وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

روزنامه ی وبلاگستان

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

تا حالا تصور کردید که اگر روزی قرار باشه روزنامه ی وبلاگستانی راه بیفته چی میشه؟ روزنامه ای که هر روز صبح اول وقت با خبرهای داغی در مورد وبلاگ ها و وبلاگ نویس ها و حتی زندگی خصوصی وبلاگ نویس ها منتشر بشه... احتمالا یه چیزی در مایه های زیر میشه :دی

این شما اینم روزنامه ی فرضی وبلاگستان:


واااااااااااااااااااای این ایده خیلی خوبه
عالیه
فکر کن یه روزم بنویسن تبریک تبریک
نویسنده وبلاگ شباهنگ، تورنادوی سابق، پس از نذر و نیاز و دعا و کوشش بسیار سرانجام به مرادش رسید :دی

یا مثلاً بنویسن نسیم / طوفان به دنیا اومدن :)))))
:))))
بعد فک کن همه وبلاگ نویسا با دسته گل تشریف فرما بشن جهت مبارک گویی و اینا :دی
کدوی نارس:-D 
وقتی این معاون فرهنگی هنری باشه خدا به داد اعضای عادی برسه :))
چه بامزه اس
نظر لطفتونه :دی
لایکش کجاشه؟ :دی
تازه کاره لایک دونی نداره :دی
خیلیییییییییییییییی خوب میشه ^__^ 
خیلییییییییی :))
عاااااااااااااااالی میشه. :)
چقدر عالیه این ایده 
چرا عملیش نمی کنی ثریا ؟! 
خیلی دوست دارم اجرا بشه، حالا چه خودم هم باشم چه توسط کسی دیگه.
ولی خب خیلی شرایط هست که نمیشه.
بنظرم اینکار رو نمیشه یک نفره انجام داد. و نیازمنده اینه که من خیلی از وبلاگ نویس ها رو بشناسم و اونا هم همینطور... بنظر شما کسی از وبلاگ نویس ها حاضره از زندگی خصوصیش چیزی بگه؟ که ما هم بیایم در قالب ِ یک روزنامه ی نمادین جار بزنیم :)) :دی
حالا جدا از بحث زندگی خصوصی و شخصی بلاگرا بنظرم یک نفر باید باشه که بیرون از پست هایی که ارائه میشه از خود وبلاگ ها و وبلاگ نویس ها و زندگیشونو حتی روابط مشترکشون با هم خبر و سوژه تهیه کنه و این کار سختیه و به همین دلیل با یک نفر نمیشه.
یعنی باید توی هر دایره ی دوستی ِ وبلاگی که شکل میگیره ما یه خبرنگار ِ خبره (شما بخون فضول :دی) نفوذ بدیم که خبر بیاره :))
تازه اگه بعدش سرمون داد نکشن که چرا ما رو رسانه ای کردین. :دی
وبلاگستان بی در و پیکره... مثال میزنما... نه مسئولی داره، نه مسئول فرهنگی هنری ای داره :))
چند سال پیش یه خواب دیدم (حتی فک کنم توی وبلاگم نوشته بودم، البته وبلاگ بلاگفا) که یه کاروان زیارتی به مقصد مکه (شاید هم کربلا ولی فک کنم مکه بود) از وبلاگ نویس ها داره راه میفته و حتی یادمه نیکولا و آقای بنفش و مرتضی علیزاده و خیلی های دیگه هم بودن... وقتی بیدار شدم با یه ذوق وصف ناشدنی اومدم پستشو نوشتم خیلی دوست داشتم چنین چیزایی شکل بگیره، حتی وقتی یکی از دوستان وبلاگ نویس میخواست عروسی کنه به خیلیا پیشنهاد دادم یه مینی ماچ (شما بخون مینی بوس :دی) بگیریم و بریم شهر به شهر دنبال هم و بعد توی جشنش شرکت کنیم :))
کلا توی این موارد خیلی رویایی فکر میکردم و یکی از فانتزیام این بود که شرایط جوری بشه که مثلا همین تور زیارتی، یا حتی برای نمایشگاه کتاب یا هرچیز دیگه ای باشه (که نه فقط مختص وبلاگ نویس های همشهری باشه) ولی خب یک دست صدا نداره و خیلیا اعتماد نمیکنن که کار خوبی هم میکنن.

