وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دخیل بسته‌ام...

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/5/24/4995640_935.jpg


دخیل بسته‌ام به تو، که زود راهی‌ام کنی

یا به طوس رسانی‌ام، یا کربلایی‌ام کنی


| ثریا شیری |


+ هفت مرداد ان‌شاءالله راهی هستم بعد از دو سال :)


کار خدا رو ببین
ملت 7 مرداد میرن زیارت من میرم دندونپزشکی :| از همون اولم معلوم بود دنیا با من سر سازش نداره :)) 
ان‌شاءالله به زودی تو هم راهی میشی عزیزم :*
چقدر اینروزا هواشو کردم، نائب الزیاره ماهم باش:)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
التماس دعا 
میشه من رو فراموش نکنی
چشم عزیزم
ان‌شاءالله قسمت شما :)
هفت مرداد؟ سالگرد فوت بابابزرگم!
پس منتظرتم بانو ^_^
خدا رحمت کنه پدربزرگتون رو :)

چه شود :)
التماس دعا :)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
به سلامتی 
ان‌شاءالله قسمت شما :)
خوش به سعادتتون...
خیلی خیلی التماس دعا مارو یادتون نره
ان‌شاءالله قسمت شما :)
ان شاءالله*_*
ان‌شاءالله قسمت شما :)
کار خدا رو ببین
ملت 7 مرداد میرن زیارت منم میرم سربازی! :|
التماس دعا داریم زیاد. ما هم خیلی وخته نرفتیم
7 مرداد برا هر کس یه رنگ و شکلی داره :)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
:)
یادتون نره سوغاتی بیارینا.
برای ما هم دعا کنین.
ان‌شاءالله قسمت شما :)
سوغاتی‌ رو میذارم پیش همون سوغاتی‌هایی که از کربلا آوردین :دی
خوش به سعادتتون. ان شالله به سلامتی و حاجت روا :)
ممنونم عزیزم :)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
نوشِ روحت پیشاپیش :)
متشکرم حنا جان :)
خوش به سعادتت.

التماس دعا.
ممنونم عزیزم، ان‌شاءالله قسمت شما :)
خوش به حالتون!
ان‌شاءالله قسمت شما :)
چند روز پیش در حرمش دعاگوی دوستان وبلاگی من جمله شما بودم...

الهی شکر... :)

چه روزی ای از این بهتر اونم بعد از دو سال...
گوارای وجودتون... 

به یاد ما هم باشید... لطفا :)

لطف کردین خوشحال شدم :)

حتما :) ان‌شاءالله که همه حاجت‌روا بشن
چه خوب :)
و چه شعر قشنگی :)

التماس دعا :)
محتاجیم به دعا
ان‌شاءالله قسمت شما :)
دعا یادتون نره:)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
خوش به سعادتت

:)
ان‌شاءالله قسمت شما :)

چه عالی رفیق!

انشاا... بسلامتی بری و با دست پر و دل قرص برگردی:)

ممنونم عزیزم :)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
از عید 94 هم هنوز منو نطلبیده. به سلامتی ان شاالله
ان‌شاءالله به زودی قسمت شما :)

خوش به حالت ، برای منم دعا کن . من کلا تو عمرم فقط یه بار رفتم اونم چهار پنج سال پیش بود . اگه رفتی زیرزمینشم برو ، اونجا که عقد میکنن :دی بعد بیا بهم بگو چه شکلی بود ، چه جوری بود ؟ :دی
دارالحجه رو میگی؟ اونجا رفتم قبلا خیییییلی دوسش دارم :)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
آمدم صبح سلامت کردم                      خویش را آهوی دامت کردم
قسمت این بود مشرف نشوم                از همین دور سلامت کردم

السلام علیک یا امام الرئوف
ان‌شاءالله قسمت شما :)
بح بح خوش به سعادتت التماس دعا:*
ممنونم بانو :)
ان‌شاءالله قسمت شما :)
التماس دعا منم آخر این ماه میرم احتمالا ...
پس منم التماس دعا :)
الان همه ی دور و اطرافم دارن میرن اینجا!

و من اینجا نیستم -_____-

زائر بانو، ماهم دعا!
ان‌شاءالله هر جا هستی شاد باشی و سالم و با آرامش :)
چشم عزیزم محتاجیم به دعا :)
چه خوب  .ان شاالله سفر خوب وخاطره انگیزی براتون بشه .سفرتون به خیر .التماس دعا .
دعا کنید آقا امام رضا مارو هم بطلبه ماهم خیلی وقته نرفتیم .کاش بشه ماهم بتونیم بریم پابوس آقا .
ممنونم
ان‌شاءالله به زودی قسمت شما :)
چندساله که دلم میخواد برم و قسمت نمیشه، کاش به زودی قسمت منم بشه
التماس دعا
ان‌شاءالله به زودی قسمت شما... :)
التماس دعای فراوان دارم ثریا جان..دعا کن قسمت ما هم بشه امسال...

+بیت دوم اینطوری وزنش درست میشه:
یا برسانی ام به طوس، یا کربلایی ام کنی
مرسی صبا جان...

مرررررررسی برای اصلاح و ویرایش :*
من خیلی قوی نیستم توی شعر، دلی میاد مینویسم ویرایش هم نمیکنم ممنون که لطف کردی بهم :)
خوش به حالتون ....
خیلی محتاج ام به دعا ....خیلی ...
چشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">