وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

آغاز ِ 26 سالگی ِ بانوچه :)

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ
http://s8.picofile.com/file/8281125076/Keyke_Tavalode_Banoche_14_dey_95.jpghttp://s8.picofile.com/file/8281125242/Keyke_Tavalode_Banoooche_14_dey_95.jpg  http://s9.picofile.com/file/8281125184/Keyke_Tavalode_Banooche_14_dey_95.jpg

خوشبختی یعنی اینکه از بیرون بیای خونه و با مهربونی ِ تک تک ِ عزیزانت مواجه بشی و پدری که دستاشو باز میکنه تا بری توی بغلش...
خوشبختی یعنی اینکه برای دومین سال ِ پیاپی، اسم ِ وبلاگت رو روی کیک ِ تولدت بنویسن و خوشحال بشی از اینکه خانوادت به این موضوع ایمان دارن که بعد از 9 سال وبلاگنویسی، وبلاگت جزیی جدا نشدنی از وجود ِ توئه.
خوشبختی یعنی اینکه بادکنکها، کاغذ کادوها، وسایل ِ تزئینی و حتی خود ِ کادوها بیشترشون بنفش باشن :دی

14 دی ماه 1395 هم تا ساعاتی دیگه تموم میشه و میگذره... و وای بر من اگر نسبت به 14 دی 94 پیشرفتی نداشته باشم.
از خدای مهربونم بخاطر اینهمه لطف، اینهمه نعمت، اینهمه توجه و اینهمه خوشبختی که لحظات ِ زیادی ازشون غافلم تشکر میکنم.
و همین‌جا صمیمانه میگم: خدایا، چاکرتیم.

خدای خوب ِ من، من رو لحظه ای به حال ِ خودم رها نکن.
خدای مهربان ِ من، هیشکی از کار ِ خوب، درآمد ِ بالا، زیبایی، موفقیت ها و سایر ِ خوشبختی های دنیوی بدش نمیاد اما هیچکدوم از اینا رو نمیخوام اگر قرار باشه از تو دور بشم.
خدای بنده نواز ِ من، نور ِ ایمان، توکل، امید و اعتقاد رو روز به روز در دل من بیشتر کن و به من کمک کن که بخاطر رضای تو و در راه ِ نزدیک شدن به تو همواره مواظب ِ ظاهر و باطن و افکار و اخلاق و حرف ها و اعمالم باشم و اونجوری زندگی کنم که تو و صاحب الزمان از من راضی باشید.
خدای بزرگ ِ من، به من کمک کن تا هیچ وقت کسی رو قضاوت نکنم، غیبت نکنم، تهمت نزنم، دروغ نگم، ناسزا نگم، به کسی و بخصوص پدر ِ عزیزتر از جانم بی احترامی نکنم، کسی رو نرنجونم، به کسی حسادت نکنم و باعث ِ دوری ِ هیچ انسانی از مسیر ِ حق نشم و همواره انسان هایی رو در مسیرم قرار بده که سیرت ِ زیبا داشته باشن و همرهانی باشن برای مسیر ِ بندگی ِ خالص.


| روز ِ تولد ِ هر آدمی، مثل ِ روزهای معمولی ِ سال، 24 ساعته...
اما من در نظر دارم چندین پست‌ بذارم که شاید حس ِ تولدانه داشته باشن و کماکان ادامه داشته باشن...
اما این پست‌ها در واقع یک سری تحلیل‌ها و چالش‌هاست که به نظرم نیازه. (مرسی از زهرای عزیز که گزینه‌های جدیدی به این تحلیل‌ها اضافه کرد) |

+ پست ِ چالش رو ان‌شاءالله فردا منتشر می‌کنم. (ممنونم از تک تک ِ دوستانی که شرکت کردن)


تبریک، تبریک! یه دنیا تبریک :)
ممنونم :)
سلام.
تولدتون مبارک. :))
حالا نه که نمیدونستید! حتما غافلگیر هم شدید. :دی

سلام
ممنونم :)
راستش میدونستم تولدمه، از هوش و ذکاوت ِ سرشارم :دی فهمیده بودم برام تدارک ِ جشن دیدن، اما برنامه هایی داشتن که واقعا سورپرایز شدم.
مبارک باشه تولدت بانوجه ی دوست داشتنی:****
امیدوارم ۲۶ سالگی پر از اتفاق های خوب باشه برات:))
مرسی عزیزم :)
ان شاءالله :*
به به تولدت مبارک ثریا جان
ان شا الله تولد صد و بیست ساله گیت!! :)

+ چه کیک خوشگلی :)
متشکرم صبای مهربان :)
به نیت همه ی دوستان وبلاگ نویس کیک خوردم :دی
تولد تولد تولد تولد تولد.
میارک باشه.
تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر
:)
خوش بحال شما و خونواده تون که شما رو دارن
+ ایشالله همیشه 20 ساله بمونید حتی :)
خوش بحال من بخاطر خدای خوبم، خانواده ی مهربونم و دوستانی چون شما مهربان :)
26 رو دوست دارم
آخه روز تولد منم 26 امه :دی

زادروزت فرخنده بادا بانو.
به به چه خوب ولی 4 نداره ها :دی
عوضش 14، 4 داره
ممنونم شباهنگ ِ دوست‌داشتنی

ما که کیکی  نخوردیم :|

هرکی خورد نوش جونش :)

تولدت مبارک . ان شاءالله سالیان سال عمر با عزت همراه سلامتی و سعادت و خوشبختی و عاقبت بخیری و کلی چیز خوب دیگه قسمتت باشه هر روز سال و تمام سالها :))

 

