وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

ختم قرآن ماه رمضان

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۹ ب.ظ

آغاز اسم‌نویسی برای ختم قرآن ویژه ماه مبارک رمضان:


هر کی هر چقدر میتونه بخونه (یک حزب، دو حزب، یک جزء یا دو جزء و...)، اعلام کنه و آیدی تلگرامش رو برای عضویت در گروه ارسال کنه.

(عضویت در گروه اجباری نیست)

+ برنامه‌ی ختم به‌صورت روزانه ارسال میشه.

اسامی دوستانی که تا حالا اعلام آمادگی کردن:

1- خانم شکیبا

2- اعصاب من

3- بانوچه

4- شباهنگ

5- الانور

6- محمد پویا

7- شملیا

8- یک بانو

9- سعاد نصاری

10- نگار

11- بانوی دی ماه

12- بانوی عاشق

13- رفیعه رجعتی

14- حسن محدث‌زاده

15- حوا بانو

16- آندرومدا

17- گل بهار

18- آقا حسن

19- خانم بق بقو

20- سمیه بانو

21- هانیه بانو

22- مضراب

23- دل‌نیا

24- زهرا یگانه

25- مهردخت

26- یا فاطمه زهرا

27- آرزو

28- منتظر اتفاقات خوب (حورا)

29- مریم

30- مادر نگار

31- کوثر ثامری

32- نی لو

33- محبوبه شب

34- لادن

35- احمدرضا

36- شادکه

37- زهراعک

38- خانم حدیث

39- مجتبی مطوری

40- سجاد

41- اسرا

42- جیرجیرک

43- فاطمه نجفی

44- زهره

45- رضا شریعتی

46- کوثر متقی

47- مسعود زاروی

48- الهه بانو

49- آقاگل

50- مولود

51- کوالای پیر

52- آبینه

53- مرد بارانی

54- لیمو

55- مرتضی

56- زهرا

57- سیتکا

58- پری دریایی


+ سال گذشته به دلیل استقبال خوب و تعداد قابل توجه شرکت‌کننده‌ها در ختم، تا پایان ِ ماه ِ رمضان، 16 ختم ِ گروهی و یک ختم ِ فردی (برای کسانی که یک جزء برداشته بودن) انجام شد.


من دوحزب می تونم :)
ممنون :)
عه من شماره‌ی چهارم :دی
لینکشو می‌ذارم وبلاگم اطلاع‌رسانی بشه
دقت نکرده بودم چه حسن تصادفی :دی

ممنونم :)
@banooyashegh

من چون خودمم دارم میخونم تو ماه رمضون ان شالله یک حزب میتونم بخونم
احرتون با امام حسین
ممنونم عزیزم :)
منم هستم :)
بسیار عالی :)
من میتونم یک حزب :)) تلگرام ندارم من :/ 
خب هر روز وبلاگتو چک میکنی که برات بفرستم اینجا؟ :)
سلام . انشالله که خدا قبول کنه . 
سلام عزیزم... ان‌شاءالله...
باشه اینجا بفرست :)) 
حتما :)
باز این شباهنگ عدد چارو ورداشت؟:|

+منم یدونه میخوام
لطفا آیدی تلگرامت رو بفرست + اینکه چقدر میتونی بخونی هر روز. :)
ثریااااااا، منم می خوام شرکت کنم. آیدیم رو که داری.
آره عزیزم بهت پیام میدم :)
منم چون میخوام حتما بخونم یه حزب
ممنون ثریا جان
راستی یه نیت خوشگلم براش انتخاب کنیم که همه با انگیزه بخونن

بسیار عالی :)
پارسال روند نیت اینطوری بود که برای هر ختم گروهی (که معمولا یک و نیم روز طول میکشید) به نیت یکی از ائمه + حاجت دو نفر (بسته به تعداد) از شرکت کننده ها بود.
من یه حزب میتونم
ان‌شاءالله...
تلگرام ندارم!

روزی یه جز
پس لطفا وبلاگتون رو مرتب چک کنید، برنامه ها رو براتون بفرستم.
منم یک حزب. :)
وبلاگم رو زود به زود چک می‌کنم :)
عالی :)
پیام قبلی رو یادم رفت تیک خصوصی بزنم!! 
حواسم هست :)
انشالله امسال هممون حاجتمون رو بهترین شکل ممکن اگر به صلاحمون هست  بگیریم 

آمین :)
من با نیت خوب و پر از امید تو این ختم شرکت کردم 
ان‌شاءالله عزیزم :)
منم هستم!
یک جز میخونم!
بسیار عالی، لطفا آیدی تلگرامتون رو بفرستید.
اجازه ی ورود میدین؟
منم یه حزب 
وبلاگ هر روز چک میشه
بسیار عالیه بانو :)
سلام 
من روزی دو حزب
از همگی قبول باشه انشالله 
سلام عزیزم قبول باشه :)
درود بر همگی :)
درود بر شما :)
سلام
اگه خدا قبول کنه من یک حزب میخونم
قبول باشه ان‌شاءالله.
سلام
منم هستم:)))
فکر کنم یه حزبو برسم هرروز بخونم:)
منتشر هم میکنمش تو وبم:))
سلام قبول باشه ان‌شاءالله.
امیدوارم بنده خوب خدا بشم و امیدوارم بتونم از پس مسیولیت بر بام.  
ممنون بانوچه جان جان که زحمت میکشی :)
ان‌شاءالله که از همه‌مون قبول باشه :)
کاری نکردم بانو :)
میترسم زیاد بگم از عهده ام برنیاد توی امتحانات..
دو حزب  :))
یاعلی..
قبول باشه ان‌شاءالله.
سلام :)
با اجازه پستت رو معرفی کردم.
خودمم فعلا نمیتونم بگم هستم یا نیستم. اگه وضعیت طوری بود که باشم خوشحال میشن.

سلام
ممنونم آقاگل، لطف کردین.
:)
منم شرکت میکنم(:
 فقط میشه خودتون واسم یه حزب انتخاب کنید(:

ممنون(:
قبول باشه ان‌شاءالله، فقط اگر ممکنه آیدی تلگرامتون رو بفرستید که هر روز برنامه‌ی مخصوص همون روز رو با نیت ِ اون روز، براتون بفرستم.
منم یک حزب. 
آی دی من همون آی دی اینستا هست. 
میشناسی که؟ 😃
بله چرا که نشه :)

منم یه جز میتونم بخونم ولی تلگرام ندارم . میتونم شرکت کنم ؟
سلام
چرا که نه، فقط هر روز وبلاگتو چک کن که برنامه و نیت مخصوص همون روز رو برات بفرستم وبلاگت :)

چشم دستت درد نکنه :)
فدای شما :)
سلام
ان شاءالله یه حزب
ممنون بابت طرح خوبتون😊
سلام، قبول باشه، لطفا آیدی تلگرامتون رو بفرستید.

ممنون بابت طرح زیباتون

انشالا سال دیگه هم این طرح اجرا کنید

خواهش می‌کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">