وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

تمدید ِ فراخوان ِ خبرنگار شو!

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ



ما بچه‌های رادیوبلاگی‌ها از انتقاد ِ سازنده به شدت حمایت می‌کنیم، از اونجا که رادیوبلاگی‌ها از شما جدا نیست و همه عضوی از این خانواده هستیم :دی و از اونجا که اصل ِ هدف ِ رادیوبلاگی‌ها رونق و انگیزه و روند ِ رو به بهبود ِ فضای وبلاگ‌نویسی هست، ما انتقادپذیر هستیم تا بتونیم بهتر بشیم، انتقادهای زیادی به رادیو وارد هست، ما هم قبول داریم، حالا اومدیم یه بار هم میکروفون رو بدیم به شما...

بنویسید، طنز بنویسید، سوژه کنید (ترجیحاً پست ِ وبلاگ ِ بچه‌های خود ِ رادیو سوژه بشه)، خبر بنویسید، گویندگی کنید و صداتون رو برای ما بفرستید...

به مناسبت ِ یک ساله شدن ِ بخش ِ دوست‌داشتنی ِ خبر، این فراخوان رو گذاشتیم که شما هم در جریان ِ کاری که ما انجام می‌دیم باشید... گفتید ماه رمضونه و امتحان داریم، ما هم فرصت ِ شرکت توی فراخوان رو تا 15 تیر تمدید کردیم...

همه می‌تونن توی این فراخوان شرکت کنن و حتی دوستانشون رو هم به شرکت در این فراخوان دعوت کنن، پس تا فرصت تموم نشده خبرنگار شو!


من دعوت می‌کنم از همه‌ی کسایی که این پست رو می‌خونن و دعوت ِ ویژه از نگین، فرشته و اَسی :)

ایشاالله که همه افراد شرکت کننده توی این عرصه موفق و سربلند باشن
و این چالش شروعی بشه برای قدم های هر چه بزرگ تر و آرمانی تر :)
ان‌شاءالله...
شما هم شرکت کنید خوشحال میشیم :)
باعث افتخارمه که منم جزوی از این گروه باتجربه باشم
اما خب امکاناتی که دارم متاسفانه من رو محدود می کنه
متاسفانه دچار یه سفر درازی هستم که نمی زاره مثل گذشته ها فعال باشم
اما به هر حال ممنونم از دعوتتون و ممنونم از تمام لطفی که نسبت به من دارید
سربلند و پیروز باشید :)
ممنونم از لطفتون...
سفر سلامت پس :)
آقاگل هم منو دعوت کرده و کار دستم داده:(
خداییش من که انتقاد نکرده بودم از رادیویی ها:)
بنویسید... خوش میگذره :دی
سلام عزیزم.
خیلی دوست دارم واقعا ولی آخرین مهلتش دقیقا تا یه روز قبل کنکوره کاش حداقل تا ۱۷ بود،بیشتر بچه ها اینجا کنکورین، دیروز که دیدم تمدید کردن گفتم کاش لااقل یه روز بیشتر بود :|
بازم اگه وقت کنم چشم،حتما مینویسم:)
ممنونم از دعوت و محبتت عزیزم:)
یاعلی
یه هفته قبل کنکور دیگه نباید درس بخونی باید استراحت کنی :دی
بنویس :)
حالا که انتقادپذیرن من برم یه انتقادی بهشون بکنم :)
چرا که نه :)
واااااو O_O
وقتی بانوچه ی بلاگستان ازت دعوت ویژه کنه دیگه نمیتونی نه بگی!!!
ایشالا بتونم از عهدش بر بیام :)
مرسی که منو طناز دونستی ^_^
میتونی میتونی :دی
منتظریم پس ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">