
بله :)
شیرینی رسمش قبلا برچیده شده :دی
سلام :)
مبارکههههه
سلام متشکرمممم
به به مبارکا عروس خانوم خوشگل 🌹💐💐
ایشالا در کنار هم خوشبخت بشین 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

سلام بر عروس خانوممم گل

 💃💃💃💃

واقعا واقعا مبارکه  🤗🤗
واقعا واقعا خیلیییی خوشحال شدم .

مرسی واران مهربووووووووووونم :*
عزیزی برای من همیشه ^_^
😍😍 ای جونم
مبارکا عزیز دلم
مرسی عزیزمممممممم :*:*:*:*
شیرینی شیرینی
مگه رسمش برچیده نشده بود؟ :دی
کو بنفشش پس؟ --___--
توی بادکنکای توی ماشین بود :))
دوباره میگم مبارکه بانو جان، خوشبخت بشی ان‌‌شاءالله *_* 
:**
مرسی فرشته ی مهربونم :*
تبریک میگم
انشالله بمونین برای هم 
مرسی ^_^
وای خدا این حقیقت داره؟؟
مبااااارکهههه ثریاااااا ^___^
خیلی تبریک میگم عروس خانم ^_^
خوشبخت ترین بشی دختر ^__^
مرسی اسی جانمممممم متشکرم ازت مهربووون :*
الهی تا همیشه خوشبخت باشید.

مرسی لادن مهربون :*
باید خدا رو بخاطر لحظه های خوب شکر کرد، من الان خدا رو شاکرم چون با دیدن پستت حالم خیلی خوبه :)
حس خوبیه دیدن عروس شدن دوستای خوب، عروس شدن بانوچه بنفش و مهربون.
خوشبخت زندگی کنید کنار هم. 
مرسی هلمای مهربووووون :*:*:*
به به مباااااااااااااارکه 🌹🌹🌹
ایشالا خوشبخت و عاقبت بخیر بشین زیر سایه امام زمان... :)
مرسی از شما :)
ان‌شاءالله
چی شده؟! :)
بله رو گفتیم :دی
مبارکه😍
مرسی :)
تبریک می‌گم بانوچه :) خوشبخت شین ایشالا
مرسی نسرین عزیزمممم :*
واو! بانوچه! مبارکت باشه عزیزم ^__^ :***
مرسی عزیزمممممم :*
به به مبارکا باشه ایشالا به سلامتی و دلخوشی
براتون بهترینهارو آرزو میکنم:)
یه عروسی توپ جنوبی افتادیم دیگه:))
اره از همین الان به فکر لباس باشید :دی
به به

بالاخره یکی پیاده شد که انتظارش به سر رسیده باشه
اونم چه انتظاری :)
چقدر عکس قشنگیه😍
مبارکتون باشه کنار هم خوشبخت باشین 😘
مرسی عزیز دلم :*:*:*
مبارکتون باشه بانوچه عزیز ❤❤
مرسی عزیز دل ^_^
ثبت محضری یا چی؟
کامل بگو خب :)
آره محضری :)
ایول تبریک میگم از نوع صمیمانه
:))
عاشق باشین دمادم
متشکرممممممممممممممم از نوع صمیمانه :دی
تبررررررریک :)))
این پستت رو با اختلاف زیاد از سایر پست های وبت بهترین پست اعلام میکنم :)

ان شا الله خوشبخت بشید
مررررررررررسی از شما :دی
ان‌شاءالله به زودی قسمت خودتون
من از همه زودتر تبریک گفتما :))
نفر دوم البته :دی
مبارکا باشه...الهی که خوشبخت بشین...
انقدر از دلبر و یار و او و مراد (فعلا یافت نشده) بلاگرا خوندم که الآن خبر ازدواج بلاگرارو می شنوم حالم خوب میشه...مرسی از این ازدواج کردی دست راستت رو سر بقیه خواستاران وصلت:))

