وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

اشتباه در اشتباه!

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ
یک سکوت ِ اشتباه، یک انتخاب ِ اشتباه بخاطر رودربایستی، تصمیم ِ اشتباه، تنبیه کردن ِ خودم به جای جبران ِ اشتباه، ادامه دادن ِ اشتباه به جای متوقف کردن ِ اشتباه، هدر دادن روزهای طلایی ِ زندگی بخاطر ادامه دادن ِ همان اشتباه، لطف خدا و تمام شدن ِ مسیر ِ اشتباه، چند ماه زندگی، یک اتفاق ِ تلخ، فرو ریختن یکی از ستون های محکم ِ خانواده و ترک برداشتن ِ ستون ِ دیگر، غم و اندوه، نگرانی، پیش بینی ِ یک درخواست، نیندیشیدن ِ تدبیر ِ صحیح برای مواجهه با درخواست ِ پیش بینی شده، بار دیگر درخواست، فکرهای ناصحیح، رودربایستی، دلسوزی، خدایی که نهی کرد، مادری که گوشزد کرد، برای بار دوم تصمیم اشتباه، اعتماد اشتباه به یک آدم اشتباه، سکوت های پی در پی و اشتباه، کوتاه آمدن های بی مورد، فراموش کردن ِ خودم به اشتباه، سکوت، محکوم کردن خودم به سکوت در مقابل مشاهده ی خیانتی که به اعتمادم شد، سکوت، صبر، مشاهده ی ظلم هایی که در حقم شد، سکوت به اشتباه، درد دل نکردن با هیچکس، سکوت، غمگین شدن، افسردگی، بی انگیزگی، سکوت، عصبی شدن ِ معده، سفیدتر شدن موهای سر، سکوت، بی خوابی ها، سکوت، سردردها، سکوت، خواب های آشفته، سکوت، لطف خدا، چله ی سوره ی یاسین، لطف خدا، توکل به خدا، لطف خدا... و حالا در حال ِ تمام شدن ِ یک اشتباه :)

+ خلاصه ای از اردیبهشت ِ 89 تا هم اکنون...

+ دوست عزیزی که بخاطر رفتن به خارج از کشور وبلاگت رو تعطیل کردی، یه نگاه به ایمیلت بنداز، مرسی.



لطفِ خدا ...! :)
لطف ِ بیش از حد ِ خدا :)
مهم اینه که متوجه اشتباه بودنش شدی و بالاخره اون اشتباه تموم شد. و حالا باید اونها و اثراتش و عواقبش رو تو زندگیت جبران کنی
یه دیالوگی شنیده بودم یه بار تو یه فیلم، برام خیلی جالب بود 

یادمه بهم گفتی: " این اشتباهاته که آدم رو میسازه " اما به نظرم " کاری که آدم برای جبران اونها میکنه آدم رو میسازه "

جبران خیلی چیزها سخت و خیلی چیزها محاله، مثلا گذشت ِ عمر و از دست دادن شرایط و موقعیت هایی که دیگه پیش نمیان، ولی میشه جور دیگه ادامه داد، یه جور بهتر :) 
رویدادا به ترتیبن؟ 
یک کلاس کارگاه تحلیل رفتار میرفتم میگفتن ادما 6 تا حوزه امنیت دارن. خانواده، اجتماعی جنسی عاطفی مالی و معنا (هدف متعالی زندگی). میگفت ناخوداگاه ادما تو هرکدوم از این 6 حوزه برا خودش پیش نویسای بازنده یا برنده داره جاهایی که پیش نویس بازنده س اگه عاقلانه عمل نکنیم ناخوداگاه همیشه ما رو میبره به سمت انتخابایی که ما رو در اون رابطه بازنده کنه. میگفت تو هر حوزه یک بار هم شکست خوردین بدونین پیش نویستون اونجا بازنده ست و کودک درون نخ سرنوشتتون رو میبره به سمت یه اشتباه و باخت دیگه و تو اون حوزه اصلا نباید سر نخ احساس رو به دست ناخوداگاه بدین. 
من خودم مثلا یک رابطه ی ناموفق رو پشت سر گذاشتم و جالبه برام که ناخوداگاه باز دارم جذب دخترهایی با همون شرایطی که جواب نگرفتم دفعه قبل میشم!!! این جاذبه ی ناخوداگاه و میلی که به با کله زمین خوردن داره اعصاب نذاشته برا من یکی. 
خیلی خوشحالم شما در مرحله ی گذار به اون بلوغ نهایی و فرار از تبعات این اشتباهات ناخوداگاه هستین..
براتون در انتخاب سوم ارزوی گامهای سفت و محکم در مسیر یه پیروزی قاطع رو دارم
آره به ترتیبن... از اردیبهشت 92 تا الان ک کماکانه :دی
انتخاب سوم؟ نه نه دیگه ن...
از این کلاس ها و کلا اینجور کتاب ها رو دوست دارم، بنظر منم پیش نویس ِ من تو این موضوع بازنده بوده و هست... انتخاب دومم اشتباه بود و جالبتر اینه که با همون آدمه!
درک میکنم که این رابطه های از پیش باخت چقدر به اعصابتون فشار میاره پس درک میکنید حال من رو که شناسنامه ام با این اشتباه خط خطی شده.
ثریا من پاک گیج شدم و خیلی نگران.
مواظب خودت هستی دوست من؟!
لطف خدا حتما همیشه شامل حالمون میشه.امیدوارم روزها و لحظه های خوب در انتظارت باشه اما اگر حس کردی من کمکی میتونم بهت بکنم خیلی خیلی خوشحال میشم.
نگران نباش دوست ِ من؛ خدا هوامو داره :)
مگه وبلاگ روزانه هامو نداری؟ اونجا همه چی رو نوشتم.
و بعد از اینهمه سکوت و اشتباه یک جایی این دنباله بریده شد..

یه استاد داشتیم می گفت تک تک سلول های بدن یه قلب واسه خودشون دارن، وقتی سوره یاسین رو بخونی روی قلب ِ تک تک ِ سلول هات تاثیر میذاره.
خدا همیشه معجزه میکنه... کاش همیشه این معجزه ها رو میدیدیم...
با اینکه مدت این اشتباه زیاد بود ولی خوشحالم که داره تموم میشه ...
تجربه های به دست اومده از این اشتباه خیلی مهم هستن ...
اون تجربه ها قطعا ارزشمندترین چیزها هستن :)
تجربه زیااااااااااد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">