به نیت تو خوردم کیک رو عروس :دی
ممنونم مهربونم :*
تولدت مبارک عزیییییزم ...
چه حرفای خولب به خدا زدی ... ایول الله
مرسی شایسته جان :)
امیدوارم بهترینا در این سن برات رخ بده 
تولدت مبارک:)
گشنم شد نوش جونتون
ممنونم از آرزوی قشنگتون :)
انگار یادمه تو یه پست گفتید سی ساله هستید!
إن شاء الله عمری با برکت داشته باشید
اون پست در مورد علاقه‌ی من به سی‌سالگی بود و در پ.ن اورژانسی همون پست گفته بودم که چند سال تا 30 سالگی فاصله دارم :)

ممنونم از دعای خوبتون.
http://banoooche.blog.ir/post/135
اون پست در مورد علاقه‌ی من به سی‌سالگی بود و در پ.ن اورژانسی همون پست گفته بودم که چند سال تا 30 سالگی فاصله دارم :)
سلااااام
واااقعا از آرزوهاتون و حرفایی که با خدا زده بودین و چیزایی که خواسته بودین لذت بردم و کیف کردم اصلا  اگه غیر از این چیزی بخوایم شاید ارزش دنیوی خوبی داشته باشه اما خب این نیز بگذرد...
خیلی خیلی خیلی مباااارکتون باشه ان شاءالله که به بهترین ها برسین و مؤفقیت و توفیقات روز افزون نصیبتون بشه در کنار خانوادتون :)))
منم 17 تولدمه اما خب اون انرژی قبل رو ندارم واسم دعا کنین...
سلام
جدی؟ پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم دختر دی ماهی :)
ان شاءالله روزای خوبی پیش روت باشه و خدا رفیق تک تک ِ لحظاتت باشه :)
تولدت مبارک بانو :)
ممنونممممممممممممممم :)
تبریک:)
همیشه سالم باشید و هرروزتون بهتر از دیروز :)

+بنفش!!!!!
ممنونم :)

+ رنگ‌ها هیچ ربطی به سیاست ندارنا گفته باشم :دی
خالصانه تولدتون رو تبریک میگم :)
خالصانه تشکر میکنم :)
تولدتون مبارک :-)
ایشالا سالها، سالم و سلامت و پر از پیشرفت باشی
ممنونم دکتر :)
تولدت مبارک بانو بنفش جان :)
با آرزوی سلامتی :) و کلی آرزوهای رنگی رنگی :)

ممنونم فاطمه‌ی مهربون :)
خیلی مبارک...تبریک میگم...
انشاالله 126 ساله بشید...
:)
ممنونم :)
تولدت مبارک خانمی
می دونستی هم سنیم
:))
من دوره افتادم تو بلاگرا همسن هامو پیدا می کنم
البته با کمی اختلاف هم سنیم
:دی
ان شاالله هر روزهای روزهای پیش روت پر از موفقیت شادی و سلامتی باشه
ممنونم عزیز جان :)
ممنونم :*

26 سالگی پر برکتی داشته باشی بانوچه عزیزم :)
ممنونم بانو جان ِ مهربون :)
سلام
تبریک میگم
چقدر خوب نوشتید، چقدر حسِّ خوب داشت نوشته هاتون :)
آغاز 26 یا پایانش؟! ما پایانش رو میگیم! یعنی مثلا من میتونم شمع های شما رو بگیرم واسه چند روز دیگه استفاده کنم! فقط باید یکیش رو برعکس بذارم! :))
سلام
متشکرم
خوشحالم که حس خوب بهتون منتقل کرد این پست :)
آغاز ِ 26 :)
29؟ :)) قابلی ندارن :دی
ان شاالله همیشه رو به رشد باشی عزیزم
متشکرم سهیلا جان :)
پرچم دی ای ها بالاست :))) 
تفلدت موبارکا :*
صد در صد :دی
ممنونم :)
مبارک باشد انشا الله :)
ممنونم :)
به خاطر تولدتان و ایضا دعا های زیبایتان تبریک!
متشکرم :)
مبارکا
: ))))
مرسی :)
مبارکا باشه! ایشالا صد و بیست و شیش سالگیت... :)
126 خدایی زیاده دیگه :دی
ممنونم :)
عزیزمممممم تولدت مبآرک دی ماهی ژان ❤
ممنونم :)
به‌به! به مبارکی
26 سالگی خوبی داشته باشی :)
ممنونم، ان شاءالله. :)
تولدتون مبارک ...
آرزوی صد و بیست و شش سال سلامتی و موفقیت دارم براتون
ممنونم
ولی 126؟ :دی
تولدتون مبارک. امیدوارم بهترین سال زندگی‌تون تا اینجا رو تا 14 دی 96 تجربه کنید. همیشه با خدا باشید و به وظایفتون در این دنیا خوب عمل کنید و عاقبت بخیر بشید.
ممنونم آقای صفایی‌نژاد :)
تولدت مبارک عزیزم
اونجا هم که گفتی چیزی نبود:دی
ممنونم مهربون
توی وبت توضیح دادم :دی
منم کیک میخوام (با لحن بابا پنجعلی) 
به نیت شما خوردم :دی

تولدتون مبارک . من که میگم فقط سلامتی و شادی . ان شااالله هر روزش شاد باشین و تنتون سالم باشه و هر روزش از روز قبلش راضی تر باشین .
بوس بر شما
ممنونم و مرسی برای این دعاهای قشنگ :*
تبریکــــــــــــ ^_^
ممنونم :)
تبریک^^ ببخشید ک یکم دیر شد
کیک رو😍جای من خالی بود^^
متشکرم از شما :)
تولدتون مبارڪ♥
ممنونم :)
بله!

خب پس تولدتون مبارک... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">