وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

حاجی رفته سفر

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

دلم تنگه برات حاجی، سفر رفتی بدون ِ من

از اونجا هی پیام میدی، سفر زَهره بدون ِ من؟

 

میگی شمس الملوک خانم، کجا میفهمه چاخانه

حالا وقتی که برگشتی، قسم میدم به جون ِ من

 

بگی با کی تو رودخونه، تو جاده سلفی انداختی

میدونم رد میشه از مرزش آخر این جنون ِ من 

 

سفر بی زن حرومه، حاجی میشناسی مکارم رو؟

میگم میخندم حاجی جون، ولی جنگه درون ِ من

 

تو فکر کردی میمونم منتظر تا تو بیای پیشم؟

با این جرمی که تو کردی، سفر رفتی بدون ِ من!

 

حاجی برگشتنی حتما یه دونه "پانته آ" جور کن

وگرنه می پوسی اینجا، تو این خونه بدون ِ من

 

آهای همسایه ها رسوا کنید حاجی رو جای من

چرا حاجی ِ من رفته سفر، اونم بدون من

 

اینم از حرف آخر حاجی جون، شمس الملوکت مُرد

 بکش دستت رو رو قاب ِ قشنگ ِ بی زبون ِ من

 

/ مجموعه ی طنز و جدی ِ شعر و داستان ِ "ماجراهای حاجی و شمس الملوک" ثریا شیری (بانوچه) 30 شهریور 94/

خیلی هم عالی :)
بسیار متشکر :)
واااای....این شعرو خودت گفتی؟
بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">