وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

94. بیست سوالی

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۷ ب.ظ

یه بازی وبلاگیه ( اتفاقی تو یه وبلاگ دیدمش خوشم اومد) ، اگه دوس داشتین میتونین بازی کنین !

 

1-    بزرگترین ترس زندگیت چیه؟

ارتفاع

 

2- اگه 24ساعت نامریی می شدی چیکار می کردی؟

میرفتم پیش کسایی که میشناختمشون ببینم در غیاب من چیکارا میکنن :دی

 

3- اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5 الی 12 حرفت رو داشته باشه اون آرزو چیه؟

1. مشکل بزرگی که داریم رو برطرف میکردم !

2. بابا و مامانمو میفرستادم سفر مکه

3. واسه داداشم سنتور میخریدم

4. واسه خودم دوچرخه می خریدم

5. واسه آبجیم یه ماشین شاسی بلند میخریدم

6. یه کلبه تو جنگلای شمال واسه خودم درست میکردم

7. خودمو نامرئی میکردم

8. دیگه با ح.خ و شاید هم ن.ک دوست نمیشدم (مزخرفترین آدمای زندگیم بودن این دو تا دختر)

9. حساب نویز رو میذاشتم کف دستش

10. آبجیمو مجبور میکردم منو خاله کنه :دی

11. هی 18 اردیبهشت 92 و 30 آبان 90 رو واسه خودم تکرار میکردم :دی

12. با ف (خواهر نویز) اینقد صمیمی نمیشدم :دی

 

4- از میان اسب،پلنگ،گربه،سگ و عقاب کدامیک را بیشتر دوست داری؟

اسب

 

5- کارتون مورد علاقه ی کودکیت؟

زنان کوچک - سوباسا - دوقلوهای افسانه ای - آنشرلی - بابالنگ دراز - هایدی و چند تا دیگه که اسمشو یادم نمیاد :دی

 

6- در پختن چه غذایی تبحّر نداری؟

همه غذاها :دی

 

7- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

چشامو میبندم و دندونامو رو هم فشار میدم و دستمو هم مشت میکنم

 

8- با مرغ،دریا،اورانیوم و خسته یه جمله بساز!

مرغ دریا یه اورانیوم دزدید ولی زود خسته شد !

 

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری.

 

در این فکرم که در یک لحظه غفلت 

 از این زندان خاموش پر بگیرم

به چشم مرد زندانبان بخندم

کنارت زندگی از سر بگیرم

 

10-اگه بتونی ب تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته،حال و یا آینده سفر کنی آن روز کدام روز است؟

به آینده میرم 

روزی که دارم خونه رو واسه جشن تولد بابا آماده میکنم .

 

11- چه رنگی هستی و چرا؟

قرمز

چون این رنگ مجبورم میکنه انرژی داشته باشم .

 

12- اگه قرار باشه از ایران بری کجا رو انتخاب می کنی؟

ترکیه یا آلمان

 

13- بهترین پیامک موجود در این باکس گوشیت؟

کسی چ میداند که امروز چند بار فرو ریختم از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود

 

14- اگه قرار باشه سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی کیا هستن؟

 

مریم دخترعموم - خواهر نویز - زهرا (یکی از دخترای فامیلمون)

 

15- اگه قرار بود یه کلمه از لغت نامه ی زندگیت رو حذف کنی کدوم کلمه بود؟

پشیمونم

 

16- کسی را که دوست داری ملاقات کنی؟

دونیت

 

17- اسم دیگه ای برای وبلاگت انتخاب کن.

کشمکش من و خیالم

 

18- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

لجباز

درون گرا

دلسوز

 

19- خودتو شبیه چه میوه ای می دونی؟

هلو

 

20- کاشکی...

سال 92 سال پر از خبرای خوب و اتفاقای خوب برام باشه .