وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

34. اگه... بودم (بازی)

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵ ق.ظ

یکی از دوستان عزیز چند روز پیش این بازی رو انجام داده بود و بقیه رو هم دعوتیده بود ... نمیدونم چطوری بود که من تا حالا ندیده بودمش واقعن ولی نکته ای که اینجاس من اکثرشونو چند تا چند تا گفتم ، نه یدونه یدونه :دی

 

اگه ماهی از سال بودم: ماه ِ دی ... من عاشق زمستونم و دی ماه هم علاوه بر اینکه ماه تولدمه ، اولین ماه زمستونه ... عاشقشم . 

اگه یه روز هفته بودم: یکشنبه ... همیشه حس خوبی بهش داشتم . 

اگه یه عدد بودم: عدد 10 . منو عشقم

اگه یه همراه بودم: همسفر ، تو یه سفر پر هیجان آی کیف میده 

اگه یه نوشیدنی بودم: شیر کاکائو . 

اگه یه گناه بودم: مردم آزاری ، نصف شبا زنگ خونه مردم رو بزنی و فرار کنی 

اگه یه درخت بودم: درخت پسته  

اگه یه گل بودم: رز (قرمز - سفید - صورتی - ارغوانی) 

اگه آب و هوا بودم: ابری و بارونی (عاشق این آب و هوام) 

اگه یه رنگ بودم: یاسی - بنفش کمرنگ - صورتی - ارغوانی و امثالهم 

 

اگه یه پرنده بودم: قناری Emoticon(خیلی شبیهه)

اگه یه صدا بودم: صدای بارون 

اگه یه فعل بودم: خندید  

اگه یه خیابون بودم: خیابون ساحلی 

اگه یه پنجره بودم: پنجره ای رو به دریا - یا پنجره ای رو به یه جاده که دو طرفش درخت و گل و سبزه ست . 

اگه تاریخ بودم: 1369/10/14 

اگه یه فیلم بودم: دلشکسته - خط قرمز - مسافری از هند - خواب و بیدار - هوش مصنوعی و خیلیای دیگه شاید . 

اگه پزشک بودم: روانشناسی رو خیلی دوس دارم . 

اگه یه وسیله آشپز خونه بودم: ظرف شیرینی 

اگه یه ساز بودم: گیتار 

اگه یه کتاب بودم: کتابا که زیادن ... کتابای شعر (بخصوص فروغ) ، کتابای رمان ، کتابای روانشناسی و خیلیای دیگه . 

اگه شعر بودم: 

وقتی صدای پاش میاد صدای خنده هاش میاد
نسیم سبزه زار میاد بوی گل بهار میاد

وقتی که از سفر میاد صدای زنگ در میاد
تو شب تار دل من اون مژده ی سحر میاد

میگن اسمش ثریاست چشماش همرنگ دریاست
آره اسمش ثریاست تنش برگ گل یاس

و همینطور شعر پایین : 

شاید این را شنیده ای که زنان در دل \"آری\" و \"نه\" به لب دارند ضعف خود را عیان نمی سازند راز دار و خموش و مکارند - آه من هم زنم ، زنی که دلش در هوای تو می زند پر و بال دوستت دارم ای خیال لطیف دوستت دارم ای امید محال (فروغ فرخزاد)

اگه یه اسم بودم: ثریا 

اگه طبیعت بودم: من همیشه عاشق کلبه های چوبی وسط جنگل بودم که دور و برش پر از درخت و گل و سبزه و اینا باشه ... وای دلم خواست 

اگه یه حس بودم: حس آرامش 

 اگه یه بازی بودم: فوتبال و دوچرخه سواری 

اگه یه بیماری بودم: ایدز ! 

 اگه یه حیوون بودم: اسب و خرگوش EmoticonEmoticon 

اگه حکم دادگاه بودم: حکم اعدام ، از مرگ تدریجی که بهتره ! 

اگه یه میوه بودم: موز 

اگه یه هنر بودم: ساز زدن (البته از نوع گیتارش)طراحی رو هم خیلی دوس دارم  شاعر بودن نویسنده بودن  عکاس بودن   کلن همه چی یکی بگیره منو 

اگه یه جاده بودم: جاده های پر از درخت .