وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

اگر وبلاگ هامون انسان بودن

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

اگر وبلاگتون یه انسان باشه، فکر میکنید چه ویژگی هایی داره؟ چند سالشه؟ نوع ارتباطتون چطوره؟ حتما با تأمل جواب بدید و با توضیح. فکر میکنم دیدگاه های متفاوتی داشته باشیم هر کدوم.


+ جواب هاتون رو اگر دوست داشتید میذارم توی وب.

اگر وبلاگم ادم بود ، خب معلومه اولا دختر بود :دی ی دختر شاد و گاهی خیلی کم غمگین ، ی دختری که همیشه موهاش رو دم اسبی میبست و پایین موهاش ی کم موج داشت ، دختری که همیشه شلوار جین سرمه ای میپوشه با تی شرت گاهی هم لباس های عروسکی ^_^ ارتباطش هم با ادمای اطرافش خوبه :) ی دختر معمولی ه;-) ی دختر ۱۷-۱۸ ساله نهایتا ۱۹ ساله !;-) که قدش از سنش بلند تره :))
کمی بی خیال ه گاهی در لحظه های آخر دچار استرس میشه ، وقتی هول میشه دست و پاش رو گم میکنه و نمیفهمه چیو کجا گذاشته !:))
دوست زیاد داره و همه رو دوست خودش میدونه ، اما ادمایی که دوسش دارن تعداد شون کمه !;-) بعضی ها هم از مدل این دختر خوششون نمیاد ، خب نیاد !:دی
همینا دیگه :))
احسنت به این دختر خوب و شاد :)
وبلاگم اگه انسان بود کمتر از 80سال سن داشت! و البته که با توجه به اسمت حتما جنسیتش مرد بود. از لحاظ شخصیتی هم شخصیت خودم رو داشت چون کمال همنشین (همنشینی بنده نگارنده) درش اثر میکرد! پس باید فردی آروم، منطقی، کمی درونگرا همراه با شیطنت های خاص و تیکه های کلامی خاص باشه.
نوع ارتباطمون هم یحتمل خوب بود. جز اینکه میدونم وبلاگم جنبه انتقاد داره! ولی خودم ندارم! و اگه وبلاگم روزی از من انتقاد کنه پوست از کله اش میکنم! والا! 

کمتر از 80 سال مثلا میتونه دو ساله باشه حتی :دی
لابد اگه انتقاد کنه مشمول قانون کلت میشه :دی

وبلاگ من یه دختر بیست و اندی ساله اس با تمام احساس و خودش با تمام وجود خودشه بدون هیچ نقابی

وبلاگ م بیشتر از همه دنیا دوست دارم خیلی زیاد

من تامل نکردم اما وبلاگم نباشه دق می کنم

عاااالی یه دختر که میتونه رفیق آدم باشه :)
نا متعادل، مرموز، زیبا تا حدی
یک دختر 17 ساله است
معشوقمه 
بسیار عالی :)
فقط اینو می دونم خیلی چموشه :)))
خب راه دوری نرفته :دی
چه سوال جالبی
دوست دارم بهش فکر کنم....


حتما مَروه جان :)
وبلاگ من یه دختر هشت سال و نیمه است که چند ماه دیگه قراره به سن تکلیف برسه و جشن عبادت بگیرم براش
رفیق تنهاییامه و سنگ صبورم
یه دوست که همه‌ی این سال‌ها با من بود

