وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

ثبت نام ختم قرآن دسته جمعی

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ق.ظ
سلام
بنا به درخواست دوستان ِ عزیز، امسال هم تصمیم بر این شد که مثل دو سال گذشته ختم گروهی قرآن بذاریم، با اینکه امسال کمی مشغله‌ی من و دوستان بیشتر شده اما با یادآوری حس خوب ختم دسته‌جمعی قرآن در دو سال گذشته تصمیم گرفتیم امسال هم دور هم قرآن بخونیم.
لینک پست ختم قرآن پارسال و اسامی شرکت‌کننده‌ها

اگر دوست داشتید امسال هم با ما قرآن بخونید توی این پست، یا دایرکت اینستاگرام، یا آیدیم یا شمارم یا هر راه ارتباطی دیگه‌ای که از من دارین (:دی) اعلام آمادگی کنین تا بتونیم به موقع برنامه‌ی روزانه رو آماده کنیم و با شروع ماه رمضان ختم قرآنمون هم شروع بشه.


اما چند تا نکته:

1. به دلیل استقبال چند تا از آقایون، امسال هم مثل دو سال ِ گذشته هم خانما و هم آقایون توی ختم قرآن شرکت دارن.
2. به دلیل فیلتر شدن تلگرام و احتمال اینکه بعضی از دوستان به این برنامه دسترسی نداشته باشن و نتونن برنامه رو از کانال ختم قرآن بردارن. ختم گروهی قرآن به صورت دو گروه جداگانه ی آقایون و خانما در واتساپ انجام میشه. (دلیل جدا بودن گروه ها اینه که توی برنامه ی واتساپ شماره‌ها مشخصه و برای راحت تر بودن دوستان هم خانم و هم آقا گروه ها رو جدا میکنیم.- دوستانی که تمایلی به عضویت توی گروه ندارن ولی دوست دارن توی ختم قرآن همراه ما باشن هم اعلام کنن که برنامه رو به صورت روزانه براشون ارسال کنم و توی گروه عضو نشن.)
3. برای اینکه هر کس دوست داره بتونه توی این ختم قرآن همراهمون باشه و دغدغه ی کمبود وقت و مشغله نداشته باشه، امسال هم مثل دو سال گذشته هر سهمیه ای که شرکت کننده ها بخوان میتونن انتخاب کنن و اصراری به قرائت روزی یک جزء وجود نداره. (سهمیه ها میتونه روزی یک حزب (4 صفحه) - 2 حزب (8 صفحه) - سه حزب (12 صفحه) - یک جزء (16 صفحه) - دو جزء (32 صفحه) باشه)
4. همچنین اصراری هم به اینکه حتما در یک روز یک ختم کامل انجام بشه نداریم، بستگی به سهمیه های انتخابی و تعداد اعضا شرکت کننده داره و هدف فقط اینه که دور هم قرآن بخونیم.
5. در صورت تمایل به شرکت در ختم قرآن دسته جمعی در ماه رمضان تا روز سه شنبه اعلام کنید که بتونیم به موقع برنامه روزانه رو بنویسیم و براتون بفرستیم.
6. دوستانی گفتن چرا پست دورهمی رو نمیذاری... میذارم چند روز دیگه.

اسامی شرکت کننده ها تا این لحظه:

1. ثریا
2. سارا
3. کوثر
4. زهره
5. مرتضی
6. حمزه
7. حسن

به دلیل زمان محدود ثبت نام، در صورت تمایل این پست رو بازنشر کنید.
سلاملکم
من واتساپ ندارم :d


برای من یک جز در نظر بگیرین : )

سلام عزیزدل... عب نداره یا توی وبلاگ یا از طریق اس‌ام‌اس سهمیه رو بهت اطلاع میدم.
قبول باشه ان‌شاءالله...
خب من اون طرف پیش اون دوستت اسمم رو نوشتم وگرنه میومدم تو گروهتون. البته هدف قران خوندن هستش ولی خب گروه های دوستانه هم صفای خودشو داره
هدف خوندن قرآن هست :)
سلام منم هستم ان شاءالله 
فقط چرا جدول برنامه ختم رو تو وبلاگ نذارین؟ لطفا 
سلام
قبول باشه ان‌شاءالله...
سهمیه‌تون رو هم اعلام کنید.
لطفا جنسیت خودتون رو بگید و در صورت امکان شماره تماسی برام بذارید که اگر احیانا روزی نتونستم به وبلاگم سر بزنم سهمیه‌ی اون روز رو براتون اس‌ام‌اس کنم.
در شرایط عادی برنامه هر روز توی وبلاگ قرار داده میشه.
جزائکم الله خیر :)
متشکرم ان‌شاءالله
خدا توفیق بده من هم میخونم.
سلام
قبول باشه ان‌شاءالله...
لطفا جنسیت خودتون رو مشخص کنید و سهمیه‌ای که هر روز میتونید بخونید.
و در صورت امکان شماره تماسی برام بذارید که توی گروه عضوتون کنم و اگر تمایلی برای عضویت در گروه ندارید شماره تماس رو داشته باشم که اگر احیانا روزی نتونستم به وبلاگم سر بزنم سهمیه‌ی اون روز رو براتون اس‌ام‌اس کنم.
منم هستم
ولی چه خانوم، چه آقا فرقی نمی‌کنه برام و ترجیح میدم شماره‌مو کسی نبینه. فلذا منو اضافه نکن تو گروه :دی
نمیشه مثل پارسال برنامه رو بذاری وبلاگت؟
تلگرام نیستی؟ احتمالا یه گروه تو واتساپ و یه کانال توی تلگرام بذارم. البته تا جایی که بتونم و دسترسی داشته باشم توی وبلاگ هم میذارم ولی خب اگه نشد میتونم بهت اس هم بدم برنامتو.
روزی چقدر میتونی بخونی؟
هر روز یه جزء :)
تلگرام و واتساپ هستم. ولی گروه نه تو رو خدا
واسه کانال میخواستم. کانالم نه؟
نه بابا کانالو هستم :))))
گروه نه :دی
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">