وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

ابراز دلتنگی

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ

چه حیف می‌شد اگه دی‌ماه 96 هیچ پستی اینجا ثبت نمی‌شد، وقتی به عدد پست‌های آبان و آذر نگاه می‌کنم دلم می‌گیره از این دوری... منی که عاشق وبلاگ‌نویسی هستم و به این اجبار تن دادم...

البته که از نوشتن فاصله نگرفتم، ولی اگه لذت نوشتن توی دفتر رو فاکتور بگیریم، نوشتن توی کانال‌هام اصلا به پای وبلاگ‌نویسی نمی‌رسه، ولی من قول دادم شرایط رو درست کنم و باز برگردم... هنوزم سر قولم هستم :)

و چقدر خوشحالم که هنوز وقتی اینجا رو باز می‌کنم، کامنت‌های شما رو می‌بینم و وبلاگ‌های بروز شده رو... نمی‌تونم لبخند نزنم و احساس شعف نکنم.

چند روز دیگه مونده به تولدم و من دوست داشتم مثل هر سال یه پست مخصوص اون روز بنویسم، البته اگر خونه باشم حتما می‌نویسم، ولی اگر بوشهر باشم اون پست با تاخیر نوشته میشه...

همیشه به یاد همتون هستم... برای این زمستون که رنگی از زمستون نداره دعا کنیم... مطمئنم خودشم دوست نداره لباس بهار خانوم رو بپوشونن بهش... آخه هر کی با لباس خودش قشنگ‌تره...


دوستتون دارم :)

واقعا باید دعا کنیم شرایط جوی تغییر کنه
خیلی بد شده :/

تو هم دی ماهی هستی؟!
بله عزیزم منم دی ماهی هستم :)
فکرمیکنم لباسش تنگ بوده داده خیاط براش گشاد کنه
:)
لخت هم نمیتونسته باشه ،زشته،که مجبور شده لباس بقیه رو بپوشه
آخه لباس بهار خانوم رو؟ :دی
زمستونمون زمستونی باشه ان شاالله:-)
ان شاءالله :)
چه تعبیرای زنونه و جالبی از فصول :)
زنانه رو خوب اومدی :دی
مبارک باشه تولدت ... :)
ممنونم :)
سلام دی ماهی جان ^_^
یادته؟! از روزِ اول چون دی ماهی بودی مثلِ خودم جذبِ وبلاگت شدم. :)
دلمون تنگ میشه خانم زودتر بیا این طرفا :)
سلام حوای مهربان...
آره یادش بخیر :)
تولدت مبارک پس :*
تولدتون پیشاپیش مبارک
وقتی کسی بخواد خودشو بزور تو جایی جاکنه باید خودشو کوچیک کنه این حکایت بهار و زمستون و زندگیهای ما هم هست
حالا بهار کوچیکه یا‌ زمستون؟
وبلاگ نویسی همیشه زنده ست... :)
وبلاگ نویسی خود ِ خود ِ زندگیست...
وبلاگ همیشه می‌ماند
تا ابد در قلب ماست حتی :دی
به قول شاعر ول کن جهان را وبلاگ یه کرد :-) 
آخ وبلاگ... وبلاگ نازنین :)
دی ماهی عزیز پیشاپیش تولدتون مبارک :)
وبلاگتون پایدار و تنتون سلامت.
دعا برای برف زمستونی که دیگه نیست.
مرسی مهربونم :*

موفق و پیروز باشی :)
تولدت هم پیشا پیش مبارک باشه 

مرسی یک آشنا جانم :* 

:***********
آوای مهربونم :*
ما هم دوستت داریم و دلمون برات تنگ شده عزیزم
پس حالا که دوسم دارین زود برمیگردم :) 
سلام
تولدت پیشاپیش مبارک باشه. تو و آسیه از معدود دوستانی هستید که روز تولدتون رو فراموش نمیکنم. 14 دیماه هر سال
سلام
ممنونم از لطف شما :)
سورپرایز شدم.
آره واقعا هیچی وبلاگ نمیشه من اصلا نتونستم با کانال ارتباط بگیرم
کاش مجبور به این همه دوری نبودم :(
پیش پیش تولد مبارک..
واقعا وبلاگ نویسی رو هیچ چیز دیگه ای نمی تونه جاشو بگیه
ممنونم :)
هیچ جا و هیچ چیز :)
تولدت مبارک همسایه:)
مرسی عزیزم :*:*:*
تولده؟ :)
فرداست :دی
تولدتون مبارک .

ان شاالله موفق باشید .
خیلی خوش آمدید .
ممنونم آقای رحمانی
زیبا روی تولدت مبارک 🌹🌸🎂🎂🎂🎂🎂
ایشالا عمر بابرکتی همراه با شیرینی های زندگی داشته باشی 🙏

خیلی خیلی مبارک عزیزم 🤗🌹🌸💐🎂
ممنونم واران مهربان...
:*:*:*
سلام همشهری جان، خوبی؟  

از این ور و اون ور شنیدم تولده:)
مبارک باشه،  انشاءالله پر از حال خوب باشه این بیست و نمیدونم چند سالگیت :)))
سلااااااام سیتکای عزیز و کم‌پیدا
من خوبم شما خوبی؟
مرسی مهربونم :*
سلااام😊😊💗
تولدت مبارک باشه عزیزمممممم😀🌼😘
سلام
ممنونم مهربان بانو :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">