وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

محفل عاشقی

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ

وقتی‌ رسیدم به مشهد تمام غصه‌هام پر کشید و رفت...

به یاد همتون هستم...


کامنت های پست قبل هم کم کم تایید میکنم فعلا با گوشی سختمه

پس بالاخره تابستون شد *_*
اررررره‍ههه
زیارتت قبول عزیزم ، من رو هم دعا کن لطفا :)
چششششم
التماس دعای زیییییااااادددد 
:))
خوش به سعادت :)
مرسی عزیزم :)
چه عالی ^_^
دعامون کن
همه رو دعا کردم اگر قابل باشم :)
زیارت قبول, ممنون که به یاد ما هم هستید :)
متشکرم از شما.
خداروشکر...ایشالا همیشه دلتون خوش باشه.
زیارتتونم قبول :)
ممنونم فاطمه جان :)
مشهد ... :)
به یادتون بودم :)
شدیدا مشهد خونم افتاده، دعا کنید بطلبد
ان‌شاءالله به زودی :)
خیلی خوبه مشهد حس امنیت میده بهمون ..
حس امنیت و آرامش...
سلام
همیشه به سفر و زیارت :)
زیارت قبول 🌹
سلام ما رو هم برسون به آقامون امام رضا (علیه السلام )

+
التماس دعا
سلام
ممنونم عزیزم...
نایب الزیاره بودم...
التماس دعا برا بیمارها:)
به یاد همه مریضا بودم، ان‌شاءالله شفای کامل.
السلام علیک یا امام الرئوف
التماس دعا
نایب الزیاره بودیم...
زیارتتون قبول
منم اگه امام رضا بطلبه ماه آینده قراره برم پابوسش
از الان شوق رفتن دارم🙂
به سلامتی و دل خوش... پیشاپیش زیارتتون قبول.
زیارت قبول بانوچه(((((:
مرسی قبول حق :)
یهو حسودیم شد، دعا یادتون نره. 
همه رو دعا کردم. ان‌شاءالله به زودی بطلبه و برید.

 

چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

لطفا اگر هم که وفت داشتی به وبلاگ منم سر بزنید ممنون میشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">