وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

212

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ

سلام من برگشتم...



1- اعیادتون مبارک و همچنین تبریک به همه ملت ایران بخاطر بُرد ِ قشنگ ِ پرسپولیس :)

2- ممنونم از اعلام نظراتتون در پست قبل، به زودی کامنت‌ها رو تایید میکنم.

3- بهم ثابت شد وقتی نیستم و مسافرتم همونقدر که وبلاگم بروز نمیشه کانالم هم خیییلی کمتر بروز میشه... در صورتی که هیچ وقت فکر نمیکردم اینطور باشه.

4- پست سفرنامه رو منتشر میکنم به زودی :)

5- مرسی که همیشه هستین و اینقدر محبت دارین.

6- نمیدونم انتخاب وبلاگ‌ها به عنوان وبلاگ برتر با چه معیارهایی صورت می‌گیره ولی خوشحالم که وبلاگ من هم جزو این لیست بود، البته من اطلاعی نداشتم، کامنت‌ها و پیام‌های تبریک شما من رو از این موضوع مطلع کرد در کل حس خوبی بود و بهتر از اون معرفی وبلاگ رادیوبلاگی ها در وبلاگ بیان بود که خییییلی حالمو خوب کرد...

این عکس هم لطف چند نفر از دوستان ِ وبلاگ نویسم :)

سلام خوش برگشتی : ))))

۱- چقدر حساس و نفس گیر بود 😀
۲- و البته پستی رو که قولشو دادی، بنویس. سپاس :*
۳- :دی نخسته!
۴- منتظرم ^_^
۵- منو میگی؟ من متعلق به همتونم 😎
۶- پس دو تا تبریک خوشکل و مامانیِ کادو پیچ کرده رو از من پذیرا باش 😊
سلام عزیزم
ممنون :)

1- هر وقت فوتباله همسایه‌ها نیاز نیست تلویزیون روشن کنن، قشنگ از جیغ و داد ما متوجه میشن موقعیت گل ایجاد شده، کرنر بوده، آفساید بوده، پنالتی شده، گل شده، کی برده، کی باخته :دی
2- چشم :)
3- :دی
4- ان‌شاءالله به زودی :)
5- :))
6- سپاااااااااس از لطفت عزیزم :*
مبارکه. امیدوارم موفق باشید
سپاس
همچنین شما
سلام مبارک باشه چندم؟
سلام و سپاس
صفحه‌ی دوم بود، فکر کنم شماره 30
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">