وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

سفر

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

این پیام ناشناس چند وقت پیش، از طرف یکی از اعضای کانالم برام فرستاده شد اونم دو بار :دی
هر چند برام تعجب‌آور هست که نظر من چه کمکی میتونه بکنه اما خب طبق قولی که بهشون دادم قرار شد یه پست بنویسم، منتها دارم میرم تهران و پنج-شش روزی نیستم، این پست رو میذارم که شما در این مورد نظراتتون رو کاااامل بنویسید (نگران طولانی شدن کامنت نباشید) بعد که برگشتم من هم در طی پستی نظر خودم رو می نویسم.

تا زمان برگشتم توی وبلاگ نیستم اما کانالم بروز میشه: اینجا
من رد می‌کنم.

این رد کردن شامل مواردی نمیشه که طرف همکار و هم‌کلاسی و هم‌دانشگاهیه و اول تو فضای مجازی آشنا میشن و بعد می‌بینین که آشنا هستن و ارتباط رو توی هر دو فضا ادامه میدن که همدیگه رو بشناسن.
نه.
منظورم رد اون مواردیه که دو طرف غریبه هستن و در فضای مجازی آشنا میشن و تو اون فضا سعی می‌کنن همدیگه رو بشناسن و با همین شناخت و اطلاعات تصمیم می‌گیرن ازدواج کنن.
البته اگه عاقل و بالغ باشن و بعد از اطلاعات کلی که در مورد هم به دست آوردن، سریع وارد دنیای حقیقی هم بشن، امیدی هست که بدبخت نشن :)) ولی اینکه مدت زیادی ارتباطشون مجازی بمونه و تو اون فضا در حال شناخت و شناسوندن خودشون باشن نه. رد می‌کنم و موافق نیستم.
سپاس از ارسال نظرت :)
اینجاست که این کلمه خوب کاربرد داره:

چم :)
:دی
ووووی وووووی باز ذوق کردم با اینکه میدونستم :))
سفر بی خطر :****
سپاس ماهی جونم :*
با احترام مخالفم:)
به نظرم تو جامعه ای که اشنایی حضوری و شناختن های چند ساله هم قابل اعتماد نیست و گاهی اخرش منجر به جدایی و ... میشه فضای مجازی و اینا اصلا قابل اعتماد نیست.
من میتونم براتون اینجا جانماز آب بکشم یا خیلی بی قید و بند باشم،دختر شاه پریون باشم و خلاصه چیزی که هستم نباشم. بنابر این به نظرم فضای مجازی در حد همین روابط دوستانه و استفاده از مطالب و اشنایی با افکار مختلف خوبه نه آشنایی و شناخت برای تشکیل یک زندگی.
البته گاهی هم باب یک آشنایی میشه که بیرون از فضای مجازی و در حقیقت به شناخت و تکامل میرسه این رو شاید بشه یک مقداری پذیرفت ولی نوع دیگه اش رو من شخصا برام نه علاقنیه و نه توجیح منطقی داره و اصلا آدمهایی که تو فضای مجازی دنبال جفت خودشون و روابط عمیق میگردن برام قابل درک نیستن.
بنابر این در کلیت موافق نیستم:)
یاعلی
سپاس از ارسال نظرت :)
اگه نظر شخصی منو بخوای اینه که
من دوست دارم همسرم بلاگر باشه چرا که خودم بلاگرم و دل کندن از وبلاگم برام خیلی سخته و چه بسا غیر ممکنه. ولی بقیه ی فضاهای مجازی رو چون باهاش آشنایی ندارم، نمیدونم.
ضمنا فضای وبلاگ رو نمیشه با بقیه ی شبکه های اجتماعی مقایسه کرد.. آخه اینجا، آدماش همه خاصن.

در کل خوبه. موافقم.
لی لی لی لی
شولولولولو
من برم یکم خجالت بکشم :دی 😂😂😂😂
سپاس از ارسال نظرت :)
شهرمون خوش بگذره :)
تشکر عزیزم :)
والا کسی که اینطوری میاد جلو قطعا یا بی عرضه اس یا قیافه نداره یا از ایناس که فقط میخواد عاشق یکی بشه هیچی براش مهم نیست :))
سپاس از ارسال نظرت :)
صاحب نظر نیستم ولی خب تفکراتم رو بیان میکنم:)
اینجور ازدواج ها معمولا چون طرفین اصلا روی شناختی که از هم ندارن(حتی کوچک ترین شناخت) موفقیت آموز نیست معمولا،
طرف میره تو وبلاگ یه نفر خُب، به به چه خانومی چه وبلاگی عجب پستی و عجب و عجب! در حالی که نه میشناسه و نه میدونه که اصلا اخلاقیاتشون بهم میخوره یا نه!
میگن قدیما عاشق چِش و ابرو میشدند! الان عاشق پست و بلاگ؟!!!
در کل شاید از صد مورد ده مورد خوب باشه ولی در کل نمیشه روش حساب کرد؛ مگر اینکه شناخت درست و حسابی حاصل بشه حرف ها رک و پوست کنده زده بشه با خانواده ها صحبت بشه.
خب اطاله کلام نمیکنم و کرسی رو به اهلش واگذار میکنم :)))
سپاس از ارسال نظرت :)
چی بگم در مورد پیامی که فرستاده براتون؟
:)
و اما نظر من :))

