وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

موقت

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

+ بلاگر ِ مشهدی داریم؟ (سوال دارم)


+ ببخشید که نمیتونم سر بزنم روزهای قبل از سفر مهمون اومده برامون :(( خیییلی سرم شلوغه ولی سعی میکنم حتما قبل از سفر این 103 ستاره رو خاموش کنم :)


+ ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارک :) (هر چند از کادو خبری نیست :دی)

مشهدی نیستم ولی مشهدی ها رو دوس دارم :)
قانع شدم :دی
من مشهدیم ولی نمیدونم میتونم کمت کنم یا نه!
چرا که نه :دی
انشاءالله به سلامتی و خوشی. من که مشهی نیستم خودمم می خوام 15 مرداد برم مشهد D:

عه چه خووووب منم اون موقع اونجا هستم :دی
من چند از دیروز اعلام کردم فردا روز دختر من راضی به چیز گرون نیستم همون ارزون هم نخریدن:)))
چقدر مظلومیم ما اخه:))
روزت مبارک عزیزم
یاعلی
کادو نمیدن که :((((
همه اینجا مشهدین مگر اینکه مشهدی نباشن :))
خب این همه کیا هستن؟ :دی
مشهدی نیستم ولی مشهدی هارو دوست دارم :)
مبارک باشد
:)
روز دختر مبارک ثریای عزیزم :) 
بر شما هم مبارک گل بهار جان :)
من الآن مشهدم! ولی فردا برمیگردم خونه :دی
زیارت قبول :دی
من مشهدی نیستم اما هرگونه سوالی در مورد مشهد رو میتونم پاسخگو باشم :)
ممنون,  روز شما هم مبارک بانوچه عزیز :)
قربان شما :)

میام وبت میپرسم :)
رفیعه مشهدیه
یادم رفته بود... خیلی وقته نیستش چطوری پیداش کنم؟
روزتون مبارک .
تشکر
روزتون مبارک :)
متشکرم :)
روزمون مباااارک:)
سفر به سلامت دعا یادتون نره:)
ممنونم بانو جان :)
روزمون مبارک :)
:)
من تهرانیم ولی مشهد هم میرم زیارت .
رفتم از اونجا پی ام میدم :)) :دی
التماس دعا :دی
راستش ثریا جان شما رو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده بودم که در مورد ۱۰ سال بعد بنویسی، دو پست قبل آخری وبلاگم، ولی فک میکنم سرت شلوغ بود و ندیدی :) میدونم میری مسافرت و وقت نوشتنش رو نداری. فقط خواستم بگم :) اگه دوست داشتی یه روزی بنویس :)
شرمنده عزیزم الان که گفتی رفتم و پست رو خوندم... ممنونم از دعوتت بعد از سفر انجام میدم :)
مشهدی نیستم ولی دوسال مشهد زندگی کردم :)))
خوشا به سعادتتون :)
ها که درم!؟ مو برگ پیازم اینجه؟؟ خیله های دیگه هم هستن :)
خوشا به سعادتتون که مشهدی هستین واقعا...
حالا تعارف ره بگذرن کنار! سوالتون چی بود؟
 میام میگم
منم مشهدیم:)
عه چه دیر دیدم کامنتا رو :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">