وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

بیانیه‌ای در باب آنچه بیان کردید

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

این یک هفته غیبت آن‌طور که انتظار داشتم پیش نرفت، باز هم حجم زیادی از کارهای عقب‌مانده‌ی مربوط به وبلاگ باقی ماند و مهم‌ترین دلیل آن قطعی پی‌در‌پی اینترنت بود، اما از آن‌جا که وبلاگ‌نویسی نمونه‌ای از نوشتن و نوشتن همان‌طور که قبلا گفته‌ام برای من مثل اکسیژن است، بیشتر از این طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم برگردم و برگشتم...

اما در این مدت از فضای وبلاگ‌نویسی غافل نبودم:

شبی خواب دیدم با سه‌تن از وبلاگ‌نویس‌ها دور هم نشسته‌ایم و در حال تخمه شکستن و پفک خوردن همزمان!!! راجع به سایر وبلاگ‌نویس‌ها صحبت می‌کردیم، اینکه در این صحبت‌ها چه حرف‌هایی گفته شد در این پست نمی‌گنجد و اگر می‌گنجید هم مصلحت به نگفتن است چرا که ما جانمان را دوست داریم و فعلا خیال مردن نداریم...

از دوستانی که در پست قبل به من و وبلاگم اظهار لطف کردند بی‌نهایت سپاسگزارم... از آنجا که تعداد کامنت‌ها بالا بود و نمی‌شود جزء به جزء به آن‌ها پرداخت، به طور خلاصه به چند نمونه‌ی آن اشاره می‌کنم؛ تعدادی مطالب وبلاگم را خوب و حتی فوق‌العاده به شمار آوردند و دوستی نیز هِدِر ِ وبلاگم را بی‌نقص خواند که باید از طراح این هدر یعنی دوست خوبم دکتر سین تشکر کنم، دوست نازنینی نیز گفته بود که پست‌های وبلاگ من، او را به فکر وادار می‌کند و چالش‌های موجود در مطالبم را دوست دارد، عزیز دیگری صفا و صداقت و صمیمیت را در پست‌های من دیده بود و به نظرش وبلاگ من دلنشین بود... بعضی‌ها هم طبق خواسته‌ی خودم انتقاد کرده بودند، یکی از انتقادها همانطور که از قبل به آن واقف بودم اعتراض به طولانی بودن ِ بعضی از مطالبم بود... و دوست دیگری اظهار داشت که مطالب وبلاگ سابقم در بلاگفا شامل جزییات بیشتری از من و طرز تفکر و جریان زندگی اطرافم بود ولی در اینجا رسمی‌تر هستم... جدا از این تعاریف و نقدها، دوستی خواسته بود به واسطه‌ی سابقه‌ی وبلاگ‌نویسی چند ساله‌ام پستی شامل تجربیات و نکات وبلاگ‌نویسی برای دوستانی که تازه وبلاگ‌نویس شده‌اند بنویسم و دوست دیگری پرسیده بود چرا اینقدر خوب می‌نویسی؟


در جواب باید بگویم که نخست، از این‌همه مهربانی‌تان به وجد آمده‌ام، تعداد کامنت‌های پست قبل، نشان داد که اکثر خواننده‌های بانوچه واقعا اینجا را با دقت می‌خوانند، خیلی از خوانندگان خاموش روشن شدند و کامنت‌های ناشناسی که در کمال ادب و احترام انتقاد و یا تمجید کرده بودند حسابی سر ذوقم آورد، از دوستان ِ همیشگی ِ بانوچه کمال تشکر را دارم و امیدوارم لایق آن‌همه محبت و توجه آن‌ها باشم، دوستان نزدیک من می‌دانند که همیشه نقد سازنده مرا خوشحال می‌کند، می‌خواهم مطمئن باشید انتقادهایتان را به جان می‌خرم چرا که می‌دانم نتیجه‌ی اهمیت دادن و توجه شما به این وبلاگ است...
اما بعد، طولانی بودن ِ نوشته‌ها گاهی خودم را هم آزار می‌دهد اما بعضی نکات را حس می‌کنم اگر کوتاه بنویسم از مزه‌شان کم می‌شود یا به عبارتی مفهوم کامل را نمی‌رسانند و این قطعا یک ضعف است که توان خلاصه‌نویسی قوی را ندارم... در مورد جدی بودن و رسمی بودنم در اینجا باید بگویم عمدی نیست، هنوز هم دوست دارم بیشتر در مورد زندگی‌ام بنویسم اما راستش را بخواهید بعضی وقت‌ها با خودم می‌گویم خواننده‌های اینجا از خواندن آنچه در زندگی من می‌گذرد چه سودی می‌برند و وقت آن‌ها بیشتر از این ارزش دارد، در مورد تجربه‌های وبلاگ‌نویسی، از آنجا که صرفا قدیمی بودن وبلاگ دلیلی بر خوب بودن مطالب نیست نظرات و تجربیات شخصی من طبیعتا ناقص خواهد بود لذا در این مورد تصمیم گرفتم با چند تن از وبلاگ‌نویس‌های قدیمی و خوب به صورت جمعی مطلبی تهیه کنیم.

