وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

پیشاانتخاباتی

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ب.ظ

چند نکته‌ی مهم ِ پیشاانتخاباتی:


1 - کاندیدای شورای شهر و روستا، فقط توسط ِ افراد ِ ساکن ِ همان شهر یا روستا انتخاب می‌شوند، پس در زمان ِ عضوگیری ِ زوری در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی‌مان، حواسمان جمع باشد که فقط افراد ِ هم‌شهری یا هم‌روستایی!!! را عضو کنیم، زیرا کسی که خارج از شهر و روستای مورد نظر باشد، هرچقدر هم در روشن نگه‌داشتن ِ چراغ ِ گروه فعال باشد، باز هم وقت ِ رای‌دادن که برسد جز آرزوی موفقیت کار دیگری از دستش ساخته نیست.


2 - کسب اجازه از مخاطبین ِ تلفنمان برای اضافه کردن ِ آن‌ها به گروه ِ حامیان ِ کاندیدای مورد نظرمان، نشانه‌ی ادب و شخصیت ِ ماست.


3 - حتی اگر موفق شویم تعداد اعضای گروه را به 100000 عضو هم برسانیم باز هم تضمینی برای موفقیت کاندیدای مورد نظر در انتخابات نیست، زیرا ملاک ِ انتخاب، تعداد آرای انداخته شده در صندوق ِ اخذ ِ رای می‌باشد، نه اعضای گروه‌های مجازی، چه بسا افرادی که هم‌شهری نیستند یا هستند و بخاطر رودربایستی در گروه ماندگار شده‌اند، بسان ِ همان جوجه‌ای که آخر ِ پاییز شمرده می‌شود، تعداد ِ رای‌ها هم بعد از رای‌گیری شمرده می‌شوند و عضویت ِ هیچ‌کس به معنای رای دادن ِ او به کاندیدای مورد نظر نیست.


4 - درخواست تک‌رای دادن از آدم‌ها در واقع به معنای درخواست ِ گذشتن از حق ِ آن‌هاست، حق ِ هر آدمی‌ست که به تعداد ِ مشخص شده برای شهر و روستای خود اسم بنویسد، شما فقط می‌توانید درخواست کنید نام شما هم جزو یکی از آن‌ها باشد! همین و نه بیشتر!


5 - لطفاً در راستای تبلیغ و جمع‌آوری ِ رای، برای کاندیدای مورد نظرتان که احتمالاً پسرخاله، دخترعمو، دبیر، همسایه یا هر کس ِ دیگری‌ست، بیشتر از وعده‌های شاخ‌دار و سوءاستفاده از رابطه و احترام ِ میان ِ خود و طرف مقابلتان به شرح ِ برنامه‌های کاندیدای مورد نظر بپردازید، شناخت ِ کاندیدا و بررسی در مورد ِ رای دادن یا ندادن به او، حق ِ هر آدمی‌ست.


+ هیچ‌وقت تا حالا برای رسیدن به آخر ِ اردیبهشت اینقدر روزشماری نکرده بودم، دو دقیقه که از گوشی غافل میشم چند تا گروه به گروه‌های تلگرام و واتساپم اضافه میشه، البته آدمی نیستم که توی رودربایستی گیر کنم و بخاطر اون آدمی که منو توی گروه عضو کرده و باید کلی بین پیاما بگردم تا شناساییش کنم، بمونم توی گروه و فوراً گروه رو ترک میکنم، اما لطفا احترام قائل بشید برای مخاطبین ِ گوشیتون :/


منو تو یه گروه اد کردن، نه تنها بلافاصله اومدم بیرون، بلکه ریپورتشون هم کردم!! همچین موجود بی‌اعصابیم من! :|
خوب کاری کردی اصن :/
من اگه حال و حوصلشو داشتم برای اون کاندیدا تبلیغات ِ سوء هم میکردم از حرص :دی
منم حوصله سیاسی بازی های گروهی رو ندارم تلگرام فقط جای خانواده اس 
کاش بقیه هم درک میکردن :(
حتی مشاهده شده اومدن در حیاط گفتن به فلانی رای بدید:))
یاعلی
آره آره :دی
اینبار که نه ولی برا مجلس چندبار پیش اومد که ناخواسته عضو یک گروه شدم. خیلی با اعصاب براشون نوشتم شما بیخود کردید بی اجازه کسی رو عضوی کردید. هر روز یک گروه برای فلانی میزنید فکر هم میکنید هیچکسی خبر ندازه چون اسمتون دو نقطه و سه نقطه است کی هستید؟ بعد هم لفت دادم! :|

واقعا هم اعصاب به خرج دادی که نوشتی براشون :دی
خدا اون پدر و مادرتو بیامرزه که حرف دل منو کردی یه پست !
بخدا نمیفهمن ! نننن ممییییی فههههه مننننن !
اصلا یه ذره برا آدم احترام قائل نیستن، همین الان، دقیقا همین الان دارم از سه تا گروه دیگه لفت میدم که امروز صبح منو به زور عضو کردن :/
خودتون رو ناراحت نکنید حالا
باشه
جانا سخن از زبان ما میگویی..... 
شب تلگرامو میبندی میزاری پایی صبح که بازش کردی تو ده تا گروه عضوت کردن از همشون لفت میدی دوباره ادت میکنن و...

+‏خدایا همه ما را از دست گروههای تلگرامی کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری محافظت بفرما


ان شاءالله بیست و نه اردیبهشت راحت میشیم.
خدا رو شکر تا این لحظه توی هیچ گروهی عضو نشدم :دی
و بی شک که تو از سعادتمندانی :دی
کاندیدای داوطلب!
ممنون از دقت نظر شما، بخاطر اینکه اعصابم واقعا خراب بود خودم دقت نکرده بودم، بازم ممنون، اصلاح شد.
باز خوبه شما سریع لفت میدین...

من اگه بهم مرتبط باشه تا ته توی قضیه رو در نیارم و کلی بحث نکنم وجدانم راحت نمیشه... :|

چقد اردیبهشت نازنین طولانی شده!
اعصابم خسته س! :|

اوووه بحث بی فایده ست آخه...

عزیز دلم :-*

بوس بهت که کامنتت یه عالمه حالمو خوب کرد

خوبه که روت میشه من از اون مدلای مسخره م که تا گروه منحل نشه مجبورم تو گروه بمونم.

ان‌شاءالله حالت همیشه خوب باشه صبیه جانم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">