وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دیگه احساس غریبی نمیکنه

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ
خب از اونجایی که هر دیدی یه بازدیدی داره، و از اونجایی که سیستم شباهنگ با سیستم من دوست شد که سیستم من احساس غریبی نکنه این عکس و نقاشی هم تقدیم به شباهنگ عزیز و سیستمش و وبلاگش :دی



توضیحات: در این عکس سیستم من رو می‌بینید که دیگه احساس غریبی نمیکنه :دی و وبلاگ شباهنگ رو می‌بینید و نقاشی جغدایی که من امروز کشیدم و خیلی استرس داشتم بد بشه همینطور ساعت بنفش و گوشه‌ای از یکی از دفترچه‌یادداشت‌های بنفش من رو می‌بینید که بخاطر رنگشون در کادر جا شدن :دی و همینطور انگشتر نگین بنفش من که قراره به همسر آقاگل تقدیم بشه و چون اینم بنفش بود توی کادر جا دادیم :)) و در پایین نقاشی رو از نمای نزدیک خواهید دید :دی

پیکاسوی بیان بهت تعظیم میکنه بانو:)))
:))) بنظرت وقتشه نمایشگاه بزنم؟
وی از شدت ذوق و شعف حاصله زبانش بند آمده و از شادی در پوست خود گنجیده نشده و چه خوششششششششگله و بببین ببین اینو بانوچه برام کشیده گویان عکس و لینک پست مورد نظرو برای دوستانش ارسال نموده و کماکان ذوقمند و بسی بسیار سپاسمند است.
خودمم خیلی ذوق کردم اصلا به نقاشیه هیچ امیدی نداشتم :))
به نظرم دیگه از وقتش هم گذشته:))
بیا فردا حضورا در مورد مکان و زمان نمایشگاه با هم مذاکره کنیم :))
سلام :)
درود بر بانوچه ی هنرمند ...
سلام و ممنون از شما :)
به به
بــه بـــه
مبارکش باشه  :)
متشکرمممم :)
سلاام بانوچه بانو:)
اول مرورگرتون مثل مرورگر لب تاب منه:)
و ویندوزش هم همینطور:)
نقاشی خوشکلی کشیدین، اون جغد سمت راسته خیلی با مزس:)
و ساعت بند بنفش هم دوستش دارم ولی حیف دخترونس!
سلام چه جالب خوشحالم خوشگل شد خیلی استرس داشتم
ساعت سوغات کربلاست :)
چه خوشگل کشیدی :)
مگه آقاگل زن گرفت؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
قربونت عزیزم
نه نگرفته ولی از الان کادوشو انتخاب کرده :))
چه امید به زندگی قوی ای داره آقاگل :))))
شما کامنتشو ببین آخه :))
آیا جیغ بنفش
با جغد بنفش نسبتی داره؟
یحتمل پسرخاله هستن از اونا که بینشون دعوای شدید رخ داده و قهر هستن تا قیام قیامت
باشه :))
به اقاگل هم بگو زودی زن بگیره تا مد انگشتره نرفته باز دوباره خرج بیاد روی دستت:)))
فرشته مد چیزای بنفش هیچ وقت نمیره :))
بانووووو
بنفش رنگ منه:(
اون ساعت و انگشتر رو بهم ندی حلالت نمیکنم
وای خانم آقا گل برو یه چیز دیگه بخر
نوموخاااام :(( بنفش فقط من :دی
تو هم مثل من رو کیبوردت سلفون کشیدی؟:)))))))))
آبجی بزرگه با توجه به شناختی که از من داره اینکار رو کرده که خورده پفک و بیسکوئیت نره مابین دکمه ها :))
انگشتر خانم آقاگل:
http://s9.picofile.com/file/8323470176/IMG_20180411_124234.jpg
حالا فلش نمیزدی هم ما تقدیم میکردیم :))
 یه نمایشگاه نقاشی تو بیان بر پا کنیم, هنرمند کم نداریم :)
نظر لطف شماست اونقدا هم کارم خوب نیست :دی
ما که هیچوقت از این رفقا نداشتیم :)
ولی خوب مبارکشون و مبارکتون :)
ایشالا به پای هم جرغاله بشید 😁😂
رفقای خوب نصیبتون بشه الهی :*
چه خوشگل ^_^
فدای شما :)
اون جغد آخریه چقدر حالت جلف و جذابی داره:))
:)) یه زنجیر بهش بدم وایمیسه سر کوچه به دخترای مردم متلک هم میندازه تازه :دی
نگاه نگاه دو تا بلاگر چه نونی به هم قرض  می دهند.  دی:
شوخی بود.
 خیلی هم خوب جغد ها را به تصویر کشیدید. سیستم جدید هم مبارک
بنویسید و بنویسید فن CPUش(واحد پردازنده ی  مرکزی) بچرخه و بچرخه 

:)

:))
متشکرم از لطف شما.
سلام 
اول از همه تبریک میگم عید مبعث رو .
عیدت مبارک ثریا جان 🌹💚

اما دو :
نقاشیت  خوبه در این حد که باید نمایشگاه بزنی :))
ولی انصافا جغد پایینی  منو یاد جغد کارتون دوران کودکیم انداخت اونی که میگفت :
من میدونم :))

سه :
خوشبحال شباهنگ بخاطر وجود  مبارک همچین دوست و جواهری در بیان:)))
دوستی تون مستدام :)




چهار شباهنگ کاری کرده حتی منم میرم خرید یادش می افتم :)
اگر نقش جغدی رو هر چی  ببینم به خودم میگم باید اینو بخرم در این حد :)))


ساعت همسر آقاگل هم مبارک باشه ایشالا به دل خوش ازش استفاده کنه :))
و ایشالا به زودی زود خبر دوماد شدن آقاگل رو تمامی اهالی بیان با گوشهای خود بشنون و به چشم های خود در وبلاگ ایشان  ببینند :))
آمین .


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک با تأخیر :)
اوه اوه نمایشگاه؟ مرسی که اینقدر روحیه میدید :دی
خوشبحال من که وبلاگ نویسم و میتونم دوستایی مثل شباهنگ و شما داشته باشم :)
:)) آره واقعا منم هر وقت جغد ببینم یادش میفتم و بنظرم این خوبه که هر آدمی یه نشونه داشته باشه اینطوری همیشه توی ذهن میمونه.
ساعت رو دیگه نمیدم بهشششش قرارمون فقط انگشتره :دی
ان‌شاءالله به زودی پسرمون ازدواج کنه و خانم‌گل هم به جمع وبلاگ نویسان بپیونده :دی
نموخوام :(
مویَم از او انگشترا موخوام :(

قشنگ رفته ^_^
دم بانوچه مان گرم :*
دیگه خودت میدونی و آقاگل :دی

😍😍😍😍💜💜💜
فقط اون جغده ک چشمک میزنه😁
ببین چطوری سینه صاف کرده و خودشو تحویل گرفته :))
وبلاگتون عالیه
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">