وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

سال‌ ِ گذشته تصمیم گرفتم ختم قرآن دسته‌جمعی داشته باشیم، خیلی خوب بود و تجربه‌ی شیرینی بود، وقتی ختم جدیدی شروع می‌شد و نیت ِ قرآنمون به یکی از دوستان می‌رسید خیلی خوشحال می‌شدن و از خوشحالی ِ اونا خیلی بهم آرامش تزریق می‌شد، از همین ختم ِ دسته‌جمعی ِ سال ِ گذشته دوستای خوبی پیدا کردم و امسال وقتی ماه رمضون رسید باورم نمی‌شد یک‌سال گذشته از شروع ِ دوستی ِ خدایی‌مون :)

امسال به این نیت که حس ِ خوب ِ قرآن خوندن ِ گروهی رو دوباره تکرار کنم باز هم ختم ِ قرآن گذاشتیم و همون دوستایی که از پارسال با هم آشنا شدیم کمک کردن و در نهایت با تعداد ِ بیشتر نزدیک به 58 نفر این ختم ِ قرآن رو ادامه دادیم و خدا رو شاکرم که تونستیم تا پایان ِ ماه ِ رمضان، 25 ختم ِقرآن به صورت ِ گروهی داشته باشیم... و خوشحال‌ترم که دیشب بعد از افطار یکی از دوستان ِ شرکت‌کننده در ختم بهم پیام داد و گفت که حاجت ِ بزرگش برآورده شده و اینو مدیون ِ دعاهای خالص ِ دوستان ِ قرآنی می‌دونه که به اندازه‌ی یه ختم ِ کامل ِ قرآن دعاش کردن...

امیدوارم همه حاجت‌روا بشیم و اونچه که به صلاحمونه برامون رقم بخوره... اگر توکل کنیم به خدا مطمئناً بهترین‌ها برامون پیش میاد :) 

اول، عرض ِ تشکر و خداقوت به دوستانی که توی این یک ماه همراهی کردن بخصوص دوستانی که در نوشتن ِ برنامه‌های روزانه و آیه‌ها، ترجمه‌ها و تفسیرهای قرآنی به من کمک کردن.

دوم عذرخواهی می‌کنم اگر روزی برنامه‌ دیر به دستتون رسید یا بهرحال از روند ِ کار ناراضی بودید، متاسفانه ناخوش‌احوالی که گریبانم رو گرفت دلیل ِ بی‌نظمی‌ها شد که البته به لطف ِ حضور  و کمک ِ دوستان ِ گلم، جبران شد :)


همونطور که در پست ِ قبل گفتم، یکی از دوستان ِ شرکت‌کننده در ختم ِ دسته‌جمعی ِ قرآن (ایشون)، خواستن که از هنرشون به 14 نفر از همراهانمون یادگاری بدیم، یادگاری‌هایی که شاید در نگاه ِ اول، ارزش مادی ِ خاصی نداشته باشن، اما صرفا جهت ِ یادگاری بابت ِ یک ماه همراهی هست و با یک نیت ِ خوب و کلی حس ِ خوب قراره اهداء بشه...


قرعه‌کشی رو با یک ربات در تلگرام انجام دادم به این صورت که اسم ِ همه رو وارد کردم و این ربات هر بار به صورت تصادفی یک اسم تحویل می‌داد دوستانی که اسمشون رو اعلام می‌کنم لطفا به من کامنت بدن یا در تلگرام پیام بدن و آدرس و شماره تلفنی که حتما جوابگو هستن رو برام بذارن برای ارسال ِ یادگاری‌ها :)


1- بانوی دی‌ماه

2- نگار کشت‌ریز

3- زهراعک

4- خانم مهردخت

5- لیمو

6- خانم آرزو

7- خانم حورا

8- آقای احمدرضا

9- خانم حدیث

10- مریم شیخی

11- مسعود زاروی

12- آندرومدا

13- خانم شکیبا

14- بق‌بقو


بعداً نوشت: به دلیل ِ انصراف ِ آندرومدا، دوباره قرعه‌کشی انجام شد و مرد بارانی جایگزین ِ ایشون شدن.


+ و یه خبر ِ خوب ِ دیگه: دوست داریم این حس ِ خوب ادامه داشته باشه، قراره گروهی داشته باشیم و به صورت ِ هفتگی قرآن بخونیم، تعداد صفحاتی که خونده میشه کاملا اختیاری هست، به این صورت که هر کس مایل هست توی این قرآن‌خونی شرکت داشته باشه، عضو گروه می‌شه و خودش مشخص می‌کنه که توی اون هفته چقدر می‌تونه قرآن بخونه، اون سهمی که اعلام می‌کنه رو در عرض یک هفته می‌خونه و بعد هفته‌ی جدید با توجه به وقت ِ خودش باز سهمیه‌ی جدید برای خودش تعیین می‌کنه، خانومایی که دوست دارن شرکت کنن کامنت بدن یا توی تلگرام به من پیام بدن. (آیدی تلگرام: telegram.me/soraya_shiri)

((-:مرسی ثریا جان خیلی زحمت کشیدی واسه این کار
خواهش می‌کنم بانو، کاری نکردم :)
خداقوت و تشکر مجدد از شما و همـــــه‌ی دوستان کمک‌کننده برای برگزاری خوبِ این برنامه‌ی خوب :)
و برای یادگاری هم خیلی خیلی ممنون از شما و ایشون :)

تشکر از همراهی ِ خوب ِ شما :)
منتظر آدرس و شماره تلفن هستم :)
خیلی خوب بود این برنامه. من کلی حال خوب  نصیبمشد. دستت درد نکنه. خدا حفظت کنه.

دم همه گرم.
التماس دعا.
فدای شما بانو، ممنون از شما که همراهی کردید :)
مرسی ثریا جان خسته نباچی
+جایزه جایزه جایزه:دی
خواهش میکنم عزیزم سلامت باشی :)
تبریک میگم به دوستان برنده و مرسی از دوست خوبمون با این کار باحالش : ))
دم شمام گرم خانمِ شیریِ بزرگوار :*
از همه بزرگواران قبول باشه.

+ من هفته ای یه جز میخونم!
اطلاع میدین دیگه نه؟
خواهش میکنم کاری نکردم :)
بله بهت خبر میدم :)
گروهش توی تلگرامه، اگر خواستی به کسی اطلاع بدی حتما ذکر کن که فقط خانما هستن :)
خانم گشت ویژه :)
عه یادتونه :دی
مبارکشون باشه 
خسته نباسی :)
ممنون عزیزم سلامت باشی :)

خیلی زحمت کشیدی ، اجرتو ببینی ایشالا به زودی . منم هفته ای یه صفحه قرآن میخونم .

عزیزم من کاری نکردم :)
یعنی میشه هفته‌ای، هفت صفحه...
هر حزب 4 تا 5 صفحه‌ست...
دو حزب برات بذارم یا یه حزب؟

یه حزب ،دستت درد نکنه:) 
چشم عزیزم :)
آیه 52 تا 87 سوره اعراف رو بخون :)
چشمت بی بلا عزیزم. دستت درد نکنه :) 
وظیفه‌ست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">