مرسی فاطمه ی مهربون
ان‌شاءالله به زودی یکی یکی بلاگرای مجردمون هم برن سر خونه و زندگیشون...
نفر اول من بودم دادا قدح -_-
 :دی خخخخخخخخ
عزیزم ^___^
مبارکه :)
متشکرم حوای نازنین :)
ا :|
ازدواج کردی :|
مبارکه :|
:دی
آره والا... شوخی شوخی جدی شد
متشکرم :دی
مبارکه
خوشبخت ترین باشید ^_^
مرسی مهربونم :*
سلام تبریک میگم، به پای هم پیر بشین. 
سلام
متشکرم از شما
ثریا جان دوباره بهت تبریک میگم. امیدوارم این پیوند، شروع بهترین فصل زندگیت باشه
مرسی الهام نازنین
مبارکه :) شاد باشین. چه خبر خوبی بود سر صبحی! (تازه بیدار شدم، هوا هم ابریه، لذا هنوز صبحه برا من)
متشکرم از شما :)
تبریک میگم
ان شاء الله خوشبخت بشین
متشکرم از شما :)
تبریک میگم خوشبخت بشید
مرسی از شما
مبارک باشه. ان شالله کنار هم عاقبت بخیر بشید.
متشکرم آقای صفایی‌نژاد :)
حالا سرکاری نباشه!؟ :)
نه دیگه دستامونو نشون دادم از زیر در :دی
فقط دست قبول نیست که
باید عکس دو نفره باشد روزنامه جدید هم دستتون باشه 
اوه اوه چه شرایط سختی داره
توی اینستا رونمایی کرده بودم :دی

سلام بانوچه. اومدم براتون آرزوی خوش‌حالی مدام و عاقبت به خیری بکنم. :) 

سلام خورشید مهربون
مرسی از محبتت :*
سلام علیکم
مبارک باشه :))
علیکم سلام
متشکرم :دی
مبارک باشه عزیزم ...
ایشاالله که خوشبخت باشید و همیشه سرشار از لبخند ...😍
مرسی عزیز دل من :*
عهههه!!! مبارکه:)))
واسه تولدت نقاشی کشیدم واسه عروس شدنتم بکشم؟!:)
آاااااره حتما بکش دومادم بکش :دی
سلام
خیلی تبریک میگم
انشالله خوشبخت بشید
متشکرم از شما 
مبارکه :)))
سپااااااس
ااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مبارکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرسی عزیزممممم
وااایییییییی
به به
به سلامتی ثریا جان، خیلی خوشحال شدم، ان شاالله خوشبخت باشین :-)
ممنونم عزیز دلم :*:*
باسلام و عرض ادب،
آغا مبارکه :))..
به خوشی و دلخوشی، ان‌شاء‌الله ^ــ^
.
یک تکّه بلور از جنس حضور،
یک یاس سپید از رنگ امید،
با هر چه صفاست از سوی خدا،
همه تقدیم شما باد ..
.
در پناه قرآن و اهل بیت علیهم السّلام، خوشبخت باشید الهی :)
ممنونم از شما معلم بزرگوار :)
وااااااای عروس شدی^_^ عزیزم*_*
مبارک باشه. ان‌شاالله عاقبت به خیر بشین
اوهوم ^_^
مرسی مهربوووون :*
فقط خدا میدونه که چقدر خوشحال شدم وقتی این عکس رو دیدم 
ایشالا خوشبخت باشی ثریا جون 
برات بهترین ها رو دعا میکنم 
مرسی ستاره ی مهربون و دوست داشتنی :*:*:*
بانوچه جان تبریک میگم
متشکرم
غیر از آزمون های قلم چی و دعای پدر و مادر و تلاش های معلم هات دیگه چه رمز موفقیتی داشتی بگو اینا که اینطوری دو نقطه خط اومدن تبریک گفتن از راه های دور و نزدیک روشون نشده بپرسن:))
من جاشون میپرسم که حداقل در آینده مد نظر قرار بدن شاید بختشون باز شد.