دوستش دارم
احسنت به وبلاگت براش چادر سفید گل گلی هم دوختی؟
من از اول عمرم با تامل هیچ کاری رو انجام ندادم فی البداهه مینویسم از رویاهام: ) تو رویاهای من وبلاگم اگه انسان باشه  یه پسره 37 ساله س, یه پسره خردادی و رویایی مث خودم ؛) البته با تفاوت هایی آرام و سنگ صبور من,  یه دوست واقعی که هیچ وقت قضاوت نمیکنه,  هیچ وقت نمیخواد ادعا کنه چون من ازت بزرگترم تجربیاتم بیشتر به حرفای من باید گوش کنی یا اینکه بخواد اشتباهاتمو تو سرم بکوب..این آقای 37 ساله خیلی صبوره و میزاره من مرحله به مرحله زندگیمو پیش برم مث من اهل غر زدن نیست با آرامش و مهربان و خیلی ریلکس,  همیشه میگه بیا برام بنویس الان در چه حالی ؟چیکار انجام میدی؟ برام دقیق بنویس چون خوشم میاد از نوشته هات خلاصه هر چی از دل برآید لاجرم بر دل نشیند: )
وقتی که من شاد و شنگولم پایه ی من هست اونم شاد و با انرژیه و اینکه 
دوباره ادای آدمای رو در نمیاره سنی سالی ازشون گذشته و کارای من 
براش تکرایه 
همیشه بهش اعتماد دارم
 یه دوستیه واقعی, که میتونم بیام از کارام و فکرهای که در آینده دارم براش بنویسم و ترسی نداشته باشم که سرزنشم کنه,  امر و نهی کنه ..
میگم , مث یه دوست تمام عیار که فقط لنگه ش تو قصه ها پیدا میشه 
بعضی وقتی که تو زندگیم کم میارم و مینویسم و پای به پای کلمه هام اشک میریزم , میفهمم تکیه گاه برام, نمیگه اه باز این اومد شروع کرد ...همیشه بدبختیات برا منه خوشیات برا بقیه س : | 
گاهی اینقدر دوسش دارم دوسش دارم جونم به جونش بسته س که فیلترینگ برام مث مرگش میمونه که از ترس فیلترینگ میام هر روز یه دل سیر نگاهش میکنم: ) بیشتر بازدید کننده ی وبلاگم خودمم: دی 
بعضی وقتا حالم خوب باش براش لباس چهار خونه ی سبز و آبی جدید میدوزم   به زبان تنظیماتی میشه یعنی قالب و عوض میکنم و اینکارو مرتب میکنم,  و هشتگ میزنم مرتب باشه: دی که البته تو این موضوع همیشه بهم میگه خودتو اذیت نکن جان دلم:) هر طور راحتی بزار اصلا هر چی ساده تر قشنگ تر 
مهمه خودمو خودتی: دی 
گاهی وقتا تله پاتی داریم با هم مثلا به یه موضوعی فکر میکنم 
بعد نمیتونم بنویسم با این  تشبیه میاد قسمت ستاره ها دوستانی که آپ زدن و بهم نشون میده میگه بیا فلانی حرف دل تو رو نوشته :) 
خلاصه ما رفیق گرمابه و گلستانیم :))
ترس از دادنش فقط فیلتر چون اگه یه روزی من نامرد باشم
 ازش سراغ نگیرم
 دیگه نیام براش بنویسم 
ولی اون تا پای مرگش به من وفاداره: ) 
شاید نشه توی دوتا جمله و کلمه محبتو خالصانه تقدیم آنالیز کنم با اینحال از همین تریبون اعلام میکنم آنالیز جآنم مثبت بینهایت دوست دارم: )
ذوقمرگم الان... کامنت طولانی تو منو سر ذوق آورد فاطمه جان، مرسی از فی البداهه ی کاملت دقیق با توضیحات... سلام ما رو برسون به آقای آنالیز
سلام
وبلاگ نویسی من متولد 8 فروردین 1386 هستش
از ویژگیهاش تنبلیه که بیداد می کنه
دوست داشتم ورزشکار بود خخخخ
سلام

باز غمم گرفت که چرا تاریخ اولین روز وبلاگ نویسیمو یادم نیست :((

تنبل رو خوب اومدین :دی
دوست مدارم فکر کنم ادمه

ولی خب یه هم خونه یا هم اتاق تو شهر دور 28 ساله
شهر دوووور
ی دختر 18سالست که از من یک سال کوچیک تره ( :
یک دختره آروم در عین حال شیطون و کنجکاو با یک روحیه ی خستگی ناپذیر و دنبال کشف تجربه های تازست!
عینهو خودم در عین حال اینکه دوست داره شاد و شنگول باشه پای اعتقاداتش محکم وایستاده!و خیلی ازشون دفاع میکته
دیگه اینکه یکم سرگردونه و دلش میخواد ثابت باشه و یکم از این سرگردونی نجات پیدا کنه : )
و خیلی هم تنهاست طفلی : (
ای جان به این دختر 18 ساله شاد :)
وبلاگ من یه دختر بچه س هم سن آواتارم... معمولا شاد، و سعی میکنه همه رو دوس داشته باشه...
اما گاهی پیرزن درونش بیدار میشه و شروع میکنه به غرغر کردن!!! و همیشه یه عالمه رفیق مهربون هستن که بیان گوششو بپیچونن و بگن کم غر بزن بچه!!! :)))
پیرزن درون :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">