وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

نامه‌ای برای تمام فصول

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

ثریای عزیز سلام، از اینکه امسال هم فرصت دوباره‌ای به تو دست داد تا در کنار جمع صمیمی خانواده سال نو را آغاز کنی خرسندم و بابت لبخندی که بی‌وقفه بر لب داشتی به تو می‌بالم، روزهای تعطیل ِ پیش ِ رو را برایت پر از شادی و سلامتی آرزو می‌کنم و دعا می‌کنم غم راه خانه‌ات را گم کند.

اما؛ به خاطر داشته باش بعد از این چند روز زندگی به روال عادی برخواهد گشت، غم دوباره راه خانه‌ات را پیدا خواهد کرد، روزهایی خواهد رسید که لبخند از لب‌هایت می‌افتد و زندگی به شیرینی این چند روز نیست، روزهایی در پیش است که ممکن است حال دلت اصلا خوب نباشد و از تو می‌خواهم تمام تلاشت را کنی تا همان یک ساعت شیرین که در کنار خانواده پای سفره‌ی هفت‌سین نشسته بودید و به همدیگر لبخند می‌زدید یک لحظه هم از ذهنت پاک نشود و هر زمان که غم در خانه‌ی دلت را کوبید با به خاطر آوردن همان صحنه‌ی شیرین مجبورش کنی راه آمده را برگردد، زندگی فراز و نشیب زیادی دارد و قرار نیست هر روزش شادی باشد و خنده، باید یاد بگیری در آن زمان که از خانواده دوری، یا اتفاق بدی افتاده است یا دلتنگ هستی باز هم خدا را شکر کنی و فراموش نکن که هر چه روزگار به جلو می‌رود فرصت آزمون و خطای تو کمتر خواهد شد، کفه‌ی تجربه‌هایت از کفه‌ی خامی‌ات سنگین‌تر خواهد شد و با این وجود باید تعداد اشتباهاتت به حداقل برسد، از یاد مبر که خانواده‌ی تو و دوستانت و هر آنکه در اطراف تو زندگی می‌کند و تو را دوست دارد و تو دوستش داری دارایی‌های ارزشمند تو هستند و باید هر روز بخاطر نفس کشیدنشان شکرگزار باشی، تقاضا می‌کنم عادت کتاب‌خواندن، قدم‌زدن، عکس‌گرفتن، سفر رفتن، شرکت در دورهمی‌های دوستانه، خندیدن، ورزش‌کردن و کشف چیزهای جدید را در خودت تقویت کنی و روزانه چندین بار نفس عمیق بکشی و هوای تازه را وارد ریه‌هایت کنی و همواره به خاطر داشته باشی که هر روز فرصت دوباره‌ای است که خدا به تو می‌دهد تا از زندگی لذت ببری.

ثریای مهربانم این نامه را هر روز که نه، اما ماهی یک‌بار مرور کن و هرگز از یاد مبر فرصت زندگی‌کردن کوتاه است پس برای محبت‌کردن به آدم‌ها و حیوانات و هر موجود زنده‌ای لحظه‌ای دریغ نکن... این نامه، نامه‌ای برای تمام ِ فصول ِ این سال است و اگر به همین چند خط عمل کنی واقعا زندگی را زندگی کرده‌ای.


+ ساده بگویم: سال نو مبارک.

+ خودم عاشق اون "ثریای مهربانم" شدم که برای خودم نوشتم :دی


ثریای مهربانم :))
عالی بود و پر از انرژی 
:دی
قربونت بشم :*
امیدوارم ثریا و ثریاها زندگی رو زندگی کنن
ان‌شاءالله :)
😍😍
سال نوت مبارک مهربانو😘😍
متشکرم سال نوی تو هم مبارک عزیزم :)
ثریای عزیزم، ثریای مهربانم:))
من یه نامه برای خودم نوشتم الان دوست ندارم دوباره بخونمش بس که به خودم بنده‌ی خدا تشر زدم:)) باید یه جدید و همینقدر مهربون برای خودم بنویسم:))
امیدوارم تا ثریای موفقیت بری ثریای نازنینم:)
حتما دوباره بنویس ولی زیادم رمانتیک نباشه بذار یکم خودت از خودت حساب ببره :دی
چه نامه ی خوبی:)
چقد خوبه آدم بتونه وقت غم این چیزارو یادآوری کنه واسه خودش
امیدوارم وقت غم هم یادم بمونه
عجیجم ^___^
قلمت پر توان 
ان شاءالله سال ۹۷ بهترین باشه برات
مرسی محبوب :دی
متشکرم ان‌شاءالله سال 97 سال قشنگی برای همه‌مون باشه :*
 چه نامه ی زیبایی .
پر از انرژی مثبت .
ممنونم :)
:) این نامه یک نسخه عمومی بود اصلا....منم ساده تر بگم سالِ نو تو هم مبارک.امیدوارم سالِ دیگه وقتی به یکسالِ گذشته فکر کنی ببینی که ثریای درونت چقدر بزرگ شده و از همه مهم تر راضی و شاد هست

ان‌شاءالله سال خوبی برای همه‌مون باشه و ازش راضی باشیم :)
آری :)

عیدت مبارک ^_^
:*
سلام ثریای مهربان:)
من یکم این نامه زندگی سال 97 ات را با یکم تغییر 20 درصدی برای خودم بر میدارم و امیدوارم هم خودم بتونم قدر دان تمام عزیزانی باشم که حتی 1 درصد در پیشرفت زندگیم نقش داشتن و اینکه عاشق خودم باشم و عاشقانه خودمم و هدف هامو دوست داشته باشم و براشون از جون مایه بزارم:)
فقط اگه این نامه را من مینوشتم کلی عاشقانه برا خودم میکردمش
مثلا به جای ثریای عزیز
مینوشتم، علی عزیزم
خب اگه بیش از این رمانتیک میشد، خودم از خودم حساب نمی‌بردم یکم جذبه لازم بود حساب کار دستم بیاد :دی
نوروز مبارک
متشکرم، بر شما هم.
سال نو مبارک :)
کار بسیار قشنگی بود.
متشکرم :*
😒
می کشمت ثریا 😒
محبوب و سه نقطه 😛
:دی
با اجازتون ما این نامه رو به خودمون میگیریم:-))
شما صاحب اجازه اید :دی
بله بله، اره انوقت ادم لوس میشه که لوس بودن زیادی هم خوب نیست همون کمش با یکم جدیت خیلی خوبه:)

امیدوارم که این جدیت کافی باشه و دیگه به خشونت نیاز نشه :دی
سال نو مبارک
متشکرم بر شما هم :)
هوایی شدم یکی از اینا برا خودم بنویسم، یکم خودمو تحویل بگیرم :دی
بنویس حتما :)
چقدر خوب بود
لذت بردم :)
خوشحالم :)
سلام بانو عزیز سال نو شما مبارک باشه ان شاالله سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشید.

سلام عزیزم
ممنونم :)
چه نامه ی دلچسبی :)
سال نو شمام مبارک
سالی پر از دلخوشی های تمام نشدنی داشته باشید :)
ممنونم همچنین شما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">