وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

فقر فرهنگی

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ب.ظ

فقر فرهنگی رو اون وقتی حس کردم که داشتم تو خیابون راه میرفتم یه پوست (؟) پفک دیدم، برداشتمش و مسیرمو کج کردم اونورتر و انداختمش توی سطل آشغال و بعد برگشتم که مسیر خودمو ادامه بدم و همون لحظه یکی از هنرمندا رو دیدم که این کارمو دیده بود و بعد از سلام و علیک بهم گفت: "ای بابا خانم شیری، این پاستوریزه بازیا چیه؟ مگه فیلمبرداریه؟"



+ تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتر از جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد ! یکم خجالت بکشیم... 

به نظر من که خجالت نداره
حتی آب را هم بردارید گل کنید به نظرم:)))
بزنیم درختها رو هم قطع کنیم :دی
والا م یه فامیل داریم 2 میلیارد ماشین سوار میشه تفریحش پرت کردن بطری آب معدنی تو اتوبانه :|
حیف که فرهنگ رو نمیفروشن... وگرنه حتما میرفت میخرید :دی
عه منم ازین کارا میکنم ولی همه ملامتم میکنن :|
خلأ فرهنگی بزرگی توی جامعه حس میشه...
برای اون به اصطلاح هنرمند متاسفم.
خیلیا همینن. فقط برای تظاهر کار می‌کنن
جلوی دوربین همه خوبن... و فکر میکنن مردم از شخصیت جلوی دوربینشون الگوبرداری میکنن، در صورتی که مردم میدونن جلوی دوربین هرچی هست یه فیلمه، یه قصه ست... و واقعیت این هنرمندا بیرون از قاب تصویر و دوربینه... و وقتی به زندگی واقعی اینا نگاه کنن... الگوشون مشخصه چی میشه دیگه...
+ بعضیامون خیلی وقتی که دیگه حضور خدا رو جدی نمیگیریم
تأسف باره :(
فرقی ام نمی کنه ملت تو روستا باشن یا تو تهرون، جنوب شهر باشن یا بالا شهر ، وقتی کسی فقیره ... فقیره ، ولو رولز رویس سوار بشه
تحصیلکرده باشن یا نباشن... :(
خدا رو که نمیبینن، خدا که آبرووی کسیو نمیبره، ولی خب فیلم دوربین دو روز دیگه توو فضای مجازی پخش میشه، زشته دیگه
راس میگین دکتر... دوربین و فیلمبرداری برا مردم مهمتره انگار
این مردم دیگه کارشون از فقر و اینا گذشته! اینا خیلی ببخشید ولی گورخواب فرهنگین!
باید بخوابونیشون توی گور یک تیر هم نزرشون کنی. تمام!

از نظر قد و هیکل حریفش نمیشدم تازه نامحرم هم بود... وگرنه غرقش میکردم تو دریا

(الان مشخص بود خواستم پز دریامونو بدم؟)
افق دم دست‌تون هست من برم محو شم ؟ :|
یه دونه داشتیم استفاده شد :))
:(
واقعا عجیبه! من فک کردم میان می گن چ کار خوبی کردین. :|||
این ملت تشویق و تمجید بلدن اصلا؟
فقر فرهنگی همون معادل واژه شیرین بی شعوریه ((:
دقیقا :دی
سختترین کار همیشه برام هضم این حقیقت بوده که بپذیرم دارم با این آدما تو جامعه زندگی می کنم... این فقر فرهنگی گاهی اصلا باورناپذیره برام.
به صورت موردی یه رفیق داشتم دانشگاه سه بار یه کاغذ رو انداخت کف دانشگاه (مسئول خدمات داشت اون سمت جارو میزد که از قضا جوونی بود هم سن من و دوستم)، هر سه بار که دوستم دید من کاغذ رو برداشتم و گفتم بنده خدا داره جارو میزنه گناه داره خیلی جدی گفت ای بابا شهاب اون وظیفه شه داره پول میگیره برای این کار :|
هیچی قدر این اعصابمو خورد نمیکنه که میبینم آدمایی که دارم کنارشون زندگی می کنم کلا از پایه اصول منطقی باورهاشون با من فرق داره.
وااای که هیچ دانشگاهی شعور رو یاد نمیده :(
به قول گفتنی کار را که کرد آنکه تمامکرد ربطشو نمیدونم ولی افرین که پوست پفکو برداشتی و به محیط زیست کمک کردی ئ باعث شدی که پوست پفک به چرخه بازیافت برگرده ..بهت افتخار میکنیم سپاس :)
امضا بدم؟ :دی
منم از دیدن آشغال تو خیابونا خیلی عصبی میشم !!!واقعا زشته!!!
خییییییلی زشته :(
هنرمنده کی بود؟!
یکی از بازیگرای تئاتر شهرمون...
اوج فرهنگ رو میتونیم توی 13 به در ببینیم!:دی
در روز طبیعت :دی
درواقع این بدفرهنگی نیست.این بی شعوریه..
.بهتره بجای هرکلمه ی دی.ه ای بگیم‌بی شعوری...عمق فاجعه رو بهتر نشون میده...
موافقم :دی
واقعا گفت؟؟!!!

"چــنــان از خــدا خــوف داشتــــه بــاش کــه گــویــی او را مــی بــیــنــی.
پــس اگــر تــو او را نــمــی بــیــنــی او تــو را مــی بــیــنــد.
اگــر فـکـر می کنـی که او تــو را نمی بیــنـد ، کـــفـــر ورزیـــده ای
و اگــر بــدانــی که او تــو را مــی بیــنــد و در عیـن حــال در مقـــابـــــل او گنــــاه کـنــی ،
او را خــــوارتـــــریـــــن بــیـــنـنـدگـــان بـه خــود قـرار داده ای..امام صادق (ع)"
واقعا گفت :(
خجالت بکش دختر
این چه کاریه آخه
خخخخخ ای که آخرش گریه ست و تأسف
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">