اگه اولش مجازی باشه و بقیه اش طبق سنت پیش بره خب بد نیست ولی یه ریسک خیلی بزرگه
سپاس از ارسال نظرت :)
بنظر من هیچ ایده ی مطلقی درباره خوشبختی وجود نداره 
گاهی وقتا دوتا آدم بد باهم بسیار سازگار و خوشبختند و دوتا آدم خوب برای هم عذاب الهی ن ... 
اگه منظور بطور کل دنیای مجازی بود بحث فرق میکرد 
اما اگه بحث مطلقا راجع ب وبلاگهاس
من فکر میکنم تو این فضا آدم ها معمولا از اون عمیقِ وجودشون می نویسن.  از احساس های خاک خورده . از عقیده هایی که جرات گفتنش رو تو فضای واقعی نداشتند . اینجا انگار که آدم نمیترسه از قضاوت و در نتیجه صداقت بیشتری توو حرفاش هست (البته که باید استثناء قائل شد) ولی مجموعه ی اینا باعث میشه ک اون آدم رو درست تر بشناسی ! شاید مقدار اون شناخت زیاد نباشه ولی حداقل درسته ! و من عاشقِ این بُعد وبلاگ نویسی ام
سپاس از ارسال نظرت :)
اصلا مگه میشه تو محیط مجازی واقعا با طرف "آشنا"شد؟!
سپاس از ارسال نظرت :)
خب من چون چند مورد میشناسم که ازدواج کردن و دارن میکنن که از طریق وبلاگ آشنا شدن 
برام عادیه دیگ :دی
و این نکته رو هم باید در نظر بگیریم که هیچ چیز غیر ممکن نیست ... اما خب همین آشنایی هم باید از راه درستش وارد شد :)

+ثریا حتماً میخواد پیشنهاد مزدوج شدن بده بهت :دی ی ی
سپاس از ارسال نظرت :)

+ :))
سلام دوست عزیز
بهتون تبریک میگم که به عنوان وبلاگ برتر سال 95 انتخاب شدید.
من یک هدیه ی ناقابل برای شما در نظر گرفتم.

شما میتونی برای دریافت هدیه به وبلاگ من بیای و پست اول رو بخونی و هدیه رو دریافت کنی.
:)
من کلا موافق اینم که افراد صرفا چون میخوان ازدواج کنن ازدواج نکنن، طرف رو بشناسن بعد تصمیم بگیرن ازدواج کنن :|
از طریق وبلاگ و میتینگ، با آدمِ مزخرف آشنا شده م، با آدمِ خوب هم آشنا شده م. مثل دنیای واقعی. مادامی که جوانب احتیاط رو رعایت کنی نمی میری به نظرم.
سپاس از ارسال نظرت :)
اگه قرار باشه عمده‌ی آشنایی یا مراحل اولش که باعث میشه یه ذهنیتی از طرف مقابل بدست بیاریم، از طریق وبلاگ و فضای مجازی باشه، ریسکش بالاست؛ چون ما فقط اطلاعاتی رو کسب می‌کنیم که خودِ فرد می‌خواد و میگه و به نمایش می‌ذاره و تضمینی وجود نداره که حقیقتِ محض باشه، حالا نه که حتما دروغ باشه. ممکنه همه‌چیز نباشه. شناختی که با دیدن رفتارهای کسی به وجود میاد با خوندنش به وجود نمیاد. ولی خب اگه این آشنایی در دنیای واقعی پیگیری بشه دیگه این اشکال رو نداره. اون مراحل اول آشنایی و ذهنیت رو واسه این گفتم که طبق معمول امکان وابستگیِ زودهنگام و سخت بودن قبول کردن بعضی حقایق وجود داره!

ولی نظرم راجع به کسانی که اینجوری ازدواج می‌کنن اینه که خیلی شجاعن! و به احتمال زیاد همه‌ی جوانب رو سنجیدن و ازدواج‌شون آگاهانه بوده. چون با این همه ازدواج‌های ناموفقی که آدم می‌بینه نسبت به انتخاب در شرایط معمول هم بادقت میشه چه برسه به اینکه مجازی باشه.
سپاس از ارسال نظرت :)
چرا به ماهی گفتی ماهی جونم به ما نگفتی؟ :نق نق :دی
جولیک جوووونم :دی
خوبه؟
[لُپ ِ وی را می‌کشد]
عزیزم شاید بنده خدا صاحب کامنت ناشناس باتوجه به آرشیو عاشقت شده :)))
بنظر من اگه وارد دنیای حقیقی شه و آشنایی های واقعی دو طرف و خونواده ها پیش بیاد مشکلی نیست، درواقع اینجا شاید بشه گفت وسیله ای یا جایی برا آشنا شدن بوده باشه مثل دانشگاه، کلاس، محیط کار، معرفی و ... ولی مطمئنا عاشق شدن از رو آرشیو مد نظرم نیست. :)
:))
آشنایی خیلی مهمه... اینکه کجا آشنا میشن زیاد اهمیتی نداره اما اینکه ادامه ی اشنایی رو کجا پیگیری کنن خیلی مهمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">