وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

154. تو بغل جا شو (1)

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

مدتیه برام سوال شده بود که چرا بعضیا با 68 کیلو وزن، تپل محسوب نمیشن؟ اما من با 52 کیلو وزن هر کی بهم میرسه لپمو میکشه میگه: چاق شدیا...


ندا از درون ِ ذهنم برخاست که: شما میخوای یه نگاه هم به قدّت بنداز!


و اینگونه بود که کلا دیگه به این موضوع فکر نکردم :دی


پ.ن: با همه چی شوخی با لُپ ِ بانوچه هم شوخی؟ :دی (در بلاگ فان بخوانید)


شما هم وزن یک کیسه سیمان هستین یعنی؟! واقعا که. 
خب یک کیسه سیمان کمه؟ زیاده؟
الان من با وزن 88 کیلو چیه ـم پس ؟ :|
آقایون فرق میکنن خب...
هم استخوان بندیشون متفاوته و هم قدشون بلندتره :/
ولی به من با 52کیلو وزن میگن لاغر😊: ))
قدت بلنده حتما :)

52 کیلو خیلی خوبه خدایی

:))

نیست :((

ندا باید سربه زیر باشه چه معنی میده اصن :))

خاک تو سرش اصن :))
خب بعضیا تا یه کیلو چاق میشن سریع لپاشون پف میکنه :))
من اون موقع که لاغر بودم و استخونام به دیوار میگرفت دیوار میگفت آخ هم لپو بودم :((
تپپپلو:)
خیلی ام خوبه اینجوری:))
خوب نیست :)) :دی
من در این رابطه نظر نمیدم
فقط اعلام حضور
درود بر شما.
قدت مگه چنده که ۵۲ تپل محسوب میشه؟
البته لپ داشتن خوبه؛ حتی اگه بهاش تپل بودن باشه:)
فسقلی ام من :دی
155
البته شکل ظاهری صورت تاثیر بیشتری در تپل نامیدن یه فرد داره!
آره خیلی تاثیر داره
52 ؟!
اصلا مگه میشه؟!؟!

...
اون بحث لپ هم فرق داره. بعضی ها یک جاشون بیش از بقیه جاها چاق میشه. بعضیها شکم، بعضب ها لپ، بعضی ها پا و ...
فعلا که شده :((
من هم قد توام و 44 کیلوام :دی
امضا: یه تو بغل جاشوی لاغر
تو دیگه لاغری خیلی :دی
خب راست میگن دیگه :)))
:|
خدایی منم 52 هستم ولی هرکی منو می بینه میگه واااای تو چرا اینقد لاغر شدی :| حالا انگار تا قبل از اون صد کیلو بودم :| همه ی همش از 54 و همون حدودا رسیدم به 52 دیگه! هعی روزگار :|
قدت بلنده خب لابد :)
مهم اینه سلامت باشید, بقیه معیارها فقط عدده :)
ممنونم مهربان بانو :)
چاق بودن با لُپو بودن ارتباط مستقیمی داره :)) همینطور با قد و اینا :))
خب من یک عدد لُپو هستم :))
شایدم صورت نمایی یعنی تپل نیستی ولی لپ داری:)
لُپ؟ تا دلت بخواد :))
 ع ! منم نمی دونستم بی ام آی ربطی به قد داره :))))))))))))))))))))))
بی ام آی چی هست؟ :دی
بازم خوبه😂
یکی از دوستام 80کیلو وزنشه میگه خداروشکر که هنوز لاغرم و شکمم زیاد پیدا نیست😂
خب به قد خیلی ربط داره بعدشم کلا استخوان بندی ِ آقایون با خانوما فرق داره.
چرا کسی به من نمیگه لاغر شدیا :|

هی همه با 68 کیلو بهم میگن چاق :دی
اماخدایی کسی بهم نگفته تاحالا! :دی
:))
اره به نسبت166: )
خب دیگه پس واقعا لاغرید :)
واسه اون چالش روز تولدتون دارم یه سورپرایز آماده میکنم
که به این پست هم مرتبط میشه !!
دی:
یا خدا :دی
ول کن جهان و قد و وزن را
قهوه ات یخ کرد بانو
ممنون.
نه نیست! 160 همش :| ولی بازم میگن لاغری :/
خوبه پس :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">