وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دل‌خوشی‌های 100 کلمه‌ای

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۰ ب.ظ

مدتی با خودم کلنجار رفتم که ببینم چطور می‌شود از میان این‌همه اتفاق تلخ و ناامیدی و یأس، دل‌خوشی‌هایی پیدا کنم که بتوانم بنویسمشان و بهشان باور داشته باشم. سیاهی‌ها توی ذهنم رژه می‌روند، خط فقر به 10 میلیون‌تومان رسید، فساد مالی جدید فلانی ثابت شد، تخم‌مرغ گران شد و... حتی یک مورد از لیست اتفاقات تلخ این روزها کافی‌ست تا آدم انگیزه‌ای برای نوشتن از دل‌خو‌شی‌هایش نداشته باشد و حتی شاید دل‌خوشی‌ای پیدا نکند که بخواهد چیزی از آن بنویسد. اما با این حال، دل‌خوشی‌هایی دارم که هر چه تلخی‌های جامعه بیشتر شود من به آن‌ها بیشتر چنگ خواهم زد. مثلا ایمان پدرم، مهربانی برادرم، حمایت خواهرانم و همراهی ِ همسرم و در کنار این‌ها رفقایم، وبلاگم و پاییزی که تازه از راه رسیده :)

 

+ پست جدیدمان در رادیوبلاگی‌ها را دیدید؟ جا نمانید از این زنجیره‌ی خوشحالی!

+ اهدای کتاب به وبلاگ‌نویسان هم تا 28 مهر مهلت دارد، این هم یک دل‌خوشی ِ دیگر :)

چه قشنگ بود *-* 

واقعا عالی توصیف کردید :)) 

ممنون از نگاه زیبای شما :)

اون بخش رفقات رو به خودم گرفتم :دی

قربانت عزیزم، خوشحالم که جزء دلخوشی‌های این روزهات حساب میشم :)))

#خود_شیفته 

اصلا راه دیگه‌ای نداره جز اینکه به خودت بگیری :دی

باشه پس چون اصرار میکنی اون رفیق رو فقط با من بودی :دی

«فقط» نه دیگه، از هم‌شهری‌گریت استفاده نکن :))

زیبا بود⁦^_^⁩

من هم نوشتم(:

عالی و ممنون حتما می‌خونم :)

سلام:)

 

خدا حفظ کنه براهمه این دلخوشی‌ها رو..

اون قسمت اول پست رو هم لطف کنه سیر نزولی بهش بده😑

سلام به روی ماهت :)
ان‌شاءالله که همه زندگیشون پر از این دل‌خوشی‌ها باشه.
اون قسمت رو که واقعا خود خدا باید ورود کنه وگرنه اگر به اینا باشه که سه برابر هم می‌شه.

دلخوشی‌ها کم نیست حقیقتا

مثلا خودت :)

الهی شکر

امیدوارم دل‌خوشی‌ها روز به روز بیش‌تر بشن. 

 

ان‌شاءالله عزیزم :)

دل‌خوشی‌هات موندگار و پررنگ‌تر:-)

 

مرررسی حورای جان :*

اگه همه چیز هم تلخ و تاریک بشه، اون حمایت و مهربانی و همراهی، به قدر تمام دنیا می ارزه. 

عامل ِ اصلی ِ خوشبختی ِ من همین چند مورده واقعا.

آدمهای درست زندگی و فصل های عجیب؛ این دو تا واقعا دلخوشی های آرام بخشین... 

و کنار هم قرار گرفتن این دو تا وقتی تو یه عصر پاییزی با عزیزت چایی مینوشی و دنیا رو تعطیل میکنی، دلخوشی کوچکیه که بی نهایته... 

آخ چای خودش قابلیت اینو داره که دل‌خوشی ِ مستقلی باشه اصلا

سلام

دلخوشی هایت مستدام بمونه عزیز جان  و البته ایشالا بیشتر هم بشه :)

 

سلام
ممنونم مهربوووون :*

به خواهر دومیت که فکر کنی قطعا و یقینا بیشتر خوشحالی را در زندگانی ات درک می نمایی

یکم متواضع باش خب O-0

چه خوبه آدم خودش دلخوشی بقیه باشه.

از این زاویه بهش فکر نکرده بودم :)

تازه الان متواضعانه شو گفتم

:))

فکر کنم خانواده و دوستان، در صدر فهرست دل‌خوشی‌های همه‌مون قرار دارن:)

شاید باورت نشه ولی آدمایی رو می‌شناسم که نه تنها به این بخش از زندگیشون به عنوان دل‌خوشی نگاه نمی‌کنن که کلی هم بابتشون ناسپاسی می‌کنن.

چه خوبه بودن اینجور دلخوشی‌ها... تا وقتی اینجور دلخوشی‌هایی باشه میشه هنوز امیدوار بود و تلاش کرد... دلخوشی هاتون پایدار... :)

ممنونم از شما. دل‌خوشی‌های ری و درشت شما هم پایدار و همیشگی

بیشتر ایران پس فقیرند

 

والا که راست گفتی

شکی نیست.

اگه عزیزامون و دل‌خوشی‌های کوچیک زندگی رو نداشتیم نمی تونستیم دووم بیاریم...

 

خدا حفظشون کنه برات :)

خدا حفظشون کنه برای همه‌مون :)

آروم، زیبا، دوست داشتنی :) همینقدر قشنگ

مرسی عزیز دلم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">