وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

گوشی فوق هوشمند من

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ


تا کی قراره این فراسوتی های من ادامه داشته باشه...

قضیه از این قراره این دل من دوباره...

عاقا اشتباه شد قضیه از این قراره که چند روز پیش یه متن در توجیه کمرنگ بودنام در جمع دوستانم نوشته بودم و برای تعداد زیادی از دوستانم فرستادم اما به این صورت که برا هرکدوم لیست انتشار درست کردم مثلا دوستای دانشگاه جدا، دوستای وبلاگ نویس جدا و...

و بعد هم یادم رفت این لیست های انتشار رو پاک کنم...

دیشب هی با گوشی کار میکردم حوصلم سر نره... نمیدونم کی خوابم برد و این گوشی بیچاره در فرایند خواب بودن من با هر بار غلتیدن من!!! از این طرف به اون طرف زیر دست و پام بوده بدون اینکه صفحه اش خاموش و قفل بشه...

صبح وقتی بیدار شدم متوجه تلفات شدم...

اولیش... ارسال شماره ی صدا و سیمای بوشهر به اون لیست انتشار دوستان وبلاگ نویس که اتفاقا هیچکدومشون هم بوشهری نیستن!!!!!

یعنی شما ببین گوشی فوق هوشمند من رفته توی مخاطبین این شماره رو رندوم انتخاب کرده و تشخیص داده که ساعت سه نصف شب این دوستان به شماره ی صدا و سیمای بوشهر نیاز دارن!!!!

عارضه ی دیگه اش تغییر زبان گوشیم از انگلیسی به فارسی بود که واقعا در حیرتم چطور غلت زدم تو خواب که این گوشی حتی وارد تنظیمات هم شده و گزینه فارسی رو تیک زده!!!

جریان دیگه، فرستادن کلمه ای شبیه به (بلیبیخوووو) به گروه خبرنگاران همکار بود و سکوت عجیب و بی سابقه ی اعضا!!! صبح به محض دیدنش فورا از گروه لفت دادم.

مورد دیگه این بود که تو گروهی که اعضاش دخترای فامیل هستن، عکسی ارسال شده بود که روش نوشته بود (روز خبرنگار مبارک) و وارونه هم بود و زیرش هم کلمه ای شبیه (زیبلیبیبییسا) ارسال شده بود حالا این تو گروه فامیلا بوده مشکلی نیست اما نکته ی قابل توجه اینه که من اصلا اون عکس رو توی گوشی ندارم، فقط عکس پروفایل یکی از گروه هاست، حالا شما فکر کن این گوشی فوق هوشمند رفته عکس پروفایل اون گروه رو ذخیره کرده تو گوشی و بعد وارونه اش کرده و بعد با اون نوشته ی عجیب فرستاده تو گروه دخترای فامیل...

توی چند تا گروه دیگه عبارت های عجیب غریبی تایپ شده بود اما ارسال نشده بود...

تا این ساعت از روز فعلا همین عوارض رو کشف کردم لطفا اگر در ساعات نیمه شب پیام های عجیب غریب از من براتون اومد تعجب نکنید بدونین گوشیم بی خواب شده داره سعی میکنه باهاتون دوست شه پس باهاش همکاری کنید اون وسط منم شاید دو تا غلت زدم تو خواب!!!!!

بانوچه
7 اسفند 94