وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

بسم‌الله :)

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

برنامه‌ی روز اول ختم قرآن گروهی (جمعی) ویژه‌ی ماه مبارک رمضان:





التماس دعا
محتاجیم به دعا عزیزم :)
ختم با معنی یا بی معنی؟!
هر کس هر طور راحت‌تره میخونه :)
ممنونم.
التماس دعا.
محتاجیم به دعا عزیزم :)
التماس دعا:)
محتاجیم به دعا :)
سلام بانوچه جان.
ممنونم.بله حتما حواسم هست.
ان شاءالله سارابانو حاجت روا بشن و شما هم اعصابت آروم باشه و دلت شاد. :*
التماس دعا
سلام عزیزم
"اعصاب من" اسم مستعار یکی از شرکت کننده هاست :دی
چه جالب :دی
در جریان نبودم خو :)))))))))))))
خیلیم عالی :)))
حالا من برای دلِ شما هم دعا میکنم :)))
ممنونم عزیزم :)
تصحیح میکنم که ان شاء الله سارابانو و اعصاب من حاجت روا بشن :دی :)))))))))))))))
ان‌شاءالله...
تصحیح میکنم که ان شاء الله سارابانو و اعصاب من حاجت روا بشن :دی :)))))))))))))))
سلام ثریا بانوی عزیز :)
ممنونم. چشم دقت می‌کنم. فقط یه‌چیزی! اگه هر روز همینجا میذارید برنامه رو پس در جریان قرار می‌گیریم دیگه! راضی به زحمتتون نیستیم دوباره بیاین وبلاگ و خبر بدین :) ضمنِ اینکه ممکنه برای بعضی دوستان بره  جزو هرزنامه. :))
و از همه مهم‌تر قبول باشه از همگی و التماس دعا :)
سلام عزیزم
نمیدونم هر روز بذارم یا نه، بستگی داره :)
پس شما اگر روزی توی وبلاگم پست برنامه رو ندیدین، توی کامنتهاتون هم نبود، حتما هرزنامه رو چک کنید :)

دستت درد نکنه، چشم 
التماس دعا :)
ممنونم
اگه هر روز داخل وبتون قرارش میدید همین جا میبینم دیگه زحمت ارسال به وب هم نباشه☺
نه احتمالا که قرار ندم، ممکنه بصورت رندوم و پراکنده قرار بدم :دی

(((-:مرسی عزیزززم
التماس دعا :)
سلام و شبتون بخیر
ممنونم و التماس دعا از تمام بزرگواران عزیز : )
محتاجیم به دعا :)
التماس دعای شدید:)
یاعلی
محتاجیم به دعا :)
اولین باره که توی برنامه ختم قرآن شرکت می کنم. هیجان دارم! :))
:))
ممنون از این حرکت خوب :)
التماس دعا عزیزم :)
سلام 
منم روزی یه جزء کامل میخونم. اگه جا داره منم ادد کنین :دی
سلام، پس لطفا آیدی تلگرامتو برام بفرست که توی کانال عضوت کنم.

(برنامه و نیت هر روز متفاوته)
امروز جزء 26 رو بخونید :)
به نیت حضرت محمد (ص) و حاجت روایی خانم سارا و آقای اعصاب :)
مرسی بابت این همه وقتی که میزاری ...
انشالله خدا حاجتتو به بهترین شکل میده :)
مرسی عزیز دل ان‌شاءالله همه حاجت‌روا بشیم :)
سلام بانوچه!
التماس دعـا.
سلام عزیزم :)

من فک کردم یه جز برای کل ماه منظورته. امروز یه جز خوندم دارم به ملکوت اعلی میپیوندم. نمیشه من یه صفحه فقط بخونم هر روز؟ پلیییییز
:))
قبول باشه :دی
ممنون گل خاتون :)
:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">