وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

آدرس کانالم - ستاره‌هاتون همیشه روشن

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ق.ظ

امروز بعد از ناهار، در حالی که کمرم در اثر گردگیری و جارو کشیدن ِ دو تا از اتاق ها رسماً داشت نابود می‌شد عزممو جزم کردم که ستاره‌های این وبلاگ رو خاموش کنم و بالاخره همه رو خوندم... طبیعتاً جمله‌ی خاموش کردن ستاره، بار ِ منفی داره، و باز هم طبیعتاً بلاگری که سرش شلوغه و وقت نداره دوست داره ستاره‌های زرد ِ وبلاگش کمتر باشن چون نمی‌تونه همه رو بخونه، اما اعتراف می‌کنم با وجود اینکه می‌دونم خوندن همه‌ی این وبلاگ‌ها زمان‌بر هست و توی این دو روز باقیمونده همه‌ی کارها قاطی شدن اما باز هم هرچی تعداد وبلاگ‌های بروز شده‌ی توی لیست دنبال شونده‌هام بیشتر میشه، ذوقم هم بیشتر میشه، از اینکه هنوز وبلاگ‌نویسی فراموش نشده :)

مانا باشید و همیشه بنویسید :)

توی سفر نمی‌تونم به وبلاگم سر بزنم، اما توی کانالم هستم، اگر دوست داشتین می‌تونید از اونجا منو دنبال کنید :)

(توی این دو روز قبل از سفر دیگه پست نمی‌ذارم اما سعی می‌کنم کامنت‌ها رو جواب بدم)


آدرس کانالم: با ثریا، تا ثریا

خوش بگذره جان دل😍😍😍😍🌼🌼🌼🌼
متشکرم ماهی جانم :*
بی صبرانه منتظرتم بانو : ))
میامممممم :*
واقعا خدا رو شکر هنوز وبلاگ نویسی هست ...
نعمتیه
نعمت ِ دلنشینیه :)
ای جان:)
حالا مقصدت کجاست ای دوست؟
مقصد ان شاءالله مشهد :)
به به سفر بی خطر و التماس دعا:)
یاعلی
متشکرم فرشته جان :)
سفرتون بخیر و باحال! :)
متشکرم آرزو جان :)
سفرت سلامت بانوچه^_^
ممنونم حورای عزیزم :)
سفر بخیر خانومی:)
ممنونم :)
ثریا جون من به توصیه آقای شاهین کلانتری که گفتن وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه های رشد نویسندگیه عزممو جزم کردم تا جایی که می تونم در هفته یکی دو تا پست بنویسم.
جدی؟ من این هفته خیلی سرم شلوغ بود نه رسیدم پیامای گروه نویسندگی رو بخونم و نه کانال ایشون رو... مرسی که گفتی خییییلی خوبه:)
کانال تلگرام کلا خیلی دردسترس تره
آره ولی وبلاگ یه چیز دیگست...
آره من کانال رو خیلی وقته دارم و خدا رو شکر خللی در مدیریت وبلاگم ایجاد نکرده
البته یه نکته ای هست. اگر بلاگری بیش از یک پست گذاشته باشه طی اون روزها، فقط ستاره آخرین پستش برای شما میاد و اگه آخرین پستش رو بخونید دیگه ستاره اش خاموش میشه 
جدی؟ اینو دقت نکرده بودم تا حالا... ممنون که گفتید.
یه وبلاگ نویسی بود کانال زد بعد وبلاگشو بست ...
+نگی نگفتم :)
من دو ساله (حالا شاید یکم کمتر شایدم بیشتر) که کانال دارم، گاهی بعد چند ماه پاک میکنم دوباره ساختم، اما وبلاگ رو دلم نمیاد پاک کنم و تو این مدت حتی به فکر تعطیل کردنش نیفتادم... کانال نمیتونه جایگزین وبلاگ باشه
خوش بگذره عزیزم و مواظب خودت باش:)
ممنونم چشم :)
سفر به سلامت. حسابی خوش بگذره😊
متشکرم :)
سفر سلامت عزیزم..
برام دعا کن
متشکرم عزیزم
التماس دعا
سلام منو اول به امام رضا و بعد به محبوبه برسون :)
چشم حتما :)
سفرسلامت عزیزدلم :*

:: دقیقا منم چند روز پیش حس تو رو داشتم. یه روز نبودم و وقتی اومدم 55 ستاره روشن! :| :)) ولی خوشحال هم بودم بابت فعال بودن بچه ها :]

:: سلام منو به امام رضامون برسون :)
سلام حریر بانو :)
من برگشتم...
و خوشحالم که وبلاگ تو هم جزو همون ستاره های روشنه
من فکر میکردم وبلاگ دیگه تموم شده. ولی امروز ممنونم از تک تک اونایی که دوباره احیاش کردن.
اگه همه بخوایم وبلاگ تموم نمیشه... کاش تموم نشه اصلا :(
خوش بگذران گلم :)
مرسی :)
من لیستم که زیاد میشه هیجان زده میشم
اما همش استرس دارم که همشو بخونم آخرم نمیخونم:/
خوش بگذره سفر
خب هرچی دیرتر به وبلاگ سر بزنیم زیادتر میشن، هیجانش بیشتر میشه و وقت خوندنشون هم کم :(
سفر خوش بگذره :)
ممنونم عزیزم
زیارت‌تون قبول حق باشه :)
الآن عجب حال و هوایی داره اونجا :)
عااااااااااااالی بود :)
ذوقش فراگیره ;) 
خوش بگذره و سفر به سلامت و دلِ خوش :) 
ممنونم غزاله جان :)
واقعا وبلاگ نویسی یه چیز دیگه س :) 
مخصوصا بعد از چند وقت بنویسی که حسابی دلت تنگ میشه ...
بعد چند وقت بنویسی و حس کنی کلمه کم آوردی
مشکلی نیست بانو
وظیفه نداری همه وبلاگ ها رو بخونی
هر وقت حوصله شو داشتی بیا
نمیدونم هنوزم سفری یا نه
التماس دعا
دیروز برگشتیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">