+ حتی برای تولد یکی از دوستانم پارسال یک ماه قبل از تولدش پیشنهاد دادم که با رای و انتخاب مخاطبین وبلاگش چهل تا از بهترین پست هاش رو انتخاب کنیم و در قالب یک کتابچه براش بفرستیم برای کادوی تولدش بدون اینکه از قبل چیزی بدونه.
ولی میگم یا من زیادی رویایی ام یا بقیه زیادی بی ذوقن :))
خلاصه که پایه ندارم عزیز من :دی
من اگر تنهایی بخوام چنین اقدامی انجام بدم نهایتا میشه در قالب یک وبلاگ ِ دیگه یا حتی به شکل روزنامه ی نمادین ارائه بدم اونم در حد گرفتن مصاحبه و صندلی داغ و در همین حد و حدود... یه چیزی که بعد از مدتی شاید روتین و تکراری بشه و شاید حتی از اول استقبالی نشه :(
ولی بازم میگم واقعا دلم میخواد چنین اقداماتی شکل بگیره و هر کس بخواد کاری شبیه به اینا رو انجام بده با جون و دل بهش کمک میکنم.
نه والا رسما پس ما دیگه نباید بنویسم:))
:))
سلام
مدیر مسؤولش به سلامت باد خخخخ
سلام
متشکر :))
ایده رو حال کردم.
ذهن ایده پرداز مستدام.
متشکر :دی
سلام عزیزم. چقدر چالب بود این روزنامه.
من پایه م 😅😅😅 در مورد زندگی خصوصیم حاضرم بگم. حتی با بیان سال تولدمم مشکلی ندارم. مخصوصا که اول خرداد تولدمم هست 😆😆😆😆
ایـــــــــــــــــــــول :دی

چه ایده خوبیه :)
مرسی سوسن گلم :*
چه شیرینه...
حیف که دوستان ما رو برای همیشه ناامید کردن وگرنه میشد یه کارایی کرد.. البته شایدم یه روز شد.
خب بنظر من که دیگه نمیشه گفت "دوستان"
آره میشه یه کاری کرد با اونایی که واقعا اهلش هستن :*
چه باحال بود 
و چه ایده خوبی :))
دوست داشتم من جدولشو طراحی کنم ^_^
متشکر :دی

ثریا ممنون از جواب پر و پیمونت  :)
چه چیزایی توی سرت میچرخه دختر جان ، چه خوبن همه شون 
من که پایه ت هستم ، هرموقع خواستی روی منم حساب کن .
بزار اتاق فکر اگر تشکیل شد این ایده تو  حتما توش مطرح کن ، امیدوارم به جایی برسه
ذهن ما تا کجاها که نمیره :))
مررررسی مهربون حتما رو کمک تو حساب میکنم.
آره خودمم نظرم همین بود که اول ببینیم جریان اتاق فکر چی میشه. مرسی ندآی جان :*
وای خدا این عالیهههههههههههههههههههههههه عالیییییییییی
یه فکرایی دارم براش نگین :*
خبمنتشرش کنید:دی
کارتون خوبه در رابطه با طراحیش :)
یه نفره خیلی سخت میشه آخه... البته منتظر اتاق فکر هم هستیم ببینیم برنامه چیه.
میتونید جوابم به کامنت ندآ رو هم بخونید. :)
چقد خوبه:)))))
اون کامنت طولانی‌ترین رو هم خوندم چقد مشابه سورئال می‌اندیشیم:))))
:دی
خیلی دوست دارم کتاب دختر شینا رو بخونم:)
حتما بخون :)
عجب چیزه خوبیه :)))
:)
اون کامنت بزرگِ رو خوندم چیز های خوبی نوشته بودید و به نظر من خییییلیی خیییلی جالبه اگه این روزنامه یا حتی هفته نامه وبلاگی منتشر بشه که خیلی خوبه :)))
میتونید یه پست بزارید و از کسانی که هر توانایی دارند مثل گرافیک خبرنگاری و ... که کم هم نیستن تویه بیان کمک و همکاری بگیری من که هر کمکی بتونم حاضرم .
اصلا یه پست میزارم :)
خودم دوره ی خبرنگاری و گویندگی رو گذروندم بنظرم هستن کسایی که بتونن کمک کنن اما خب ایده ی سختیه :)
مرسی از حمایت شما.
سلام
خوبه.(:
 ولی خیلی گیر داره. من وبلاگیا رو دوست دارم مخصوص از اون موقعی که غربال گری شد و خیلیا رفتن اون ور.
یه موقعی هم تو ذهنم بود که سر خود بیام ازشون گزارش تهیه کنم اما دیدم که خیلی ها دوس ندارن. یعنی چون شخصیت مجازیه نه حقیقی باید اول از خودشون اجازه گرفته بشه و بعد منتشر بشه. واسه همین تعطیلش کردم. یه عده هم که عشق داشتن خواننده هستن هر کاری می کنند که خبرشون توی فضای وبلاگی پخش بشه می شن دردسر گزارش ها.
ولی این فکر بامزه بود. هر چند محقق نشه. (:
سلام
متشکرم.
ایده ی خوبیه منتها درست اجرا کردنش خیلی سخته.
قالب های جدید بیان بلاگ :

http://mardebarani.ir/page/bayantheme
تشکر.
ایده خیلی خوبیه :))
متشکرم
نصفه صفحه هم مربوط میشد به خانم شباهنگ :دی
ولی انصافا فکر خوبی عه :))
به فکرش میوفتم .. البته روزنامه که نه ، مجله اینترنتی :))
خانم شباهنگ ِ و جنبه ی زیادش :)
اگه ناراحت نشین از ایده تون استفاده کردم :))
http://flick.blog.ir/page/Monthly-paper
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">