باز هم از ابراز لطفتان در پست قبل متشکرم و لازم به ذکر است که امکان ارسال پیام به صورت ناشناس در قسمت تماس با من را فعال کردم، بدانید که بانوچه همیشه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما خواهد بود و این توجه شما به وبلاگ بانوچه بسیار ارزشمند است.
لیست وبلاگ‌ها را هم به زودی منتشر می‌کنم :)
منم تشکر میکنم ازهمه :دی جایی منم حرفای خوب زدن :)
:دی
اول اینکه خیلی خوشحالم که برگشتی عزیزم.
دوم اینکه من خودم هدر قبلی رو بیشتر دوست داشتم ولی این هم خیلی قشنگه، تغییرات جدید هم‌مبارک:)
یاعلی
نه نه دوباره نگاه کن اون یه اشتباه بود :دی
اِ باز عوض شد که:)) من اینو بیشتر دوست دارم حقیقتا:)

ولی واقعا قراره عوض بشه :دی امیدوارم هدر جدید هم دوست داشته باشی :)
اهم
چه عجب اومدی بیان :دی
پفکش لینا بود؟ از این بسته های بزرگ (خانواده)؟ ^_^


+خوش برگشتی عزیزم :*
بزرگ بود ولی اسمشو یادم نیست :دی
غیبت توی خواب هم حرامه؟
نه اونجا عذاب وجدان نداشتیم :دی
ولی اگه خوابمو تعریف کنم خود طرف منو میکشه :))
پفک :|
منتظر هدر جدیدیم :) 
منم منتظر هدر جدیدم :دی
سلام
و سپاس از کامنت ...

خیلی خوبه که این همه سال تجربه دارید در وب نویسی ...
تلاش برای حفظ نوشته ها ستودنی است ... 

+ دسته بندی جالبی داره وبلاگ شما ...
در اولین فرصت می خونم مطالب قبلی رو ... 

+ شاد و تندرست باشید ...
سلام
میخواستم دسته بندی ها رو دقیق تر و کامل تر کنم...

بانوچه؟
سلام
بانوچه شما قبلا تو بلاگفا آدرس وبت شب نویس بوده؟؟؟؟؟
سلام
بله با اجازه ی شما :)
موفق باشید.
سپاس
بسیار زیبا بود ولکن جهان را قهوه ات یخ کرد بانو آفرین
:)

من divane هستم
اصلا همیشه دیوانه بودم
کامنت خیلی خیلی قدیمیتون رو پای یکی از پستام دیدم و کلی ذوق زده شدم که دوباره پیداتون کردم:))))
خوش اومدی دوست عزیز :)
خیلی خوشحالم که وبلاگ نویسی اینقدر توی جامعه زنده ست هنوز
و متاسفانه داره کمرنگ و کمرنگ تر میشه
سلام. شما این همه سال وبلاگ نویس بودین؟ اونموقع که داشتم شیر میخوردم:)))
منم پیشنهاد بدم؟
 سلام
بفرمایید :)
قلم به دست باشید همواره و بنویسید در راه رسیدن بشر به حضرت او



سربزنید
تشکر
موفق باشید در امر وبلاگ نویسی
سپاس و همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">