وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

مرغ دلم راهی قم میشود

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مستی نه از پیاله، نه از خم شروع شد

از جاده‌ی سه‌شنبه‌شب قم شروع شد



روز سه‌شنبه‌ به لطف خدا راهی قم میشم، یه لیست از اسم‌های دوستان تهیه کردم که اونجا دعاشون کنم... ان‌شاءالله قراره یکی دو تا از وبلاگ‌نویسا رو هم زیارت کنیم اونجا :دی

چون یکم گرفتارم و دوشنبه هم نذری داریم تا قبل سفر دیگه فرصت پست گذاشتن ندارم... ولی اگه فرصت شد کامنتا رو جواب میدم.  طی ِ این چند روزی که مسافرت هستم طبیعتاً وبلاگ بروز نمیشه و تنها اینستاگرام و کانالم رو بروز خواهم کرد.


پ.ن: بنابر کامنتهای خصوصی که فرستادید، اعلام کنم دوستانی که ادرس کانال و اینستاگرام رو میخوان کامنت بدن تا دوشنبه شب جواب میدم.

قبول باشه پیشاپیش
+ امامزاده وبلاگنویس هم داریم که مگه میخوایید برید زیارتشون کنید !! :)
بهلهههه :دی
"شیعه به شوق مرقد زهرا به قم رسید
طاقت نداشت تا به قیامت بایستد

آن کس که جای فاطمه در قم نشسته است
در روز حشر هم به شفاعت بایستد"

مارو هم دعا کنینا.
:))

بسیار عالی... چشم حتما.
التماس دعا :)
منو یادت نره هاااااا
چشششششم حتما :)

التماس دعااا

منم میخوام آدرس کانال تلگرام و اینستات رو :)

:)
ما هم که قم هستیم.
اما بازم التماس دعا دارم
شما که دیگه خودتون زیر سایه َش هستین :)
خاتوم اجازه من

ادرس وبلاگتون :)
ادرس وبلاگم همینه دیگه :دی
بسلامتی انشاالله... التماس دعا
:)
سفر به سلامت ان شالله :)
التماس دعا :)
تشکر
نوشِ روحت این سفر :)
:*
سفر به سلامت و التماس دعا :)
چشم عزیزم :)
التماس دعا :) ما فراموش نشیم :) دعا کن به راه راست هدایت شیم :دی
چشمممم :)
ببخشید :))
ادرس اینستا
چشم :)
به سلامت 
التماس دعا دارم
محتاج دعاییم بانو
زیارت قبول
منم دعا منم دعا
:))
به یادتون بودم :)
سلام
التماس دعا
منم ان شاءالله فردا (یکشنبه شب) عازم مشهد هستم اگه بلیط گیرم بیاد، هرچند نیاد هم میرم! :))
عه چه خوووووووووووووب دلم مشهد میخواد :)
التماس دعا
محتاجیم به دعا
التماس دعا
محتاجیم به دعا
جمکران رفتید سلام ما رو به آقامون برسونید.
:)
زیارتت قبول
خوش بگذره با بلاگرا
متشکرم عزیزم :)
آدم یک سالو نیم یک ساعتیه حرم باشه ، اونوقت نطلبه ... :(

التماس دعا ..
ان شاءالله به زودی بطلبه :)
التماس دعا
به یاد همه بودم...
التماس دعای فراوان
یاعلی
مرسی بانو :)
((-: سفرت به خوبی بانوچه ی عزیز
تشکر :)

بسلامتی

التماس دعا دوست عزیزم

محتاجیم به دعا عزیزم :)
التماس دعا

محتاجیم به دعا... :)
التماس دعا.جمکران رفتید ماروهم دعا کنید.
به یاد همه بودم بانو :)
سفرت به سلامت 
من چه از غافله عقبم :)
نگین جانم :)
التماس دعا...
زیارت قبول
تشکر...
سلام
شب شام غریبان حرم امام رضا (ع) نائب الزیارة تون بودم (با نام بانوچه)
سلام
تشکر از لطف و محبتتون.
سفر خوبی داشته باشید :)
ما رو هم فراموش نکنید
متشکرم... به یاد همه بودم :)
سلام خانومی
هنوز از سفر قم برنگشتین؟
من یه جسارتی کردم :(
تو چالش فانکشون تصورم از شمارو نقاشی کردم
تو وبم عکس تونو گذاشتم :)
سلام عزیزم آره برگشتم :)
دست گلت درد نکنه لطف داری به من :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">