وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

اهدای تندیس

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۷ ق.ظ

خب تندیس حدس برتر تعلق میگیره به المی و تندیس جواب کاملا صحیح تعلق میگیره به همشهری خودم، فرشته‌ جان :دی


من نمیدونستم تا این‌حد ملت منتظر ازدواج من هستن شرمنده شدم که هنوز خبری نیست :))


از این به بعد روزایی که بوشهر هستم هم در خدمتتونم :دی (البته اگه مثل دیشب نشه که تمام حجم نتم رو قورت داد وبلاگ :/)

خب حالا شما چیکار میتونین بکنین؟ میتونین سیستم جدید من رو خوشحال کنین، چطوری؟ هر چیزی که بهش ربط داره مثل وسایل جانبی یا جینگولیجات و اینای مرتبط باهاش رو بهش کادو بدین :دی

یا اصلا صاحبشو که من باشم خوشحال کنین، چطوری؟ دیگه خودتون ابتکار به خرج بدین :))

ولی از شوخی گذشته میتونین وبلاگمو خوشحال کنید... با روشن بودن همیشگی ستاره‌ی وبلاگاتون :*

ان‌شاءالله به زودی خبرِ ازدواجت رو بهمون بدی :دی
دعا کن به اهداف دیگم برسم :دی
خواهش میکنم‌شدمنده‌‌ام نکنید،من متعلق به همتونم:))
یعنی پستهای رگباری بذاریم که دائم چراغمون روشن باشه خوشحال میشی؟:))
قطعا
در ضمن تلگرامتو چک کن دختر :دی
به به به هوش و ذکاوتشون:))
خوب من نمیتونم این همه راه از اصفهان بیام بوشهر و هدایایم رو تقدیم کنم بهتون:)
ولی میتونم چندتا نرم افزار خوب بهتون معرفی کنم تا بتونین بهتر روی فیلم ها و عکس ها و اهنگ های لب تابتون مدیریت کنید.
۱-نرم افزار ادوب آیودیشن، نرم افزار قوی کار روی صدا و خیلی پیشرفته، اموزش استفادش برای میکس و افکت گذاری صدا و ... توی اپارات هست، سرچ کنین پیداشون می کنین:)
۲-نرم افزار ادوب پریمیر، نرم افزار قوی کار بر روی فیلم و صدا، مثلا اضافه کردن زیرنویس به فیلم و قیچی فیلم و چسپاندن به فیلم از هرجای فیلم که دوست داشتین
امکان پذیر میشه و تند و کند کردن فیلم و موسبقی و صداش و کلی افکت باحال، اموزشش تو اینترنت برای شما که بتونین باهاش کارهای ساده فیلم رو بکنین هست:)
۳-نرم افزار ادوب افتر افکت، نرم افزار ساخت تمام جلوه های ویژه فیلم مثلا همین ساخت بالن توی فیلم پایتخت و سقوطش جلوه ویژه بود، تیراندازی فیلم ها جلوه ویژس و کلی کار عجیب غریب دیگه مثلا به حرکت در اوردن شخص توی عکس با فریم فریم کردن لحظات حرکتش و مثلا میشه دست یک پسر و دختر رو توی یک فیلم که عکسشون از هم جداست توی دست هم بگذاری و کلی کار جالب:)
۴-از سایت سافت نود و هشت بیشتر دانلودکن تا سایت های دیگه، فایل های حجیمش سالم هستن:)
۵-ویندوز ۱۰ نسخه بروز رو روی سیستمتون نصب کنین:)
۶-و اون نرم افزارها که بهتون معرفی کردم حجمشون روی هم پنج گیگ میشه:)
و...
از اصفهان به بوشهر شما نیا پست زحمتشو میکشه :دی
ممنونم بابت معرفی نرم‌افزارها
پریمیر رو توی هنرستان بهمون آموزش دادن ولی اینقدر کار نکردم یادم رفته.
بله ویندوز 10 نصبه.
دیر رسیدیم ما نه به نظرسنجی چی میتونه نه به صندلی داغ رسیدیم :)))

البته درباره دومی خیلی شانس آوردید :))
شما با ارسال هدایای خوشحال سازی میتونید خودتون رو جزو پست چی میتونه حساب کنید :))
از صندلی داغ بلند شدم ولی چون جنوبی هستم و هوا گرمه تو انگار کن همیشه رو صندلی داغ هستم اگر دوست داشتید بپرسید منتها چون وقت بازی تموم شده توی کامنت خصوصی.
مبارکه :))))
لپ تاپ جینگول جات داره؟ آدرس بده برات زیرموسی میمونی بفرستیم:-"

همون برچسب ها و این چیزا، کلی جینگول جات داره سرچ کن من تعارف ندارم
میمون آخه؟ حداقل ببعی باشه یا رنگش بنفش باشه :دی یا پاندا باشه :))
چک‌ کردم گفتن الانه که با مامور اگاهی بیاد در خونمون:))
حیف که بندر نیستم وگرنه همینکار رو میکردم :دی
سلام وبتون همیشه شاد باد :)
سلام
متشکرم :)
پس ما شاکر حقیم که بندر نیستی:))
میام :دی
من خوشحالت کردمااا
درووووووود بر تو :*
(آیکون بلند شدن از صندلی و رو به جمعیت بای بای کردنو تعظیم کردن)
سووووت جیغ دست هورااااا
من به‌عنوان هدیه به سیستمت یه عکس همین الان یهویی از میز و سیستمم گرفتم که سیستمت با سیستمم دوست و آشنا بشه. بالشمم چون بنفشه آوردم گذاشتم کنار تقویم جغدی بنفشم و ظرف شیرینی بنفشم که همیشه روی میزن. دو تا کاغذ کادوی بنفشم داشتم که دیوار و روی میزو مزین بهشون کردم.
با خودکار بنفشم هم توی سررسیدم تو صفحه‌ی این هفته نوشتم ول کن جهان را، قهوه‌ات یخ کرد.

http://s9.picofile.com/file/8323149934/97_1_18_%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%DA%86%D9%87.jpg

+ کیفیت اصلی رو بعداً با گوشی می‌فرستم

درود بر تو خیلی ذوق کردم :* حتما ازش رونمایی میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">