وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

من دریا هم برم باید یه دبه آب با خودم ببرم؟

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ب.ظ

چقدر تعریف کردن قضیه نویز‌، بد بود :)) کلا کشور به هم ریخت...

منو بگو می‌خواستم تازه ماجرای آشنایی و ازدواجم با همسر رو بنویسما 😁 

داشتیم اقدام می‌کردیم واسه کارای عروسی و اینا که با این وضع، اصلا قیمت‌ها قابل پیش‌بینی نیستن و فعلا دست نگه داشتیم. 

چه خوشحالم این‌همه ستاره‌ی روشن توی وبلاگستان می‌بینم، این اعتراضات و قطعی اینترنت و تحمیل اینترنت داخلی هر چی که بد بود و تلخ، اما این قسمتش که همه برگشتن اینجا خیلی شیرینه :)

صبح میان به جرم ایجاد اغتشاش و اختلال می برنت :)))

والا با این نویزاشون.

اسیر شدیم به خدا :))

اره خدایی منم یه مدت نبودم الان اومدم همه هستن خیلی حس خوبیه 😆😆

انگار یه شهر متروکه دوباره جون گرفته باشه :پی

متاسفانه و یا شاید خوشبختانه. 

امیدوارم بعدش هر چی می‌شه رضایت مردم باشه

سلام

من چند وقت بود جز در مواقع ضروری نمی رفتم تلگرام حالا چند روز پیش اومدم توی کانال چند تا از بلاگرا عضو شدم و کامنت گذاشتم براشون. یعنی به دو روز نکششششید. به جان خودم دو روز :"((

حالا خیلی خوشحالم الان چون فکر می کردم تقصیر منه نگو مشکل سر قضیه نویزه :))

 

:))
دلم واسه کانالم تنگ شد‌:(

حالا بازم خدا رو شکر که تموم شد

 

+خوابمان نمی برد امشب

همین دیگه. فک کنم باید کلا پاک کنم از وبلاگم که شرایط‌ به عقب برگرده :))

:))) نمیخاد

اگه اعتراضات طولانی‌ شد بعد نگید تقصیر من بودا‌ :دی

حالمون از شرایط پیش اومده ناجور بود که اینهمه چراغِ روشن و بودن کلی حالمون رو خوب کرد:))

جای شکر داره:)

واقعا روزنه نوریه تو این دو روز تلخ

تو ماجرای آشنایی و ازدواج با همسر محترمت رو شروع کن بنویس حداقل پنج دقیقه اینجا یکی دوتا مطلب حال خوب کن بخونیم. بس که حرص خوردیم وسط جوونی پیر شدیم.

چشم سعی می‌کنم امروز دیگه بنویسم :دی

دیشب آبجی جلو بابا گفت مگه تو نت داری که سرت توی گوشیه؟! --___-- 

گفتم هیچ کس نمی تونه به نت وصل شه مگر اونایی که از اپلیکیشنای ایرانی استفاده می کنن 😬

 

 

چقدر خوبیم ماااااااا 😎

خییییلی خوبیم اصلا بی‌نطیریم :دی

خوش به حالت که ستاره‌های روشنتو می‌بینی. من چون از اینوریدر و فیدلی دنبال می‌کنم و اینا فیلترن دو روزه از بلاگستان بی‌خبرم. مگه اینکه یکی‌یکی آدرسا یادم باشه یا از یه جای دیگه پیدا کنم بیام دستی! سر برنم. بد وضعیتیه.

هیچ‌کدوم رو اصلا وارد وبلاگت نکرده بودی؟ می‌دونم سخته ولی الان کم‌کم هر کدوم رو پیدا کردی وارد کن. چون معلوم نیست وضعیت اینترنت کی درست بشه؟!
باز خدا رو شکر واقعا که اون بلا سر بلاگفا در اومد اون سال، وگرنه الان نمی‌تونستیم وارد بلاگفا هم بشیم.

هیچ کدومو. آخه تعدادشون خیلی زیاد و متنوع بود. بلاگفا و بقیه هم بودن. منم اونجا مرتب کرده بودم اولویت‌بندی کرده بودم.

الان حس می‌کنم تو کرهٔ شمالی‌ام.

بی‌خبری برای یه خبرنگار چه حسی داره؟

اووووه خیلی سخته. امیدوارم از بین کامنت‌های خودت و ملت بتونی پیداشون کنی. البته از هیستوری مرورگرت هم می‌تونی کمک بگیری که اسم وبلاگشون حداقل یادت بیاد. :(( چه شرایط سختیه. گوگل و ایمیل هم ازمون گرفته شد.
بی‌خبری برای یه خبرنگار، مثل اینه که یه عکاس دوربین نداشته باشه، یه راننده ماشین نداشته باشه، یه خواننده صدا نداشته باشه و یه مادر فرزند نداشته باشه :(

سلام

ببینید وقتی من هم اینجا باشم دیگه چه بلاییه که سرمون اومده ! خخخخخ

سلام
دقیقا. یه چیز بعیده اصلا.

من نتونستم نویزها رو بخونم. پسورد میدید؟

ارسال می‌کنم خدمتتون.

🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

:دی

😅 مرگ اینترنت ما بلاگی ها را دوباره دور هم جمع کرد. یادش بخیر یا فوت مادربزرگم افتادم. 

روحشون شاد.

همه پستا هم که رمز داره 

الان من که تو بلاگ وبلاگ ندارم چه کنم ؟ 

البته من قبلا کم و بیش مطلعم ولی خب به هر حال خوندش خالی از لطف نیست :دی 

ببین من یه پیشنهاد دارم. یه پیامک به من بده رمز رو بگیر... ساده نیست؟ :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">