وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دعوت به همکاری‌طور!

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ق.ظ

اگر گرافیست هستید، کارهای گرافیکی ِ خوبی انجام می‌دید و با نرم‌افزارهای گرافیکی میونه‌ی خوبی دارید... یا اگر کسی رو می‌شناسید که گرافیست باشه لطفا بهم اطلاع بدید.

سلام . من .

سلام
کار ما در حوزه کتاب هست.
تصاویر تبلیغاتی و عکس‌نوشته و...
اگر در این زمینه نمونه‌کاری دارید لطفا به آدرس shiri.soraya@gmail.com برام بفرستید.

حقوق ماهیانه مون بالای 10 میلیون تِمَنه یا زیر 10 میلیون  تِمَنه؟

اگر بالای 10 تِمَن بود خودم میرفتم گرافیست میشدم حتما :دی

اگه انجام بدم چی به من میرسه ؟ ☺☺

متوجه منظورتون نشدم. خب ما دنبال یک نیروی گرافیست می‌گردیم. واضح نیست؟

من منظورتونو متوجه نشدم . ولی به طور مثال میتونم عکس هایی مثل عکسی که در لینک زیر هست رو درست کنم . اگه امکانش هست یدونه مثال برای من بگین و برم از جایی اون عکس رو ببینم . اون موقع میتونم بگم که میتونم عکس اونطوری بسازم یا نه .

https://ts5.tarafdari.com/contents/user703443/content-article/img_20201012_191423_900.jpg

چشم :)

روشن به آرزوها و رویاهاتون :)

منم بلدم اگر در حد ویرایش باشه

کار ما در حوزه کتاب هست.
تصاویر تبلیغاتی و عکس‌نوشته و...
اگر در این زمینه نمونه‌کاری دارید لطفا به آدرس shiri.soraya@gmail.com برام بفرستید.

سلام منظور طراحی جلد کتابه؟

سلام
نه عکس‌ها و پوسترهای تبلیغاتی هست کارمون.
براتون می‌فرستم ببینید نمونه‌ها رو.

متاسفانه میزان حقوق درخواستیم در وسع مجموعه‌ی شما نیست، پس دیگه نمونه نمی‌فرستم :دی

چه بد، افتخار همکاری با شما رو از دست دادیم.

من شخصیو میشناسم که کارش حرفه آیه 

راه ارتباطیتون چیه که من اطلاع بدم بهش

کار ما در حوزه کتاب هست.
تصاویر تبلیغاتی و عکس‌نوشته و...
اگر در این زمینه نمونه‌کاری دارن لطفا به آدرس shiri.soraya@gmail.com برام بفرستن.

متاسفم براتون واقعا :دی

خودمم برا خودمون متاسفم واقعا :(

ایمیل زدم

جواب ایمیلتون رو دادم لطفا چک کنید.

سلام

میشه ایمیلی که دادید رو چک کنید؟

سلام رویت شد پاسختون رو چک کنید.

اگه پول خوبی توشه برم گرافیک یادبگیرم😅😅

آره فکر کنم درآمد خوبی داشته باشن :دی

سلام گرافیست مورد نظر پیدا شد؟

سلام، من نمونه‌کارها و رزومه‌ها رو می‌گیرم و می‌فرستم برای مدیرم که بررسی کنند. فکر نکنم پیدا شده باشه هنوز.
کار ما در حوزه کتاب هست.
تصاویر تبلیغاتی و عکس‌نوشته و...
اگر در این زمینه نمونه‌کاری دارن لطفا به همراه رزومه‌شون آدرس shiri.soraya@gmail.com برام بفرستن.
سلام چرا من هر چه گشتم نتونستم شمارو دنبال کنم؟؟؟
سلام درست شد.
مرسی بانوچه گرامی
خواهش می‌کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">