وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

ختم قران + اسامی اعضا

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ب.ظ

اسامی دوستانی که شرکت کردن تا این لحظه:


1. ثریا (خودم)

2. سارا

3. کوثر

4 زهره

5. مرتضی

6. حمزه

7. محدثه

8. محبوبه شب

9. نرگس

10. برگ سبز

11. هیچ نویس

12. پسر شجاع

13. حوا بانو

14. آقای صفایی‌نژاد

15. مضراب

16. رنگی رنگی

17. مهسا

18. خاکستری

19. دخترخاله سارا

20. سارا اسماعیلی

21. اَسی

22. عاشق بارون

23. آزاده

24. حورا منتظر اتفاقات خوب

25. روشن

26. شباهنگ

27. خانم کوچیک

28. مستور


برای کسب اطلاعات بیشتر پست قبل رو بخونید.

منم هستم
سلام
قبول باشه ان‌شاءالله
پس لطفا یه شماره به من بدید و اینکه اعلام کنید هر روز چقدر میتونید بخونید
بسیار عالی

خواهش میکنم.
من هم اضافه کنید لطفا
اضافه شدید.
منم هستم
به مناسبت ۲۶ سالگیم شماره شباهنگ ۲۶ باشه لطفا :دی
اگه کلا به 26 نفر نرسیم چه کنم؟ :دی
سلام 
منم شرکت می کنم ♥ 
سلام
قبول باشه ان‌شاءالله...
لطفا در صورت امکان شماره تماسی برام بذارید که توی گروه عضوتون کنم و اگر تمایلی برای عضویت در گروه ندارید شماره تماس رو داشته باشم که اگر احیانا روزی نتونستم به وبلاگم سر بزنم سهمیه‌ی اون روز رو براتون اس‌ام‌اس کنم.

و اعلام کنید روزانه چقدر میتونید بخونید؟
قرآن بخوانید قبل از اینکه بر شما قرآن بخوانند :)
چشم
خدا قبول کنه ان‌شاءالله...
ان شا الله قبول میکنه :)
ان‌شاءالله
سلام. منم هستم. اگه دیر نشده:-)

سلام عزیزم
نه دیر نشده فقط کاش زود به من بگی که سهمیه ات چقدر باشه چون تا ندونم نمیتونم برنامه بریزم،
پ.ن: برنامه رو نوشتم، سهمیه رو بگو که بهش اضافه کنم.
و یه شماره تماس هم برام بذار.
سلام میشه منم شرکت کنم ؟؟؟ البته فعلا ی جز ...و اگه میشه منم مثل شباهنگ ب مناسبت 24 سالگی جز 24... امروز باید تمومش کنم؟؟
سلام
بله میشه شرکت کنید
ولی سهمیه ها به صورت روزانه هست.
یعنی باید تعیین کنید که تا پایان ماه هر روز چقدر میتونید بخونید؟ روزی یک جزء؟ کمتر؟ بیشتر؟ ما بر اساس همون سهمیه هر روز یه برنامه به شما میدیم.

اهان پس حالا ک اینطوریه ک دیگ هیچی...چون خودم ختم قران دارم و روشم هم متاسفانه امسال طوریه نمیتونم گروهی بخونم چون میخوام بیشتر تمرکزم رو ترجمه باشه تا متن عربی...ولی دوست داشتم روز اولو هم ب مناسبت ورود ب 24 سالگی هم شروع ماه رمضان جز 24 رو گروهی ختم کنم ک نمیشه....
ان شالله قبول باشه از همگی ...التماس دعا:*
قبول باشه جانم
خیلیم عالی :))
چی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">