وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

هدیه‌ای برای وبلاگ‌نویس‌ها!

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ق.ظ

این پست آقای صفایی‌نژاد رو خوندین؟ خلاصه‌ش اینه که قراره به مناسبت روز جهانی کتاب الکترونیک به 2000 وبلاگ‌نویس هدیه بدن! جزییاتش رو می‌تونید از وبلاگ خودشون بخونین. اما عجله کنین و این فرصت عالی رو از دست ندین.

من یکی که انصافاً خیلی خوشحال شدم که بالاخره یک نفر به ما وبلاگ‌نویس‌ها توجه کرد :دی

 

 

در وبلاگتون و یا از هر طریق دیگه‌ای که می‌تونین بقیه وبلاگ‌نویس‌ها رو در جریان بذارین و در انتشار این پست، همکاری کنین :)

فوق العاده است ^_^

عالیه :)

سلام. ممنون از بازنشر

سلام
خواهش می‌کنم، ممنون از شما.

چه حرکت خوبی :) 

مرسی که گفتی  بهمون :)

خواهش می‌کنم :)

چه خوب.. 

وبلاگ نویسها عشق به نوشتن ازشون میباره..

ممنون.. 

وجه مشترک همه :)

کتاباشونو نگاه کردم حقیقتش هیچ کدوم، حداقل مورد علاقه من نبود

ولی چشم توی ویترین وبلاگ قرارش میدم دستشون درد نکنه🌹

من پیشنهادم اینه که با توجه به اینکه هدیه‌ست حتما یکی از کتاب‌ها رو امتحان کنید ضرر نمی‌کنید :)

اتفاقا یکی  از کتاب هاشون رو دارم
بقیه کتب نشر صاد رو هم که دیگه یه تعدادیش رو دارن خودشون هدیه میدن که فوق العادست دمشون گرم :)

بله واقعا اتفاق خوبیه :)

چقدر خوبه که به وبلاگ نویسها هم نظری کردن.

ولی من کتاب الکترونیک ندوست😔 کتاب رو باید لمس کرد ، بویید . 

بله ولی کتاب الکترونیک هم بد نیستا :)

مرسی از اطلاع رسانیتون 🌸

 

خواهش می‌کنم :)

چه عجب .

کار دوست داشتنیه ^-^ 

کاش بیشتر بشه از این کارای خوب 

ان‌شاءالله هر کس در هر حوزه و زمینه‌ای که فعالیت داره وبلاگ‌نویس‌ها رو فراموش نکنه.

سلام سلام

.

ممنون از اطلاع رسانی. :))

سلام سلام
خواهش می‌کنم :)

ممنون از اطلاع رسانیت :)

خواهش می‌کنم :)

من کتاب هاشون رو دیدم ولی تمایلی به داشتن هیچکدومشون پیدا نکردم

بهرحال وظیفه‌ی من اطلاع‌رسانی بود :)

من هدیه دوست دارم

چه عالی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">