فقط سخت نگیرین. خوش میگذره... همین و تبریک.

اول از همین تریبون بگم که من متعلق به خودم نیستم متعلق به همه ی مردم هستم و این جام زرین و سیمرغ بلورین و اسکار رو تقدیم میکنم به هموطنانم :دی و اینم بگم که فوتبال رو از زمین های خاکی شروع کردم و از خودم هیچی ندارم :دی
ولی جدا از شوخی، توی این دوره و زمونه ای که اعتماد کردن سخته، آدمی مثل من که اگه به چیزی بدبین بشه دیگه هیچوقت نمیتونه دوباره اعتماد کنه به شدت از ازدواج متنفر و فراری بودم و اسم خواستگار و ازدواج که میومد به شدت عصبی میشدم و به خانواده و فامیل اعلام کرده بودم که قصد ازدواج ندارم و کسی رو به عنوان خواستگار راه ندن خونه. خواستگارهایی که الان انگشت به دهان موندن که تو مگه به ما نگفتی قصد ازدواج ندارم؟ پس چی شد؟ :دی ولی وقتی خدا بخواد بنده نمیتونه نخواد یه جوری ایشون اومد و تو قلب ما نشست که خودم انگشت به دهان موندم که این منم؟ دوست دارم قضایای آشناییمون رو توی وبلاگ بنویسم اگه طلسم شکسته بشه و بتونم دوباره بیام و بنویسم.

متشکرم از تبریکتون ان‌شاءالله این خبر خوب رو به زودی از جانب شما هم بشنویم.
عزیزم....خیلی خیلی مبارکت باشه و امیدوارم همیشه خوشبخت بمونین:)))

+دارم به پهنای صورت میخندم:)
ممنونم عزیز دلم همیشه بخندی :)
مبارک باشه عزیزتر از جان 
خوشبخت بشید اللهی❤❤
ممنونم عزیزم
چقدر دیر دیدم پست رو! :|
مبارک باشه بانوچه‌ی مهربان :) خوشبخت باشین و عاقبت‌به‌خیر :)
عیب نداره آرزو جان فدای سرت
ممنونم عزیز دل :)
خیلی خیلی تبریک؛ با تاخیر زیاد! :)
خیلی خیلی سپاس :)
تولدت مبارک عروس خانوم :)
مرسی شباهنگ ِ عزیز و دوست داشتنی :*
هزار بار تبریک، خوشبخت شید.
متشکرم از شما :)
ثریا جون
کجای تو دختر
نمی گی دلمون برات تنگ میشه
اومدمممم :)
سلام :)
ان شاءالله خوشبخت بشین
سلام
متشکرم
خبری بهتر از این نیست توی این ایام.
تبریک میگم بهتون . ایشالاا همراه همسر، خوشبخت بشید به معنای واقعی کلمه. 
متشکرم از شما :)
جوابتون به لافکادیو ما رو تحت تاثیر قرار داد
:))
وااااااااااااااای بانوچه چه پست قشنگی ^__^ 
اعتراف می‌کنم با این که جز دنبال‌کنندگانت نبودم ولی گهکاه به وبلاگت سر می‌زدم و برخی از مطالب و آرشیوت رو می‌خوندم. امروز بعد مدت‌ها سر زدم به وبت و به این پست رسیدم. از ته دل خوشحال شدم واقعا. با تأخیر، کلی تبریک بهت می‌گم :) امیدوارم در کنار هم، تو فراز و فرودهای زندگی قلبتون پر از آرامش و عشق به هم دیگه باشه و در کنار هم سلامت باشید و زندگیتون پر از رشد و امید و موفقیت‌ باشه بانوچه عزیز، عروس بوشهری دوست‌داشتنی :*
ممنونم مهربونم :)
خوشبختی نصیب هر لحظه ی زندگیت باشه عزیزم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">