وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

سومین سال ِ کنار ِ هم بودن...

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۷ ب.ظ

ختم قرآن ماه رمضان امسال هم تموم شد بالاخره و تونستیم به لطف خدا، برای سومین سال متوالی به صورت دسته‌جمعی 15 بار قرآن رو ختم کنیم...

ختم قرآن گروهی حس خوبی به من میده و هر بار دوستان جدیدی پیدا می‌کنم، متشکرم از همراهیتون و امیدوارم همه حاجت‌روا بشید، تشکر ویژه از سارای عزیز که برای برنامه‌ریزی‌ها به من کمک کرد و پوزش اگر گاهی برنامه‌ها دیر ارسال شد.

اگر دوست داشتید ببینید کدوم قسمت‌ها از قرآن رو خوندید و کدوم قسمت‌ها مونده تا یه ختم یک‌نفره‌ی کامل داشته باشید می‌تونید در انتهای این پست، آمار قرائت قرآنتون رو مشاهده کنید...


پیشاپیش عیدتون مبارک :)

سلام عزیزم
قبول باشه
امیدوارم همه حاجتهاتونو دعاهاتون مستجاب شه :-)
سلام ممنونم از شما :*:*:*
واقعا دمتون گرم
عاقبت بخیر بشید.

عید شما هم مبارک باشه بانو 🌹
مرسی که همراهی کردی :*
مرداد می‌بینمت ؛)
سلام :)

مبارکه :))
سلام
متشکرم :)
سلام جانم
قبول باشه، ان‌شاءالله حاجت روا:*
التماس دعا
سلام عزیزم
متشکرم :*
سلام عیدتون مبارک.

قبول باشه :)

سلام متشکرم.
عید شما مبارک. سهم آخرین روز من هم الان تموم شد
از زحمات شما سپاسگزارم 
قبول باشه
خواهش میکنم کاری نکردم
جدی؟؟؟ 😰 
پس برم خودمو گم و گور کنم
برم شمال تو دریا غرق شم خخخخخخ

بی صبرانه منتظرتم
منتظر نامه ت بودم ولی گویا قراره روی ماهتو ببینم 😍😘
نه دیگه تو ذوقم خورد به حالت مستتر میام و میرم [از کادر خارج شده و اشک هایش را می زداید!] :دی
بابا خب من منتظرم تو یادت بره واقعا سورپرایز شی، یادت نمیره که :دی
سلام 
قبول باشه از همگی ایشالا 
و ایشالا حاجت روا بشین .
من که نتوستم تو این طرح  شرکت کنم ایشالا سال دیگه بتونم باشم در کنارتون.

تو آخرین افطاری  ما رو یادتون نره دعا کنین .
عیدتون هم مبارک بانوچه ی  عزیزم 🌹🏵
ان‌شاءالله سال دیگه خدا توفیق بده در کنار هم :*
عیدتون مبارک :)
طاعات و عباداتتون قبول باشه, التماس دعا :)
متشکرم عزیز جان :*
التماس دعا :)
محتاجیم به دعا...
سلام
دستت درد نکنه نازنین. 
انشاءالله حاجت روا باشی.
سلام خواهش میکنم کاری نکردم عزیز دل :*
سلااااام
من اولین بار بود که شرکت می کردم و واقعا هم حس خوبی داشتم و هم برکت ختم قرآن گروهی رو دیدم تو زندگیم
خدا خیرتون بده
ان شاءالله حاجت روا بشید *:
سلااااام
خدا رو شکر عزیزم... ان‌شاءالله سال دیگه هم در کنار هم باشیم :*
سال بعد منم بگو تنهایی تنبلیم میشه
عیدت مبارک 🌹
ان‌شاءالله...
سلام قبول باشه و خسته نباشی:-)

سلام عزیزم
ممنونم خانم‌گل :*
و خداوند قبول فرماید .
متشکرم، ان‌شاءالله...
متاسفانه یادم نمیره خخخخ
امروز پستچی اومده بود و وقتی از پشت اف اف گفتم کیه و گفت نامه دارین ذوق مرگ شدم 
ولی نگو نامه واسه بی بی بوده :|
من دنبال یه چیزی هستم که همراه نامه بفرستم... هر چند خودم دیوووونه ی نامه گرفتن هستم ولی گفتم حالا که اولین باره میخوام برات چیزی بفرستم همراه نامه یه چیزی باشه که هر چی میرم اونجا هی میگه فردا میاریم پس فردا میاریم... می بینی تو رو خدا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">