وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

:(

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

نویسنده ی این وبلاگ، غمگین است. لطفا مراعات کنید.

غمگین مباش ای وی.
دعاگوی نویسنده این وبلاگ هستیم قطعا. هر روز سر نماز دعاشون میکنم. 
ان شالله خیلی زود بهتر میشن.
بد به دلتون راه ندین.
اتفاقا باید سعی کنین با روحیه و پر انرژی باشین این چند وقت و سعی کنین روحیه بدید.  نه اینکه غمگین باشید. 

متشکرم آقاگل.
چشم حتما سعی میکنم اینطور باشه.
غمگین نباش :) 
چشم :)
ما هم دعا میکنیم حالش خوب شه ، البته اگه خدا هم صدا منو بشنوه ...
ان شاءالله :)
:(
اینم ابراز همدردی
منت گذاشتید !
عه چرا باتوجه؟!:(
من باتوجه نیستم بانوچه هستم :دی
الخیر فی ما وقع
قطعا همینطوره...
نویسنده ی وبلاگ به لطف خدا خوشحال خواهند شد(:
ان شاءالله :)
امیدوارم نویسنده این وبلاگ همیشه لبش و دلش و قلبش خندون باشه
رهای عزیز چقدر دلم برات تنگ شده بود :)
حتما بانو..حتما دعا می کنم برای شفاشون..
انشا الله به واسطه دل مهربون و پاکت ثریا جان پدر هر چه زودتر شفا پیدا کنن..

مرسی صبا جان :)
همه ی آدما غمگین میشن، به فکر فرو میرن، امیدوارم در نهایت این روزهای غمگین، دستاوردهای خوبی داشته باشه. شاد و پر انرژی در مسیر اهداف و آرزوهات قدم برداری.
مرسی لادن ِ عزیز، ان شاءالله.
نظر گذاشتن با مراعات کردن منافات داره؟
نمیدونم...
سلام
خواهش میکنم!
چشم حتما! ان شاءالله آخر این هفته دوباره عازم هستم :)
ان شاءالله که دوباره لبخندی از ته قلب بر لبان نویسنده این وبلاگ بشینه
+ چند نفر دیگه هم گفته بودن که رفته بوده توی هرزنامه هاشون
سلام
حتما باز هم منو دعا کنید و پدرم رو.
ممنون.
یه چی میگم میرم:)
ول کن غمِ جهان را
قهوه ات یخ کرد ...
غم جهان را بله حتما...
ولی غم عزیزترین فرد زندگی رو... نمیشه...
عخی!
ما علاوه بر مراعات کارای مثبت تری هم انجام میدیم!
به امید روزای بدون غم.
تشکر بابت ِ کارهای مثبت ترتون ...

حیف دورم
وگرنه بغلت میکردم
پرتقال ِ مهربون ِ من :)
آدرس تصحیح شد ...
سپاس.
با دلیل یا بی دلیل؟
با دلیل :(
باشد که "غبار غم برود حال خوش شود" ...

حافظ
ان شاءالله
:دی
باز این مصحح گوشیم فضولی کرد دو ببخش جوونی کرد:دی
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">