وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

و نوشتم

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ

گفت: "حالا چه میکنی؟"

گفتم: "نمیدونم، باید یه سر به لیست بزنم ببینم کدومش اولویت داره"

گفت: "بازم نوشتی؟"

گفتم: "بازم نوشتم"



گفتی بگو که در چه خیالی و حال چیست
ما را خیال توست تو را در خیال چیست

جانم به لب رسید چه پرسی ز حال من
چون قوت جواب ندارم سوال چیست
 

گفتم همیشه فکر وصال تو می‌کنم
در خنده شد که این همه فکر محال چیست

دردا که عمر در شب هجران گذشت و من
آگه نیم هنوز که روز وصال چیست

هلالی جغتایی
زیبا بود، مرسی :)
نوشتن هم رسالت بعضیا ست .
بنویس :)
چشم :)
مو که نفهمیدُم
خا :دی
بی حرفی از ابهام و آینه
از نو برایت می نویسم
حال همه ی ما خوب است....
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">