وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دنیای زن‌ها دنیای عجیبی‌ست...

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ
دنیای زن‌ها دنیای عجیبی‌ست...
شنیدم مردی می‌گفت: زن‌ها را هیچ‌وقت نمی‌توان شناخت!
راستش خود ِ زن‌ها هم خیلی‌وقت‌ها نمی‌دانند چه می‌خواهند، نمی‌دانند از چه چیزی ناراحت شده‌اند، حتی گاهی اوقات نمی‌دانند چرا دارند گریه می‌کنند؟!
دنیای پیچیده‌ای که می‌تواند پر از شادی باشد و شیطنت، یا پر از غم باشد و انتقام...
زن‌ها موجودات قدرتمندی هستند که هم می‌توانند عشق بورزند و گریه کنند و هم نفرت سراپای وجودشان را پر کند اما با صدای بلند بخندند... اما، همین زن‌ها، در عین پیچیدگی و در عین اقتدار و قدرت، همیشه رام ِ مردانی هستند که آمده‌اند بمانند.
اگر مرد هستید، کافی‌ست لبخندتان همان زاویه‌ی دلخواه زنان باشد، طولی نمی‌کشد که زن‌ها اسیر شما می‌شوند.
بعدها اگر کسی از آن‌ها بپرسد چطور شد که به فلانی دل دادی؟ می‌گویند: زاویه‌ی لبخندش با خصوصیات مرد ِ مورد نظر من مطابقت داشت...
آن‌ها با همین زاویه‌ی لبخند، تمام ِ لایه‌های پنهانی ِ شخصیت ِ یک مرد را کشف می‌کنند... به همین سادگی...!!!

| ثریا شیری |

+ از نوشته‌های قدیمی ِ کانالم.


زیبا نوشتی ثریا جان!
ممنون از نگاه ِ زیبات :)
زن ها موجودات خطرناکی هستند! فقط زنها هستند که میتوانند مردها را از پای در بیاورند. :)
درسته به وقتش میتونن خطرناک هم بشن، ولی باید بگیم قدرتمند هستن :)
حرف های شما را کاملا قبول دارم 

تشکر
این زاویه :) چطوره الان؟
میذارم سر در وبلاگ که یه خانم بیاد اگه زاویه اش مورد پسند بود برداره
ولی جواب همسرتون رو خودتون می دینا :دی
اما کو مردی که پای موندن داشته باشه؟ :/
هست محبوبه... من که اینقدر به مردها بدبین بودم باور کردم هنوز "مرد" پیدا میشه...
هم دنیای عجیبی دارن و هم انسانهای عجیبی هستن
خیلی وقتها بهشون خیانت میشه بی توجهی میشه طرف مقابلشون معتاد هم میشه ولی پای یه زندگی میمونن ولی گاهی هم بی دلیل میرن شاید هم دلیلش واسه  ما عجیبه
فکر نکنم بی دلیل برن... حتی اون موقع که به نظر بقیه بی دلیل رفتن باز هم یه دلیل محکم پشت این کارشون بوده
چم دونم امیدوارم باشن و وجود داشته باشن.

+ به آقایون بلاگر بر نخوره ها، کلی عرض کردم.
برنمیخوره بهشون :)
راستی
قلمت خیلی دلنشینه ^_^ :*
راستی
تو خودت دلنشینی :*
کاش دنیای واقعی هم مثل متن تو بود. 
از آدمای واقعی این متن رو نوشتم...
درود بر بانوچه ی کبیر. قشنگ نوشتین و مطلب رو رساندید.
😊
ممنونم.
دنیای واقعی شما تو کدوم سیاره است مگه؟ :)
چرا دنیای واقعی‌ای که من می‌بینم با دنیای واقعی‌ای که اینجا شرح دادی زمین تا آسمون فرق داره؟
چون من توی همین آدمایی هستم که این متن در موردشون بود... برخاسته از خصوصیات و تجربه های خودم + زندگی با هم نوعانی که از هر 10 تا 8 تاشون همینطورن...
میخوای پاشو بیا جنوب :دی
@ بابا من برای مفهوم شدن متن فقط سوال پرسیدم! :)
نه دیگه ما تماس گرفتیم با خانمتون که بیشتر حواسشون بهتون باشه :دی
تلاش، بیهوده است برای رفع نبود قابلیت شناخته شدن زن‌ها
جذابیتشون به همین ناشناخته بودنشونه خب :/
واقعا هم دنیای عجیبیه.
@آقاگل فعلا فقط به سربازی فکر میکنن و لاغیر :)
درکش میکنم خب :دی
حال و هوای خودش اینه دیگه چه برسه به دل مامانش...
در این که دنیامون پیچیده‌ست شکی نیست :)
بله ما اینیم :)
نمونه ی بخش های اول پستت منم، الان خوبم نیم ساعت بعد میزنم زیر گریه یا کلا دپرسم و حتی خودمم نمیدونم چم‌ شده، الان از یکی‌ خوشم‌ میاد فقط کافیه یه کاری بکنه که خلاف انتظارم باشه یا بهم بربخوره در عرض دو روز انگار هرگز دوستش نداشتم، گاهی وقتها حتی خودم از خودم تعجب میکنم:)
مردها هم موجودات عجیبی هستن، گاهی واقعا غیر قابل درکن در حالی که خودشون فکر میکنن کاملا منطقی‌ان:|
+ قبلا هم گفته بودم، خیلی خوب مینویسی عزیزم:)

واقعا فقط خود خدا میدونه دلیل کارهای ما چیه :دی
+ فدای شما :)
:->
این زاویه منه. لایه های پنهانی شخصیتم چی میتونه باشه یعنی؟ 
باید ببینیم این زاویه ی لبخند رو کدام زن بتونه تشخیص بده :دی
سلام 

من از دست شما رادیو بلاگی ها گله مندم .
سلام
حق دارید، جبران می کنیم :(
واقعا دنیای زنها دنیای عجیبه.
خیلی
امان از احساساتمون:) 
امان... امان
پس خانم ثریا شیری شمایین ؟:))
فقط میدونستم اسم کوچکتون رو :)
فکر کنم قبلا متن های از شما خوندم :)
ولی نه تو وبلاگ تو کانال ها .
نمیدونم کجا دقیق یادم نیست ولی حس میکنم خوندم :)


قلمت مثل همیشه عالی بود.
قلمت مانا بانوچه عزیز 💚
با اجازه بله منم :دی
لطف داری عزیزم :)
فعال نیستم ثریا جانم‌ ولی به چشم
shorbemodam
ممنون :)
واقعا دنیای عجیبی داریم ما
خیلی خیلی عجیب
ببینین از جماعت اُناث اگه کسی تونست تشخیص بده حتما خبرم کنین :))
باشه میزنم سر در وبلاگ هر کی از اینجا رد شد ببینه :دی
واقعا همینطوره . . .
به نظر من گاهی به موجوداتِ خیلی ضعیفی تبدیل میشن
ولی باز سعی می کنن نشون بدن قوی هستن هنوز
و اون لحظه ها
لحظه هایی هستن که تمامِ وجوشونو پیر می کنه ...

آره متاسفانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">